יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

First Aid Beauty kit

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על קיט נוסף שקניתי (כן, כן, אני אוהבת קיטים... למי שלא קרא על הקיטים האחרים שלי יכול לקורא עליהם בפוסט הבאים: Caudalie - טיפוח מפנק בניחוח צרפתי ו - Emma Hardie Essential Collection) וזה מוצרים של החברה First Aid Beauty והקיט נקרא  First Aid Beauty FAB Faves To Go Kit.

הקיט בבסיסו מאוד פשוט אבל הוא הכיל בדיוק את המוצרים שרציתי לנסות, ולכן, במקום לקנות כל אחד בגודל מלא קניתי קיט עם מוצרים מוקטנים.

ולהלן המוצרים:

רוצים לדעת עוד? תמשיכו לקרוא...


בואו נצלול פנימה ונתחיל לדון על המוצרים עצמם:

1. Face Cleanser - זה בעצם תרחיץ לניקוי פנים שבאמצעותו גם אפשר להסיר איפור.
האמת בהתחלה אני ממש לא אהבתי אותו ולא כי הוא לא מסיר טוב איפור אלא כי בגלל שהמוצר ללא תוספת בישום אז הריח שלו די דוחה. (אני מאוד אוהבת מוצרים ללא בישום אבל הריח של התרחיץ היה בהתחלה פשוט בלתי נסבל, ואני עוצרת את הנשימה שלי כשאני משתמשת בו...)
בנוסף לריח הלא בדיוק נעים, כשניסיתי להסיר איפור מהעיניים, בטעות נכנס לי קצת מהחומר לעין וזה גרם לצריבה ממש שנמשכה גם אחרי שניסיתי לשטוף את העין ובנוסף גרם לדמע.

לרוב אני לא שוללת מוצר אחרי שימוש אחד אלא נותנת עוד הזדמנות והאמת, אני כל כך שמחה שלא וויתרתי מהר וניסיתי להשתמש בתרחיץ שוב.
למרות כל הדברים השליליים שרשמתי למעלה, היה דבר אחד חיובי שישר שמתית לב אליו, זה תרחיץ הראשון שבכלל, לחלוטין, אפילו לא טיפל'ה לא ייבש לי את העור (שוב, מדובר בתרחיץ ולא שמן שגם בו אני משתמשת להסרת איפור), אלא בדיוק להפך, העור שלי היה ממש רך נעים והכי חשוב נקי לחליטין מאיפור (כולל איפור עיניים ומייקאפ עמיד).
היתרון הכי גדול של המוצר הזה זה הפשטות שלו, מצליחה להסיר את כל האיפור עם מים ותרחיץ ובזה נגמר כל הסיפור.
גם כשעברתי עם מי פנים הצמר גפן יצא נקי לחלוטין.
נראה לי החסרון שלו די ברור אז לא אפרט שוב...

מפה לשם ככל שהמשכתי להשתמש בתרחיץ אהבתי אותו יותר ויותר עד כדי כך שהזמנתי אחד בגודל מלא!

מסקנה: לפעמים רושם ראשוני מטעה וחשוב לתת הזדמנות שניה ;-)

ועכשיו ברצינות, אני באמת ממליצה על התרחיץ כי הוא עושה אחלה עבודה אם מתעלמים לחלוטין מהריח (או כמו במקרה שלי פשוט לא נשומים תוך כדי חחחח) וכאשר שוטפים את העיניים, עושה את זה בעדינות...


2. Extra repair crem - מדובר בקרם רב תכליתי שמיועד לאזורים יבשים בגוף. ניתן להשתמש בו לריכוך העור ביובש קיצוני, מתאים לאנשים שסובלים מאקסמה וגם מסבוריאה.
לגבי הריח זה סיפור די דומה לקודם אבל כיוון שלא שמים אותו על הפנים ולכן לא מקרבים לאף אז ז לא כזה נורא. בינתיים שמתי אותו רק כקרם לכפות הידיים והרגליים ועשה אחלה עבודה.
כיוון שבקיץ אני לא בדיוק סובלת מיובש ומעדיפה מוצרים יותר קלילים אז הוא יחכה לחורף ושם כבר יצטרך לעמוד במבחן המציאות מול כפות הידיים המאוד מאוד סדוקות שלי.




3. Facial radiance pads - זה בעצם פדים מאוד מאוד דקים שספוגים בחומר. משמש לניקוי עור הפנים כמו מי פנים רק שכאן הכל built in.
המטרה שלהם היא להבהיר את העור, לעשות פילינג ולנקות - בעצם כל מה שמי פנים עושים רק שפה יש גם את עניין הפילינג ע"י כך שהפד בצד אחד חלק ובצד שני מחוספס, זה מה שמאפשר את פעולת הפילינג לפנים.
אני משתמשת בהם אחרי שאני מסירה את כל האיפור, זה הטאץ' האחרון שלי לניקוי הפנים, עוד השתמשתי בהם כדי לנקות את הפנים לפני הנחת האיפור כאשר התחלתי להתאפר הרבה אחרי ששטפתי את הפנים בבוקר ורציתי לנקות את העור מכל האבק שצבר עד אותו רגע.
כאשר השתמשתי בהם לפני איפור לא עשיתי את פעולת ה"פילינג" כדי לא לגרות את העור לפני הנחת המייקאפ ולעומת זאת בערב עשיתי בדיוק להפך.




לסיכום: בסופו של דבר מאוד אהבתי את התרחיץ למרות הריח שלו, לגבי הקרם עוד לא ממש גיבשתי דעה...
לגבי פדים - נוח מאוד לטיולים כדי לא לסחוב בקבוקים עם מי פנים וצמר גפן בפנרד, זה גם נוח לשים בתיק איפור למי שמתאפרת מחוץ לבית (חשוב מאוד לא להתאפר על פנים לא נקיות - תורידו ממנו את כל שאריות האבק והפיח לפני) אבל מעבר לזה לא ראיתי איזשהו יתרון מאוד בולט על פני מי פנים רגילים.

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena





2 תגובות:

  1. הפדים האלו נורא קורצים לי ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת זה ממש נוח, אין את כל הבלאגן של שצר גפן ומי פנים וממש נוח לקחת לחופשות, אני די בטוחה שאקנה את הקופסא הגדולה כשאלו כשיגמרו.

      מחק