יום שבת, 25 באפריל 2015

המצלה על YouTube makeup gurus מוכרים וכאלו שפחות

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר איתכם על ה YouTube makeup gurus שאני אוהבת לצפות באופן קבוע.
חלקם מאוד מוכרים (למשל, ג'קלין היל... אני די בטוחה שהרוב שמעו עליה) וחלקם פחות.
אני רשומה ל154 יוטיוברים,  אבל אני לא הולכת לכתוב על כולם כי בחלקם אני אפילו לא צופה.
אכתוב רק על אלו שאני מאוד אוהבת (וכאלו שפשוט כדאי שיהיו ברשימה כי לפעמים יש להם סרטונים שווים).
יכול להיות שאתם מכירים את כולם או חלקם, אבל חשוב לי להמליץ כדי שעוד אנשים יכירו אותם ויחשפו לסרטונים ממש שווים. ארשום כמה מילים על כל אחד ואחת מהם ולמה אני חושבת שכדאי לצפות בסרטונים שלהם וכמובן אשים קישורים לעמוד שלהם ב YouTube.



קודם כל אני רוצה להבהיר שהרשימה מכילה רק יוטיוברים מחו"ל מהסיבה הפשוטה שאני רוצה להכיר מוצרים חדשים שאין בארץ, לראות דברים שפחות מוכרים פה ובכלל אני אוהבת את השפה האנגלית :-)
חלקם מאפרים מקצועיים או כאלו שעובדים בתחום (בתור מאפרת מאוד חשוב לי לשמוע דעות על מוצרים דווקא מאנשי המקצוע) אבל לא רק, חלקם אנשים מאוד מוכשרים שאוהבים איפור וטיפוח כמו כולנו ופשוט כיף לצפות בסרטונים שלהם.

בהתחלה חשבתי להתמקד רק במאפרים וסרטוני איפור אבל אחרי זה החלטתי שאני רוצה לכתוב גם על כל אלו שאני לא מוכנה לפספס אף סרטון שלהם :-).

טוב, נראה לי שנתחיל, בגדול לסדר אין יותר מדי חשיבות, אבל אתחיל בטופ 5 שלי ואחרי זה כבר יהיה לפי א-ב', פשוט כי ככה זה ממוין אצלי בYouTube.

אז קבלו את הבסט של הבסט:

1. Tati - בעיניי מדובר באחת היוטיובריות הטובות ביותר בז'אנר האיפור/טיפוח שלא מקבלת את כל החשיפה שמגיעה לה (לא מצליחה להבין את הסיבה).
עיקר הסרטונים שלה הם סקירות על מוצרים (דראגסטור ויוקרה), דיופים של מוצרים יוקרתיים, מסעי קניות והתנסויות מוצרים בלייב, הסקירות שלה מאוד כנות וזה משהו שמאוד חושב לי ולא משנה אם מדובר במוצר סופר יוקרתי או מאוד זול. (אני קונה את רוב המוצרים באינטרנט שלא ניתן לנסות אותם מארץ ומסתמכת על דעות והתנסויות של אחרים בלבד).
היא דוגלת בגישה שלא חייבים להוציא סכומים גבוהים כדי לקבל מוצרים איכותיים אבל עם זאת אוהבת לשלב יוקרה ולא חסר לה מהם בכלל.
יש לה המון סרטונים בהם היא מנסה מוצרים חדשים שיצאו למדף, מצלמת את עצמה במהלך היום ומראה את יכולת העמידות של המוצר.
אגב, ז'אנר הסרטונים שהיא החלה ותפס תאוצה ביוטיוב הוא התנסות במוצר סופר יוקרתי וסקירה עליו, אצלה זה נקראה WTF והיא מעלה סרטון כזה אחת לשבוע.
נותנת מלא טיפים, קופונים והנחות (לנו פחות רלוונטי, תקף בארה"ב). בקיצור, ממליצה בחום!


2. Samantha Ravndahl - במקור הערוץ נקרא Batalash Beauty, הוא היה מורכב מקבוצה של 3 בנות
(Samantha, Angela & Dominique - המייסדת של הקבוצה) מוכשרות בטירוף שמצלמות סרטונים עם סגנונות איפור שונים.
(להבדיל מסמנתה, אנג'לה ודומיניק לא מאפרות מקצועיות אלא כאלו שלמדו לבדן אבל הן מדהימות ומוכשרות בצורה בלתי רגילה!!!!! )
היום הערוץ הוא רק של סמנתה (היא אמרה שזה בגלל לו"ז צפוף של הבנות) אבל בסרטונים היותר ישנים ניתן לראות גם את הסרטונים של שאר הבנות. סמנתה פשוט מהממת ומתאפרת מדהים, הלוקים שלה תמיד מיוחדים אבל לא סופר מסובכים (להבדיל משאר הבנות שהיו בקבוצה).
כל מי שאוהבת איפור שהוא מעבר לרגיל ו"לצאת מהקופסא", אז זה בדיוק בשבילה.

(בתקופה אחרונה התחילו לצלם סרטונים שמומנו ע"י חברות איפור כאלו ואחרות, סמנתה תמיד מציינת את זה בתחילת הסרטון)


3. Jaclyn Hill - כשמדברים על יוטיוב גורו בתחום איפור אי אפשר שלא לדבר על האחת והיחידה - ג'קלין היל.
ג'קלין היא אחת היוטיובריות המשפיעות שכל המוצרים שלה (שיתופי פעולה עם חברות אחרות) נחטפים וכל מוצר שהיא ממליצה עליו הופך לדבר החם הבא.
ג'קלין, כמו רבים אחרות לא למדה איפור אבל זה לא עושה אותה פחות טובה או מוכשרת. אחרי שנים עבודה במאק היא צברה המיון ניסיון וידע שאותו היא מעבירה בסרטונים שלה.
היא כיפית, מצחיקה, היפר אקטיבית במובן הכי חיובית שיש, אני מאוד אוהבת לשמוע את הדעות שלה על מוצרים ולראות את סרטוני ההדרכות שלה.
לכל מי שעוד לא שמע עליה (באמת יש מישהו כזה???? ), חובה לצפות בסרטונים שלה (בכולם!).
חייבת לציין שהייתה תקופה שהתחלתי פחות לחבב אותה כי הרגיש לי שהיא התחילה להתמסחר קצת יותר מדי (במיוחד התקופה עם ג'ררד קוסמטיקס), אבל לאחרונה אני חושבת שהיא שוב חזרה להיות ז'קלין שהייתה בהתחלה, עם סרטונים כנים וכפיים.


