יום רביעי, 1 באפריל 2015

סקירה על שפתונים וגלוסים של Geradr Cosmetics

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על השפתונים של Gerard Cosmetics שהזמנתי ב Black Friday האחרון.

כשאומרים לי Gerard Cosmetics האסוציאציה הראשונה שעולה לי זו היוטיוברית המדהימה ג'קלין היל שבזכותה גיליתי על החברה הזאת, אז כמובן שהייתי חייבת להזמין את הסט שלה Jaclyn's gems (שכולל 2 גלוסים - Butter Cup ו Rose Hill ושני אודמים - Butter Cup ו 1995. *שימו לב שה Butter Cup קיים גם באודם וגם בגלוס) את הסט רכשתי בהנחה עם הקופון שלה (לדעתי עדיין בתוקף, הקוד קופון הוא "gems" והוא מאפשר לקנות את הסט ב 39 דולר).

ברור שכשהמשלוח חינם אני לא יכולה להזמין רק פריט אחד (גם סט של 4 פריטים זה אחד מבחינתי חחחח ) אז הזמנתי גם גלוסים (גם פה השתמשתי בקופון), 5 גלוסים ואודם אחד עלו לי 65 דולר (וכמובן המשלוח היה חינם) ובהתחשב בכמות זה יוצא לא מאוד יקר... (קוד קופון בהנחה שעדיין בתוקף: "MMSPECIAL"  ואם אני לא טועה צריך להזמין אותו מהקישור הזה)


אז ככה נראה כל האוסף שלי: 


באופן מפתיע וזה לא קורה לי בדרך כלל אבל הצבעים בתמונה ממש זהים למה שהם במציאות!

טוב, אז מה דעתי על המוצרים?




נתחיל מהאודמים:
כל האודמים שהזמנתי (Butter Cup, 1995, Nude) הם מאט עם מעט מאוד ברק, יחסית למי שיש לה שפתיים יבשות לא מייבש עוד יותר והם די נעימים על השפתיים. 
הצבע הכי אהוב עלי הוא ה Butter Cup, מבחינתי זה הצבע הוורוד ניוד המושלם! 
הכי פחות התחברתי ל Nude כי לדעתי יש בו קצת יותר מדי כתום. (קחו בחשבון שבתמונה הזאת שצולמה בלילה במצלמה הצבעים יצאו קצת יותר כהים מהמציאות)



 אלו השמות של האודמים לפי הסדר של התמונה מלמעלה:



וככה הם נראים על היד 

    *גם במקרה של סווטשים של האודמים, הצבעים בתמונה מאוד מאוד קרובים איך שהם נראים במציאות.


בגדול אני די מרוצה מהאודמים, אם תהיה הנחה משמעותית נוספת אקנה גם צבעים אחרים.

עכשיו נעבור לגלוסים...
אז אלו כל הצבעים שהזמנתי (כולל גלוסים מהסט של ג'קלין): 



ואלו השמות שלהם:


וככה הם נראים על היד (השמות הסווטשים בהתאם לסדר שלהם בתמונה עם השמות)

*במקרה הזה הצבעים במציאות פחות כהים/זוהרים ממה שרואים בתמונה 

הגלוס שאני הכי הכי אוהבת זה ה Pink Frosting, הוא אדמדם וורוד שקוף שנותן גוון מאוד יפה לשפתיים והן נראות מלאות יותר (אני חושבת שהוא די מזכיר את הגלוס של מיילי סיירוס מסדרת Viva Glam של Mac), אני מאוד אוהבת גם את ה Butter Cup וה - Shimmer of Hope.

באופן כללי את הגלוסים אני פחות אוהבת מהאודמים, הם מאוד מאוד פיגנטיים (שזה מעולה) אבל יחד עם זאת מאוד קשה למרוח אותם וחייבים להשתמש בתוחם כדי לא לצאת מהקווים וגם, בגלל שמדובר בגלוס כל כך פיגמנטי אני כל הזמן מפחדת שהוא ימרח לי...

לא יכולה להתעלם מהדבר הכי הכי מרגיז באריזה של הגלוסים וזה התאורה!!!!
(בכל פעם שמסובבים את הפקק ומוציאים את האפליקטור מהטיוב של הגלוס נדלק אור שנמצא בבסיס של האפילקטור ומאיר ישירות על השפתיים).
אני לא יכולה לתאר כמה שהאור הזה מרגיז, נתחיל מזה שבכל אחד מהגלוסים האור אחר (פעם צהוב מדי, מעם לבן על גבול התכלת, פעם כל המנורות עובדות ופעם אף אחד - שזה המצב האידאלי מבחינתי), הוא מסנוור כל כך שאני כל פעם צריכה להזיז את האפילקטור כדי להבין מה הולך לי על השפתיים וכשמדובר בגלוס כהה זה ממש מסורבל כי צריך כל מריחה קטנה להזיז וכל הסיפור לוקח הרבה יותר מדי זמן, לצערי עוד לא הצלחתי לפענח איך לגרוס לאור הזה לא לעבוד, כל רעיון יתקבל בברכה!

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם, אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam.

נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה