יום רביעי, 22 ביולי 2015

מוצר חדש השתלט על חיינו וזהו ה- Cushion, מה זה ובמה בעצם מדובר?

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המוצר החדש שנכנס לחיינו בסערה וזהו ה  Cushion.
אחרי שחברת לנקום השיקה את קושן שלה ויצרה באז, החלטתי לחקור קצת מאיפה זה הגיע ומה המטרה שלו.



האמת, לפני שלנקום השיקו את המוצר הזה אני בכלל לא שמעתי על המושג "Cushion" ואחרי שראיתי במה מדובר התחלתי לבדוק מה זה בכלל.

מסתבר שמדובר בהמצאה לא חדשה בכלל והמקור שלו בקוריאה.
נכנסתי לכמה אתרים קוריאניים והתחלתי לקרוא על כל הקושנים המוצעים באתרים, ראיתי סרטונים וקראתי בלוגים והחלטתי שאני רוצה אחד גם לעצמי.


"קושן" או "Cushion" זה בעצם סוג של מייקאפ שבא במיכל "קומפקט" (המיכלים של הפודרות אבן) שספוג בספוגית מיוחדת אשר בלחיצה עליה הנוזל יוצא ונספג באפליקטור (כרית/ספוגית) שמגיע יחד עם הקושן.
מה שמיוחד במייאקפ הזה זה התכולה שלו, בעצם ממה שהתרשתי מהמוצר וממה שקראתי עליו מדובר בערבב של מייקאפ, אולי גם פריימר, סוג של שימר נוזלי, מקדם הגנה גבוה ולדעתי גם מתקן גוון (הוא די מכסה את האדמומיות שלי אבל יכול להיות שזה ספציפית המוצר שאני רכשתי ולא כל הקושנים).


לכל הבנות שרוצות ליצור קושן בבית, מצאתי סרטון DIY שמסביר איך עושים את זה צעד אחר צעד:
How To Make Your Own Cushion Foundation

אז ככה, נחזור לעניינו, בדקתי ובדקתי ובהתחלה קצת ירדתי מהרעיון כי אני אוהבת מייקאפ עם כיסוי גבוה ולא הייתי בטוחה שהמוצר יתן לי את התוצאה הרצויה, רק אחרי שראיתי את כל באז סביב המוצר של לנקום וראיתי את כל ההייפ סביבו חשבתי שאולי בכל זאת כדאי לי לנסות אותו ולראות ממה כל ההתלהבות.
כפי שאמרתי קודם, הייתי מאוד בפסק לגבי המוצר והחלטתי שאני לא משקיעה כסף בלנקום כי יש סיכוי מאוד גבוה שהוא לא יהיה בשימוש וחזרתי לחיפוש הראשון שלי באתרים קוריאניים.
בסופו של דבר הגעתי לאתר eopenmarket וראיתי שם קושן של החברה Etude house שהיה גם במבצע (14.60$), הצבע התאים לי אז החלטתי לקנות אותו.

הקושן של Etude house מבטיח להבהיר את העור, מספק הגנה גבוה מאוד מהשמש, אנטי אייג'ינג ו Oil control.

להלן מסקנות על המוצר לאחר שימוש של כשבוע:

צבע: קניתי את הצבע N02 - Light beige (לשם השוואה אני NC 15 במאק)

נוחות הנחה על העור: את המייקאפ אני מניחה עם הכרית שהוא מגיע איתה ולא עושה תיקונים עם מברשת או ביוטי בלנדר.
ההנחה מאוד נוחה ונראה מאוד טוב על הפנים, ללא מריחות וללא כתמים, כיסוי אחד.

רמת כיסוי: מרקם קל מאוד שבקושי מורגש על העור עם כיסוי נבנה מקל לבינוני, אני מפדרת את המייקאפ עם פודרה מינרלית של מאק (הגוון שאני משתמשת בו הוא Light plus, לבנות בהירות ממני קיים גם גוון אחד בהיר יותר), מה שמוסיף לכיסוי והופך אותו לבינוני - גבוה.

עמידות: מאוד עמיד למשך כל היום (בערך 15 שעות)! עבר מבחנים קשים במיוחד במזג אויר המאוד חם ולח שאנחנו סובלים ממנו לאחרונה. 
חייבת לציין שהוא הרבה הרבה יותר עמיד מכמה מייקאפים עמידים אחרים שיש לי, מה שלדעתי קורה בעקבות המרקם הקליל שלו לעומד מייקאפים עמידים רגילים בעלי מרקם הרבה יותר כבד (השכבה שניבנת עם קושן הרבה יותר דקה משכבה שניבנת עם מייקאפ עמיד/מכסה רגיל). מה שהכי חשוב, גם אם יורד מעט, נגיד באזור הסנטר או האף, הוא לא יורד בצורה כתמית ובולטת לעין (כמושקורה לי בדרך כלל בקיץ עם מייקאפ רגיל) ורק אם מסתכלים ממש ממש מקרוב שמים לב לזה.

הגנה משמש: SPF50

גימור:  Dewy.
העור נראה מאוד רענן עם ברק בריא. כפי שאמרתי קודם ,אני באופן אישי מפדרת את הפנים (משתמשת בפודרה מינרלית של מאק בגוון light plus שמתאימה מושלם לגוון המייקאפ), למרות הפידור, הזוהר לא נעלם ועם זאת לא הופך לברק שומני במהלך היום (יש לי עור רגיל).
לקראת אמצע - סוף היום הצטבר מעד בצדי האף טיפלה ירד מהסנטר (אבל בקושי ראו)

כמות: 15 גרם.
זו כמות מאוד קטנה לדעתי אם ניקח בחשבון שכמות ממוצעת של מייקאפ היא 30 מ"ל וכיוון שעל מנת לבנות כיסוי יחסית גבוה צריך להשתמש בכמות קצת יותר גדולה, המייקאפ עלול להיגמר מהר יותר מהצפוי (לפחות אצלי זה בטוח יקרה).
באופן יחסי למחיר ממוצע של המוצר מדובר בכמות קטנה מאוד ולא משתלם במיוחד, אם נתייחס למחיר שאני שילמתי אז בהחלט שווה את ההשקעה (14.60$)

לסיכום:
מאוד מרוצה, כשיגמר בוודאות אקנה שוב. 
הגימור שלו מאוד יפה, העור נראה בריא ורענן ועם זאת לא שומני, עמיד מאוד וכמובן כיסוי שניתן לבנות.




להלן מספר תמונות שידגימו את המוצר ואיך הוא נראה על העור (צולם על גבי כף היד):









זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

4 תגובות:

  1. תודה רבה על הסקירה המפורטת :)
    עדיין לא ניסיתי אף מייקאפ בסגנון, והאמת היא שככל שאני קוראת יותר ככה אני מבינה עד כמה הסגנון הזה פשוט לא יתאים לי ולעור שלי... והסקירה המקיפה שלך עוד יותר עזרה לי להבין את זה :) [והאמת? זה אפילו יותר חשוב מסקירה שתעודד אותי לקנות]

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד שמחה שהסקירה עזרה לך ותודה רבה על התגובה, תגובות כמו שלך הן אלא שמעודדות אותי למהשיך ולעשות סקירות מפורטות על המוצרים :-)

      מחק
  2. סוף סוף נותנים את הקרדיט לקוריאנים! סקירה נהדרת, אהבתי מאוד. אני משתמשת בקושן של אטיוד האוס כבר שנים רבות וזה מוצר מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף!! מאוד שמחה שאהבת את הסקירה, תודה על התגובה המקסימה, עשית לי את היום :-)
      מסכימה איתך במ 100%, גם אני חשבתי שצריך לתת במה למי שבאמת היה שם קודם חחחחח

      מחק