4. JamiePaigeBeauty - אחת מהבודדות שאין סיכוי שאפספס את הסרטון שלה, מצד אחד מאוד עניינית ומצד שני מסבירה מעולה בלי לדלג על שום בפרט.
הסרטונים שלה מאוד קלילים, כיפיים, כנים מאוד (זו תכונה מאוד חשבוה בתחום הזה).
לדעתי היא עדיין לא קיבלה את החשיפה שמגיעה לה. אגב, היא לא רק יוטיוברית אלא גם מפארת מקצועית.


5. JeffreeStar - אין מצב שאסיים את הרשימה שלי בלי האחד והיחיד, ג'פרי סטאר!
הוא אחת המאפרים הכי הכי הכי מוכשרים שיש, לגמרי לוקים "מחוץ לקופסה", כל לוק שלו זה וואו ומלא גלאם. הייתי רשומה לערוץ שלו הרבה לפני שהתחיל לעשות סרטוני איפור.
שמעתי עליו לראשונה כשהוציא את הליקוויד לפיסטיקס הראשונים שלו, מאז עקבתי אחרי בכל מדיה קיימת. בערוץ שלו לא היה אף סרטון איפור אלא קליפים לשירים שלו (הוא גם שר).
מאוד אוהבת את הגישה שלו, הוא מאוד ישיר וכנה, אין לו בעיה לקטול כשצריך ולא באמת נותן דין וחשבון.
כמובן יש לי גם את הליקווידים שלו (בעתיד זוממת על הפלטת הצלליות ועל ההילייטרים), הם מעולים, לדעתי מבין כולם נמצאים במקום הראשון. איכות ואמינות מאוד חשובים לו והוא מאמין בכל המוצרים שלו ולעולם לא יאכזב את הלקוחות שלו.



זוהי הנבחרת המנצחת שלי, אבל יש עוד רבים אחרים שאני צופה בהם. בואו נמצא לדרך..,
להלן רשימה (די ארוכה) של יוטיברים שאני הכי הכי ממליצה לצפות בהם:

1. ahitsrosa - ביקשתם צבעוני? זוהר? לא שגרתי? מפתיע כל פעם מחדש? קיבלתם! כל איפור שזה זה יצירת אומנות ומשחקי צבעים מדהימים.
לא ברור לי איך ליוטיוברית כל כך מוכשרת אין מיליוני מנויים... מקווה שהפוסט הזה יעלה לה את כמות הצופים כי אתם הולכים להתמכר!
מה שהכי מדהים, הבחורה לא מאפרת מקצועית!!! היא למדה הכל לבד!!!!


2. Alex Faction - מאפר אפקטים מיוחדים אחד המוכשרים שראיתי. פשוט וואו!!!! כל סרטון זה יצירת אומנות.
הוא עושה גם לוקים "רגילים", אבל אני גיליתי עליו בגלל הסרטונים היותר מיוחדים שלו. למי שלא מכיר, חובה לצפות.


3. Alissa Ashley - כל מי שיש לה hooded eyes (עפעף נפול - ביוטי ממש שנוא עלי אגב...) חייבת לצפות בה!
היא מתאפרת כל כך יפה, מאוד כיף לצפות ובסרטונים שלה, היא מסבירה הכל לפרטי פרטים ואין מצב לא להבין כל צעד שהיא עושה. קרה לי מלא פעמים שרציתי לראות טכניקה מסוימת והיוטיוברית פשוט מדלגת על כך כך הרבה שלבים שבאיזשהו שלב אין קשר בין הסרטון לכותרת שלו. פה זה ממש לא המקרה. מאז שגיליתי אותה (בערך לפני שנה) אני לא מפסיקה לצפות בסרטונים שלה.
מאוד ממליצה לצפות בה, אפילו ניקי טיוריאלס (למי שלא מכירה אז בהמשך נדבר גם עליה) המליצה עליה בסנאפצ'אט שלה :-)


4. Allana Davison - יוטיוברית קנדית, הסרטונים שלה מאוד קלילים, אין משהו מיוחד, בעיקר צופה בכל מה שעוסק שעוסקים בסקירות של מוצרים ולא לוקים ספציפיים.

5. BangerBeauty - עוד לפני שידעתי שיש לה ערוץ יוטיוב, עקבתי אחריה באינסטגרם. מאפרת סופר מוכשרת, הלוקים שלה מפתיעים כל פעם מחדש וזה מדהים איך הם לא דומים אחד לשני.
ממליצה לעקוב אחריה גם באינסטגרם, אין סרטון שאני לא משאיר אותי עם פה פעור מכמה שהתוצאה הסופית מדהימה.


6. Blndsundoll4mj - כמו שאמרתי קודם, אני לא אדבר רק על יוטיוברים בתחום האיפור אלא כאלו שהם מעניינים באופן כללי.
טרישה היא יוטיוברית מאוד מאוד וותיקה עם מעל שני מיליון מנויים. טרישה עושה ייייםםםם סרטונים (בחורה פשוט עשתה מזה קריירה) ולפעמים מפרסמת יותר מסרטון אחד ביום.
בעברה עבדה כחשפנית והצטלמה בקליפים (הצטלמה בקליפ של אמינם - We made you בדמות פרודיה לג'סיקה סימפסון)
היא פונה לכל סוגי הקהל ולטווח די רחב של גילאים.
אני צופה בעיקר בסרטוני הקניות שלה (היא קונה כמויות אסטרונומיות של איפור וטיפוח) ובסרטוני "מוצרים מעודפים".
בכל מקרה, היא די פרובוקטיבית ומגניבה לגמרי (קצת טרשית אבל כשמתחילים להקשיב לה מבינים שהיא הרבה יותר אינטליגנטית ממה שהיא מציגה את עצמה) הסרטונים שלה מאוד מאוד מגוונים ועל כל נושא שבעולם, יש לה חוש הומור מאוד בריא והיא מתמודדת עם מצבים שהרבה מאיתנו נתקלו, אני בטוחה שכל אחד ימצא לפחות סרטון אחד שהוא מתחבר אליו.
אגב, יש לה ערוץ יוטיוב נוסף (מצליח באותה מידה), Trisha Paytas


7. Camila Bravo - יוטיוברית שהמון בנות יתחברו אליה, יש לה לוקים מאוד פשוטים והיא תמיד עושה מראה קלאסי. למי שמחפש הדרכת איפור למראה אלגנטי ופשוט אני אני בטוחה שתמצאו אצלה את הסרטון הנכון לכם.


8. Carli Bybel - קרלי היא מאפרת מאוד מוכשרת בעלת עסק משלה בתחום איפור כלות וארועים, היום יש לה גם ליין ריסים משלה.
יש לה מעל 4 מיליון מנויים בעמוד שלה, הסרטונים שלה עסוקים בהדרכות, יצירת לוקים כמו של מפורסמים אחרים, מראות איפור שלה, מועדפים וסקירות מוצרים.
למען האמת, לאחרונה אני רואה אותה יחסית מעט, קצת מרגישה שהיא טוחנת מים ולא באמת מגוונת, לא יודעת, פשוט הסרטונים שלה התחילו להיראות לי קצת אותו הדבר... אבל אי אפשר לעשות רשימת מומלצים בלעדיה כי באמת שלא חסרים לה סרטונים מעולים.


9. Chloe Boucher - יוטיוברית מאוד יפה שכל לוק שהיא עושה נראה עליה מיליון דולר. למען האמת יש לה די מעט סרטונים אבל הלוקים שהיא עשתה די מעניינים.
מקווה שתמשיך לעשות יותר סרטונים בהמשך.

10, Chloe Morello - אם אני זוכרת נכון, אז כל ההתמכרות שלי ליוטיוב התחילה מסרטון איילנייר שלה.
קשה להתעלם מהקסם האישי של קלואי, היא עושה לוקים לא קשים במיוחד אבל התוצאה הסופית תמיד מדהימה.
הכי חשוב, היא מקסימה, מצחיקה,  יש לה חוש הומר בריא ומאוד וכיף להקשיב לה. (לא הזכרתי קודם אבל היא מאפרת במקצוע)
אני במיוחד אוהבת את סרטוני הסקירה שלה אבל גם ההדרכות שלה מאוד ברורות וכיפיות.



11. Chrisspy - מאפרת סופר מוכשרת!
מאוד כיף לצפות מה מתאפרת וכמובן התוצאה הסופית תמיד לא פחות ממהממת.
משתפת פעולה עם מאפרת נוספת (Desi Perkins - הפירוט בהמשך) הרבה פעמים מאחורי הקלעים ויש להם גם כמה סרטונים משותפים.


12. ChristabellNails - יוטיוברית בתחום הציפורניים, מודה באשמה, אני רק צופה ולא מיישמת כלום, אבל זה בגלל העצלנות שלי ולא כי הסרטונים שלה לא ישימים.


13. Claire Marshall - עוד יוטיוברית שאני אוהבת לראות את הסקירות שלה במיוחד של מוצרי יוקרה, לא רואה את הוולוגים (אני בכללי לא צופה בוולוגים) וגם לא סרטוני לוקים, אבל כל מה שקשור לסקירה, תמיד כן.


14. CoffeeBreakwithDani - אחת היוטיובריות היותר מקסימות שיש, ממש כיפית. מאוד אוהבת את הסקירות שלה, היא מאוד כנה ותמיד "בגובה העיניים", בין אם קיבלה את המוצר או קנתה אותו תמיד תגיד מה היא חושבת עליו. חייבת להודות שאני צופה לא רק בסקירות אלא גם בסרטוני הדרכות שלה, יש לה לפעמים כמה לוקים מאוד מעניינים.


15. Cosmobyhaley - הערוץ שלה יחסית חדש (11 חודשים), אבל יש לה כמה סרטונים מאוד טובים, בין אם זה לוקים או סקירות.


16. cutepolish - לדעתי אחת יוטיובריות היותר מפורסמות בתחום הציפורניים, יש לה מדריכים מעולים וחלקם הגדול מאוד יישומים גם לפשוטי העם כמוני.


17. Danielle Mansutti - די התלבטתי עם להוסיף אותה לרשימה כי אני לא צופה ביותר מדי סרטונים שלה, אבל בסוף החלטתי שאין באמת סיבה שלא.
יש לה לפעמים לוקים ממש מעניינים, אני אוהבת את סרטוני הקניות והסקירות שלה וסה"כ היא ממש אחלה.


18. Desi Perkins - בפעם הראשונה שראיתי את הסרטון הייתי בטוחה שזאת ג'ניפר לופז! היא מאפרת מוכשרת ויפה מאוד. עושה סרטונים עם מגוון גדול מאוד של מראות איפור.
ממליצה מאוד למי שלא מכיר אותה (לא שאני חושבת ישיש מישהו כזה עדיין).


19. Donovan Gibb - אחד המאפרים המוכשרים שראיתי, יש לו לוקים מאוד ייפים ויישימים וגם סקירות לא רעות בכלל. דונובן, הוא אחד מאלו שגיליתי דרך האינסטגרם ורק אז ראיתי שיש לו גם ערוץ יוטיוב. הלוקים שלו תמיד מלאי גלאם.


20. Edward Avila - יוטיובר שעושה לוקים אבל בעיקר סקירות על מוצרים קוריאניים שאני מאוד מתעניינת בהם לאחרונה.
מסביר ממש מעולה והסקירות שלו מאוד מפורטות.


21. Emma Pickles - יוטיוברית בריטית (דומה ממש לקייטי פרי) שעושה לוקים מאוד יפים, אני צופה בה בעיקר ללוקים עם האפקטים המיוחדים.


22. Estée Lalonde - יוטיוברית בריטית מקסימה, גם במקרה שלה אני אוהבת לראות בעיקר סקירות, לא צופה הדוקה במיוחד אבל מדי פעם יש סרטון שאני אוהבת לראות.


23. GabyTeeMUA - יוטיוברית שהיא גם מאפרת מקצועית, בעיקר עושה סרטוני לוקים מאוד ישימים. לא יכולה להגיד שאני צופה בה יותר מדי אבל לפעמים יש סרטונים מעניינים.


24. Gigi Gorgeous -אם כבר הזכרתי את טרישה אז אני לא יכולה שלא לדבר על ג'יג'י גורג'ס.
 ג'יגי היא לא מאפרת מקצועית אבל היא יוטיוברית מאוד מצליחה ומוכשרת. עד לפני כמה זמן היא הייתה בכלל הוא (בערך לפני שנתיים עברה ניתוח לשינוי מין).
יש לה סרטונים מקסימים שכוללים ולוגים, המלצות על מוצרים, סרטוני איפור, סקירות וכו'...
אני אישית צופה בה כבר כ 5 שנים ומאוד אוהבת את הסרטונים שלה. היא מצחיקה, כיפית וכמו שכבר אמרתי מאוד מוכשרת.



25. Glam&Gore - זו יוטיוברית שגילית לפני כשנה ופשוט לא יכולה להפסיק לצפות בסרטונים שלה!
מעבר לעובדה שיש לה אחלה טיפים וסרטוני הדרכה "רגילים" ממש מגניבים במיוחד לבנות עם עור מאוד בהיר, היא מאפרת שלימדה את עצמה כל מה שהיא יודעת!!! והיא יודעת המון! היא יצירתית בטירוף!!! יש לה סרטוני הדרכה על איפור במה מדהימים!!!
בקיצור, לאוהבי הז'אנר של האפקטים המיוחדים ואיפור במה חובה לצפות.


26. Heidi Hamoud - יוטיוברית אוסטרלית ומאפרת מקצועית שעושה לוקים פשוטים אבל מעניינים. יש לה תווי פנים שהרבה ישראליות יכולות להתחבר אליה, הלוקים שלה מאוד קלסיים ואלגנטיים אבל פשוטים ליישום, כמובן לא חסרים טיפים והמלצות תוך כדי.


27. Huda Beauty - אני לא חושבת שיש מישהו שלא מכיר את הודה ביוטי, היא בשנה האחרונה יצאה עם ליין של ריסים מהממים ויקרים שנחטפים מהמדפים, עפרונות שפתיים ועכשיו עומדת לשווק את הליקוויד ליפסטיקס שלה.
למי שבכל זאת לא שמע עליה, היא מאפרת ואשת עסקים מאוד מצליצה מדובאי,
מעבר לזה שהיא ממש מקסימה, כיף לצפות ולהקשיב לה, היא מתאפרת מהמם ונותנת אחלה טיפים. יש להם סרטונים עם מאפרים כמו למשל המאפרת Goar Avetisyan שמאוד מפורסמת באינסטגרם ואני בטוחה שהרוב ראו את סרטוני המהפך שהיא עושה בפייסבוק. (ללא קשר להודה, למרות גילה הצעיר (22), גואר מאוד מאוד מאוד מוכשרת, יש לה אקדמיה לאיפור ויופי במוסקבה והייתי שמחה לעבור אצלה השתלמות או שתיים).


28. itsjudytime - יוטיוברית מקסימה, נהנית לצפות בסרטונים שלה ובמיוחד אוהבת את הסקירות, משתדלת לא לפספס כי הם באמת מעניינים ועניינים


29. ItsMyRayeRaye - היא הורסת! מצחיקה, חמודה ובטירוף ומאפרת מאוד מוכשרת.
מאוד ממליצה על כל הסרטונים שלה, עושה מאמץ לא לפספס אף אחד מהם.


30.  Jamie Genevieve - ג'יימי היא מאפרת סקוטית מאוד מוכשרת, בעיקר משתמשת במוצרים של Illamasqua (שאני באופן אישי מאוד מאוד אוהבת), יש לה סגנון איפור מאוד ייחודי (הרבה הצללות, מעושנים, איליינר וגבות - ובמילה אחת, מהמם!) ומסבירה מאוד ברור לאורך כל הסרטונים על הלוקים שהיא עושה. אצל ג'יימי אין דבר כזה לוק פשוט, הכל אצה וואו ומלא גלאם.
מומלץ ביותר!


31. jeanfrancoiscd  - מאפר קנדי מאוד מוכשר, עושה סקירות מעולות ומאוד כנות על מוצרים, עושה לוקים מאוד מאוד יפים. פשוט כיף לראות את הסרטונים שלו!


32.  JkissaMakeup - מאפרת מוכשרת מאוד שהייתה בעבר חלק מקבוצת ה Batalash Beauty לתקופה קצרה.
כבר מעל שנה, בעלת ערוץ יוטיוב משלה, יש לה סגנון איפור מאוד יפה ומיוחד, בחלק מהסרטונים עושה לוקים מאוד מיוחדים ובחלקם מצלמת המלצות או סקירות של מוצרים. אני מאוד אוהבת את סרטוני הסקירה שלה, גם אם מדובר במוצרים עם הייפ מטורף היא תמיד אומרת את דעתה הכנה וקרה לא פעם שהיא לא ממש התחברה למוצר כזה או אחר שאחרות היללו וכמובן הסבירה מה לדעתה לא היה מספיק טוב וכו'.


33. Jordan Hanz - ג'ורדן היא קודם כל ציירת מאוד מאוד מאוד מוכשרת שהחליטה יום אחד לצייר על הגוף במקום על הבד. 98% מהסרטונים שלה זה ציורי גוף מטורפים!!!
מאוד מומלץ, בסוף כל סרטון אני נשארת עם פה פעור.


34. Jordan Liberty -  מאפר וצלם אופנה מוכשר ביותר! לאחרונה גם התחיל לעצב פרטי אופנה (צילם סרטון בנושא).
יש לו ליין של לקים וריסים משלו, עובד צמוד עם קלאודיה (Norvina - בת של אנסטסיה בוורלי הילס) בכל ההפקות שלהם, מצלם סרטוני איפור עם לוקים מאוד מאוד יפים! לעיתים די רחוקות מצלם סקירות והמלצות עם דעותיו המאוד כנות עליהם.
בקיצור מדהים ופשוט כיף ביותר לראות אותו מאפר...


35. Kandee Johnson - אחת היוטיובריות המפורסמות והמצליחות שיש.
מאפרת מוכשרת בטירוף, יוטיוברית ממש מקסימה ומאוד כיף להקשיב לה, ים אנרגיות חיוביות.
בעיקר מפוסרסמת באיפורי הטרנספורמציה שלה לדמויות אחרות.


36. KathleenLights - לפי כמויות המנויים והצפיות יש לי תחושה שעד לפני שנה רק אני לא הכרתי אותה ולא ברור איך זה קרה. התחלתי לצפות בה אחרי שיוטיובריות אחרות המליצו על רביעיית הצלליות שהיא הוציאה עם Color pop (אגב, הן מהממות ואני לא יכולה לחכות עד שיהיו ברשותי).
צפיתי במלא סרטונים שלה בימים אחרונים ונורא אהבתי את כולם, היא מצחיקה, כנה, מקסימה וכו'. בקיצור, במקום שאפרט פשוט לכו לצפות בה.



37. Kimberly Clark - יוטיובר הורס!!!!! אחד המצחיקים. חייבת להגיד שאני צופה בו לא מזמן אבל הספקתי להשלים את החסר :-)
מאוד אוהבת את הסרטוני ה Anti Haul שלו, הוא אחד הבודדים שבמקום להגיד למה כן לקנות, מסביר באמת למה אנחנו לא זקוקים למוצרים מסויימים.


38. Kristen Leanne - אם אתם מחפשים מראות איפור שגרתיים וקלאסיים אז היא ממש לא הכתובת. הלוקים שלה מאוד צבעוניים ושמחים.
יש לה סרטוני וולוגים, קניות איפור, מועדפים וכמובן הדרכות איפור ממש מעניינות.


39. Leigh Dickson Artistry - כמו גם היוטיוברית הקודמת, גם פה לא תמצאו יותר מדי ניוד וקלאסי, הכל מאוד צבעוני וכיפי. אחלה לסרטוני הדרכה וגם אוהבת את סרטוני הסקירות ומועדפים.


40. Lily Pebbles - לילי פבלס היא יוטיברית בריטית, עושה סקירות על מוצרי טיפוח ואיפור (עממי ויוקרתי), מצלמת לוקים שונים (מאוד קלים), הרבה פעמים עושה סרטונים יחד עם ויויאנה שנדבר עליה בהמשך.


41. Lisa Eldridge - אי אפשר לרשום פוסט על יוטיוברים בלי להזכיר את ליסה אלדריג'.
אם אתם רוצים לקבל טיפים ממאפרת שיוצרת לוקים למגזיני אופנה ולראות איך מתאפרים כמו דוגמניות על שערי המגזינים האלו אז היא הכתובת.
מאפרת מוכשרת שנמצאת בלב התעשייה והכי חשוב מסבירה מאוד ברור כל צעד וצעד בדרך ללוק.

42. Makeup Geek - לפני שמייקאפ גיק נהייתה אימפריית איפור משגשגת שכולנו רוצים לשים את ידינו עלי המוצרים של החברה, מרלנה הייתה יוטיוברית מאוד מצליחה.
אני מאוד אוהבת לצפות בערוץ שלה ולהפתעתי היא לא משווקת את המוצרים שלה בכל הזדמנות אפשרית (לא שהיא לא מדברת עליהם, פשוט לא ברמה שרוצים לסגור את הסרטון ולעבור לאחד אחר).
היא מדברת לא מעט על כל החברות, עושה סקירות ולוקים מאוד לבישים וקלים ליישום.


43. MakeUpByCamila2 - קמילה היא יוטיוברית בעלת ערוץ יוטיוב בפורטוגזית ובאנגלית (אני כמובן צופה בזה שבאנגלית).
הכל בערוץ שלה זה גלאם ויוקרה ואני ממש אוהבת את זה. מאוד נהנית מהסרטונים שלה במיוחד הסקירות.


44. mallory1712 - אני מתה על מלורי! יש בה משהו שגורם לך להמשיך לרצות לראות סרטון אחרי סרטון, לבחורה יש ים אנרגיות.
מאוד עניינית ומאוד מוכשרת, אחלה סרטונים, ממליצה בחום.


45. Mariah Leonard - יוטיוברית מקסימה, סרטוני איפור מעניינים מאוד ועם זאת לא קשים וכמובן הסקירות שאני כל כך אוהבת לצפות בהם.


46. Marnie Goldberg - מאוד אוהבת אותה מכמה סיבות: קודם כל אני מאוד אוהבת את העובדה שהיא לא עוד יוטיוברית בת 20 עם מיליון רשומים, מדובר באישה בוגרת בעלת ערוץ יוטיוב מאוד מצליח. הרבה נשים בוגרות יתחברו אליה במיוחד בכל מה שקשור לשגרת האיפור והטיפוח. כמו תמיד, הסרטונים האהובים עלי זה הסקירות למיניהם.


47. Maya Mia - יוטיוברית ומאפרת עם עיניים הכי מיוחדות שמהווה השראה לחברות איפור (Tatre & Anastasia Beverly Hils).
סגנון איפור שלדעתי רוב הבנות הישראליות הכי אוהבות.
סרטונים מאוד מפרטים עם לוקים יצירתיים ויפים, מומלץ כבר אמרתי?


48. meejmuse - עוד יוטיוברית שאני צופה בה כשאני זוממת על קניה של מוצרים קוריאניים.


49. Melissa Alatorre - יוטיוברית ומאפרת מאוד מוכשרת.
יש לה לוקים מאוד יפים, מאוד יצירתיים אבל עם זאת גם לבישים. באופן כללי מאוד כיף לצפות בסרטונים שלה ולהקשיב לה. אני אוהבת גם את סרטוני הלוקים שלה וגם את סרטוני הסקירות.


50. mesijesibeauty - גיליתי אותה כשחיפשתי סקירה על ליקווידים של קולור פופ, ומה מסתבר? שהיא הדוגמנית שפתיים שלהם!
יוטיוברית ממש משעשעת, הסרטונים שלה מאוד קלילים ואני לא מפספסת אף סרטון שהיא עושה. התפלאתי לראות שלהבדיל מהרבה יוטיובריות, כל הסווצ'ים של מוצרי השפתיים היא עושה על השפתיים ולא על היד וככה רואים איך הצבע נראה באמת.


51. Miss Fame - אין מצה לא להכיר את מיס פיים, הוא אחד מהדראג קווין הכי מפורסים שיש.
יש לו סדנאות איפור דראג בכל רחבי ארצות הברית. הוא מאוד מאוד מוכשר, השתתף בתכנית RuPaul's Drag Race, אבל אני הייתי צופה בערוץ שלו הרבה לפני.


52. monikablunder - אם כבר דיברתי על ליסה אלדריג', אז חייבת לדבר גם על מוניקה בלאנדר.
היא מאפרת סלבס מאוד מפורסמת וברוב הסרטונים שלה רואים אנשים שהם שחקניות ודוגמניות מפורסמות.
תמיד נותנת טיפים וטריקים וכל הלוקים שלה מאוד יפים ומלאי שיק.


53. Monsiieuralex - מאפר שמשתמש רק במוצרי יוקרה, למי שמחפשת דיופים המלצות על מוצרים עממיים אז הוא לא הכתובת.
הסרטונים שלו מתחלקים בעיקר לשני סוגים: סקירות של מוצרים (גם לא מוצרי איפור וטיפוח) וטיפים (למשל בנושא הצצלות, איפור גברים כו').
חלק גדול מהמוצרים מנסה על עצמו. לפעמים גם מראה מוצרי יוקרה אחרים בלי קשר לאיפור.
מאוד אוהבת לראות את הסרטונים שלו בעיקר בגלל סוג המוצרים שהוא מראה.


54. My Pale Skin - התחלתי לראות אותה מאז הסרטון המפורסם שרץ בפייסבוק על כל ההערות הפוגעניות שרשמו לה בכל מה שקשור בעור שלה.
לבחורה אכן יש או לפחות היה אקנה די קיצוני והיא יודעת לכסות אותו מאוד יפה. מעבר לזה הסרטונים שלה מאוד מעניינים ואני מאוד אוהבת את הלוקים שהיא יוצרת.


55. Nicole Guerriero - אחת היוטיובריות היותר וותיקות שיש. האמת הייתה תקופה שהפסקתי לעקוב אחריה כי היא התחילה להתמסחר (כנראה כל יוטיובר עובר את הקופה הזו בחיים), אבל עכשיו חזרתי לצפות בה.
היא מאפרת מקצועית, עושה אחלה לוקים, מסבירה מצוין וכל מראה איפור שהיא עושה לא קשה לשחזור.


56. NikkieTutorials - לדעתי אחת היוטיובריות המוכשרות ביותר שיש, יש לה סרטונים מאוד מאוד מגוונים - החל מאיפור לביש (עד כמה ש5 ס"מ של מייקאפ יכול להיות לביש) ועד לאיפור מדהים ל - halloween ואיפור דראג (בהשראת הסדרה RuPaul's Drag Race).
לא מפספסת אף סרטון שלה! מדהימה ומוכשרת.
אבל...
זוכרים שדיברתי על תקופה של התמסחרות בחיי כל יוטיובר מצליח? הנה היא התחילה.
מקווה שיעבור לה מהר והיא תחזור לעצמה ותעשה סרטונים כנים עם מוצרים שהיא באמת מאמינה בהם ולא רק כאלו שמשלמים לה או שולחים חינם או כל דבר אחר בסגנון.

57. Norvina - למי שלא יודע, נורבינה (או בשמה השני, קלאודיה), היא הבת של אנסטסיה בוורלי הילס.
אז נורבינה מאוד שותפה בעסק של אנסטסיה וזה ערוץ שעוסק רק במוצרי איפור של החברה.
ניתן לראות שם הסבר וסווצ'ים של המוצרים, הדגמות ולוקים.



58. PatrickStarrr - מאפר מוכשר מאוד. עושה מראות איפור מאוד מאוד יפים וכמובן עושה גם סקירות על מוצרים.
הוא התחיל להתעסק באיפור ובצילום (הוא צלם מקצועי בנוסף להיותו מאפר) כבר בתיכון ומשם זה רק התגלגל עד היום.
מאוד ממליצה לכם לראות את הערוץ שלו, השינוי שלו (לפני ואחרי איפור) כל פעם מדהים אותי מחדש.



59. PICTURRESQUE I Regina - עוד יוטיוברית שגיליתי דרך האינסטגרם. תמיד מעלה לשם תמונות עם לוקים הורסים, אז נכנסתי לפרופיל שלה לראות אם יש קישור ליוטיוב.
כל מראה איפור שלה משאיר אותי עם פה פעור, היא אחת המאפרות היותר מוכשרות שיש וממליצה לעקוב אחריה גם באינסטגרם.



60. PinkFlyingCow ✩ Nail Art Tutorials - מדובר ביוטיוברית נוספת בתחום הציפורניים, אני מאוד אוהבת לראות את הסרטונים למרות שכמו שאמרתי קודם, לא באמת יישמתי משהו אבל זה לא כי הסרטונים קשים, אלא בגלל חוסר הסבלנות שלי לנושא. (אני יכולה להשקיע 3 שעות באיפור אבל לא מעבר ל 10 דקות במריחת לק).



61. Pinkstylist - הוא אחד מאומני איפור במה ואפקטים הכי טוב שנתקלתי בו ביוטיוב. עושה רק סרטונים מהסוג הזה וזה פשוט מרתק לראות את כל התהליך.



62. PinupDollAshleyMarie - יוטיוברית עם לוק בסגנון ה Pinup, מאוד מיוחדת וגם הסרטונים שלהם מאוד מיוחדים. הסרטונים שלה מאוד מגוונים: איפור, סקירות, שיער, בגדים וכו'.



63. pixiwoo - יש מישהו שלא יודע מי הן? לא חושבת שיש דבר כזה.
למי שבמקרה שכח (כי אין מצב שלא יודעים), אז הן אחריות על הליין מברשות המפורסם "Real Techniques". הן מאפרות עם סטז' לא קטן וערוץ היוטיוב שלהם מאוד פופולרי, יש בו המון הדגמות לכל סוג של מראה איפור וגם סקירות של מוצרים.



64. RAEview - יוטיוברית מקסימה שסוקרת מלא מלא מלא יוקרה.
יש משהו בסרטונים שלה שהם מאוד רגועים, מלאי גלאם ויוקרה וזה עושה חשק לצפות בעוד ועוד סרטון שלה. מאוד אוהבת את הסקירות וההדגמות שלה, היא מאוד מפרטת על כל המוצרים.



65. XxSarahNicolexX - יוטיוברית וותיקה ולא כזה ברור לי למה אין לה המון מנויים, מי שהמליצה עליה זו קטליון לייטס (דיברתי עליה קודם) ואני לגמרי אהבתי את הסרטונים שהיא עושה.
קודם כל היא מתפארת נורא יפה ויש לה כל מיני לוקים פחות שגרתיים ושילובי צבעים ממש מעניינים, בנוסף אני מאוד אהבתי את הסקירות שלה - כמו שכבר אמרתי קודם, חשוב לי מאוד שהדעה תהיה הכי כנה שיש כי אני מסתמכת על זה בקניית מוצרים.



66. Shaaanxo - עוד בחורה מאוד מוכשרת בעלת ליין מוצרים משלה. בנוסף, חברת Color pop הוציאה רבעיית צלליות שהורכבו על ידה.
כמו הרבה אחרות היא גם לא למדה איפור מקצועי ולא עוסקת בתחום מלבד סרטוני היוטיוב, באחד הסרטונים שאלו אותה ועל הנושא והיא אמרה שהיא לא מאפרת אחרים אלא רק את עצמה (ויוצא לה לא רע בכלל!).
יש לה כמות אינסופית של איפור (הקנאה חחחחחח) והיא ממשיכה לקנות ולקבל איפור בכמויות מסחריות ולעשות עליו סרטונים.

67. Shalom Blac - ראיתי פעם סרטון עליה בפייסבוק ומאז אני עוקבת גם אחרי הסרטונים שלה ביוטיוב.
קודם כל מדובר במישהי שעברה טראומה מאוד קשה, בעודה ילדה, היא נכוותה כמעט בכל גופה בשמן רותח. יש לה כוויות קשות מאוד בגוף ובפנים וכתוצאה מזה גם אין לה שיער.
אם הייתן רואים אותה מאופרת בלי לדעת את הסיפור, לא הייתם אומרים שיש לה משהו כי היא יודעת להסוות את הפגמים עם איפור בצורה מושלמת, היא החלה להתאפר בגיל מאוד צעיר בגלל ההצקות בבת הספר ואת כל מה שהיא יודעת היא למדה ביוטיוב.



68. sonjdradeluxe - אי אפשר להתעלם מכמה שהיא יפה, הלוקים שהיא עושה עוד יותר יפים ותמיד כשהיא מתאפרת זה נראה כל כך קל אבל התוצאה הסופית תמיד מדהימה ומלאת גלאם.



69. Stephanie Lange - מאפרת אוסטרלית שעובדת בשאנל (ניחשתם נכון, משתמשת בעיקר במוצרים של החברה), נותנת פתרונות מעולים וטיפית שימושיים לאנשים עם בעיות של אדמומיות בעור, פצעים, hooded eyes (עיניים עם עפעף נפול - זה פשוט נשמע כל כך רע בעברית...), הצללות והבהרות לבהירות (מאוד בהירות) ועוד המון דברים מאוד מועילים וטכניקות לגמרי מגניבות.
אני בטוחה שכל אחת יכולה לאמץ ממנה דבר או שניים.


70. Stephanie Nicole - לא הייתי בטוחה אם לכתוב אותה במומלצים שלי או לא ותכף אסביר למה.
עד כמה שהבנתי מדובר במישהי שעובדת בתעשיית הקוסמטיקה ומאוד מבינה בתחום. היא עושה מלא סקירות אבל לא במובן של "וואו כמה זה יפה ואתם חייבים את המוצר הזה והזה בחיים שלכם", לא, ממש ממש לא. בדיוק ההפך, היא תשב וסתביר למה לא חייבים ולמה המוצר לא בסדר ותעבור על כל רכיב ורכיב וכו'.
לא שזה רע, זה מעולה! זה נותן המון מודעות על המוצרים והרכיבים שלו, הרבה פעמים רואים את ההבדל בין מוצר יוקרתי לעממי בגלל סוג החומרים שמהם הוא מורכב (אחת הדוגמאות הבולטות זה טלק, לרוב צלליות יקרות ואלו שנחשבות לאיכותיות יותר לא יכילו אותו ברשימת המרכיבים שלהן).
אבל... היא אחת היוטיובריות הכי שליליות שיש! זה פשוט לפעמים מעצבן... מרגיש לי שלא משנה באיזה מוצר מדובר, אין לה מילה טובה להגיד עליו, תמיד תמצא בו משהו שלילי.
בקיצור, חשבתי שזה נכון לרשום אותה בכל מקרה כדי כן לצפות ולהיות מודעים אבל קחו את כל מה שהיא אומרת בערבון מוגבל וכמובן הכל נתון לשיקולכם.



71. Tania Waller - רוב הסרטונים שלה זה צילום מראה איפור מאוד מקרוב של עין אחת בלבד וזה הדבר היחיד שבו עוסק הסרטון, כל סרטון יש מראה עיניים אחר והיא מסבירה בצורה מאוד מפורטת תוך כדי על כל שלב ושלב.



72. Tarababyz - זו בחורה שקונה כל מוצר חדש שיוצא, פשוט הכל וזה לרוב יוקרה! לא ראיתי דבר כזה... לא משנה מה, יש לה. לא קרה שחיפשתי סקירה על מוצר כלשהו ולא היה לה סרטון עליו.
כל סרטון שלה הוא סקירה על מוצרים שהיא קונה (כן, כן, קונה! לא מקבלת חינם, הכל מכספה והיא משקיעה לא מעט באיפור שלה), לאחר הסקירה שכוללת כל פרט שאפשר להגיד על המוצר או מוצרים כולל סווצ'ים, היא עושה הדגמת איפור.
למען האמת, את ההדגמה שלה אני כבר לא רואה אלא מתמקדת בסיקרה בלבד מסיבה פשוטה שאני לא מתחברת לסגנון האיפור שלה, אבל סה"כ הסקירות שלה מעולות ומאוד ענייניות אז שווה להציץ.



73. Teni Panosian - עוד מאפרת מאוד מוכשרת, סגנון איפור נקי מאוד אבל עם זאת זוהר ומיוחד.
לבחורה יש סוג פנים שכל אחת תתחבר, הלוקים שלה לא מאוד קשים אבל עם זאת מאוד יפים והכי חשוב קלים יחיסת ליישום.

74. ThatGirlShaeXo - יוטיוברית שהיא גם מאפרת מקצועית. מצחיקה, אנרגטית, מקסימה וממש כיף לצפות בה.
מה שהכי אהבתי, שכל הסווצ'ים (צלליות ואודמים) היא עושה על הפנים (עיניים ושפתיים) ולא על היד, זו השקעה מטורפת בעיניי וזה תורם המון להבנה של הגוון ואיך הוא באמת נראה.


75.thekatvond - אין מצב שלקאט וון די יהיה ערוץ יוטיוב ואני לא אצפה בו!



76. Thomas Halbert - הבחור מאפר מוכשר ברמות מטורפות!!!! זה מדהים לראות את כל התהליך ומה שיוצא בסוף.
כמובן יש לו גם סרטוני סקירות מעולים אבל אל תפספסו את הלוקים שלו, הם מהממים!


77. TymetheInfamous - יוטיוברית מאוד וסטרילית ומעניינת, יש לה סרטונים על הכל, החל מאיפור שלה, בגדים, נעליים ועד לניתוח הפלסטי שלה להגדלת חזה.
תוך כדי קריירת היוטיוב שלה היא גם פתחה אקדמיה ליופי ולפי הבנתי די מצליחה.
בואו נגיד שלא תשתעממו מצפייה בסרטונים שלה.



78. vintageortacky- כמו היוטיוברית הקודמת שדיברתי עליה, גם זאת מאוד מגוונת בסרטונים שלה.
הסרטונים עוסקים ברובם באיפור והדגמת אאוטפיטים לבגדים במידות גדולות. כמובן לא חסרים לה סרטונים סקירה על מוצרים ומראות איפור מאוד מגוונים.



80.  ViviannaDoesMakeup - יוטיוברית בריטית מקסימה! עושה סקירות על מוצרים איפור וטיפוח. הרבה סרטונים על המלצות (מוצרים יוקרתיים ועממיים), סקירות מוצרים חדשים - הרבה פעמים מנסה את המוצרים בלייב, יש גם סרטונים על טיפוח הציפורניים, עושה לפעמים גם ולוגים.
בקיצור, מקסימה וממליצה בחום.


81. Wyane Goss - מאפר שעושה המון סרטונים קצרים בנושא איפור וטיפוח, בעיקר נותן טיפים וסוקר מוצרים חדשים שיצאו לשוק.
יש לו שני ערוצי Youtube:
Wyane Goss & Gossmakeupchat, שני הערוצים עוסקים בסקירות, המלצות, טיפים ודעות על מוצרים.
בנוסף יש לו ליין מברשות איפור יוקרתיות ומאוד איכותיות. המברשות מיוצרות ביפן בעבודת יד. ניתן לרכוש את המברשות בתאר הזה (עושים משלוח לארץ).

שימו לב, למברשות שלו אין שמות עם תיאור למה כל אחת מיועדת אלא מספרים בלבד, הוא אמר שלדעתו כל אחד צריך להחליט למה המברשת טובה לו ובכל מברשת ניתן לעשות יותר משימוש ספציפי אחד וזאת הסיבה שהוא לא נתן שמות אלא מספרים.
אפשר לראות סרטונים על המברשות שלו בלינק הזה וזה (הסרטון על מברשת ראשונה בסדרה אבל אפשר לראות שיש עוד סרטוני המשך).

82. Wengie - יוטיוברית יפנית (אם אני לא טועה) שחיה באוסטרליה. התחלתי לראות את הסקירות שלה בהמלצה של חברה בכל הנושא של מוצרי איפור יפניים וקוריאניים.
יש לה אחלה סרטונים מראות איפור שמתאימים לבנות עם תווי פנים אסייתיים והסקירות שלה על מוצרים מעולים גם כן.



83. xsparkage - יוטיוברית שאוהבת צבעים באיפור שלה ורואים את זה גם בלי לראות את הסרטונים.
תמיד יש לה לוקים מעניינים ומלאי צבע, אחלה סקירות, מאוד אנרגטית ומאוד כיף להקשיב לה.



אלו כל המומלצים שלי לעת עתה.
יש עוד המון יוטיובריות שלא הזכרתי פה מאסיבות כאלו ואחרות (חלק כי אני עוד לא מכירה וחלק כי פשוט פחות התחברתי אליהן ולכן החלטתי לא להכניס אותן לרשימה (בכל זאת מדובר במומלצים)).
אם יש לכן יוטיובר/ית שאתן ממליצות, אשמח אם תרשמו לי בתגובות ואני אוסיף לרשימת הצפייה שלי.

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

8 תגובות:

  1. אהבתי את הבחירות שלך, יש שם כמה נהדרות שאני כבר צופה בהם תקופה ארוכה וכמה בנות שלא הכרתי ואתחיל לצפות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! איזה כיף, אני ממש שמחה שהצלחתי לחדש :-)

      מחק
  2. יש לנו טעם דומה! היחידה שלא ראיתי היא באני. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טעם מעולה ;-)
      בעקבות הפוסט, דיברתי עם חברה על באני וכמה היא רועשת ועושה לי כאב ראש חחחחחח

      מחק
  3. תודה רבה על פוסט מטורף

    השבמחק
  4. רשימה מדהימה! גיליתי כמה ערוצים חדשים שלא הכרתי - תודה!

    השבמחק