יום חמישי, 26 במרץ 2015

שמנים להסרת איפור ומוצרים נוספים לניקוי הפנים

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על שגרת ניקוי הפנים שלי ובאילו מוצרים אני אישית מאוד אוהבת להשתמש.
אחרי יום שלם עם איפור הדבר הכי חשוב הוא להוריד את כככלללל מה שהיה לנו על הפנים במהלך היום שזה כולל מה שנשאר מהאיפור והרבה הרבה לכלוך שנדבק לפנים במהלך יום שלום.

אני רוצה לספר קצת על עצמי, בכל מה שקשור להסרת איפור אין עצלנית ממני. אין סיכוי שאני אשתמש ביותר מחומר אחד להסרת כל האיפור כולל עיניים, ואם אפשר לוותר על שטיפת פנים אחרי הסרה אז עוד יותר טוב.
כמובן שלא וויתרתי על חיפושים אחר מסירי איפור או תרחיצים לפנים שיביאו מקסימום תוצאות במינימום השקעה מצדי.
אז יאללה, בואו נראה את המוצרים שמצאתי...

לפני כמה שנים גיליתי את התרחיץ לפנים של דר' פישר שדיברתי עליו בפוסט הזה , והייתי מסירה איתו את האיפור ואני חייבת להגיד שהוא עובד מעולה, מסיר גם איפור עיניים וגם מייקאפים עמידים בסגנון ה Double wear של Estee Lauder, אבל, עם הזמן רציתי בכל זאת לשדרג את המוצרים שאני משתמשת בהן והתחלתי לחפש אלטרנטיבות אחרות.

לפני שנה בערך שמעתי על שמנים להסרת איפור, בהתחלתה קצת נרתעתי מהרעיון כי יש לי עור מעורב ובקיץ אני יכולה לפתח ברק רציני על אזור ה T שלי ולעומת זאת בחורף הוא די יבש על גבול המתקלף...
בנוסף, קראתי גם (לצערי לא זוכרת איפה אז לא יכולה לשים קישור) שככל שמייבשים את הפנים הם מפרישים יותר שומניות ולכן, אמרתי לעצמי שאני מוכנה לתת צ'אנס למוצרי השמן ונראה מה יהיו התוצאות.

1. השמן הראשון שקניתי (מספורה) היה של חברה Boscia וזה נקרא: Makeup breakup cool cleansing oil.
זה שמן שמיועד להסרת איפור, הוא ממיס את האיפור אבל עם זאת לא משאיר תחושה שומנית בסיום, באתר רשום שהוא מכיל אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) וצמחים שמרגיעים את העור ומצמצמים נקבוביות.
השמן אינו מכיל אלכוהול (מייבש מאוד את הפנים וזה עלול לגרום להופעה של קמטים לפני הזמן) מיועד לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיש (עור רגיש זה השם השני שלי...)
הוא מסיר איפור עמיד. אני מסירה איתו גם איפור עיניים והעור נשאר מאוד מאוד נעים ואין תחושה של שומניות.
לגבי הריח, השמן אינו מכיל בישום מלאכותי, אני לא מרגישה ריח בושם חזק שזה מאוד חשוב בעיניים,. (ריחות חזקים במוצרי איפור וטיפוח די מפריעים לי וקרה בעבר שבגלל שבישום בתכשיר הפסקתי להשתמש בו).

לסיכום: מומלץ ביותר, החיסרון היחיד שלו שמוכרים את השמן הזה רק בספורה (לפחות לפי מה שידוע לי) ניתן להזמין באמצעות חברת שילוח או פשוט לעשות כמוני ולבקש שיקנו בארה"ב.



רכיבים:




2. השמן הבא הוא של חברה DHC והוא נקרא Deep Cleansing Oil
בתוצאות שהוא נותן מאוד דומה לשמן של Boscia, אני לחלוטין לא ראיתי הבדל בתוצאה הסופית, תיאור המוצר די דומה לקודם, מסיר איפור עמיד, ברכיבים לא מופיע בישום מלאכותי וכו'. (למרות שהרכיבים די שונים, לא נראה לי שיש צורך לפרט, כמו שאמרתי, כי אופן השימוש והתוצאות מאוד מאוד דומים לקודם). 
השמן קיים בשני גדלים, 200 מ"ל ו 70 מ"ל, אני הזמנתי את ה 70 מ"ל לפני 4 חודשים ועדיין יש לי יותר מחצי בקבוק (חשוב לציין שאני משתמשת כל פעם במוצרים שונים ולכן המוצרים לא מתבזבזים מהר מאוד).

לסיכום: כמו קודם, מאוד ממליצה, והכי חשוב ניתן להזמין אותו ישירות לארץ , הרבה פעמים יש הנחות באתר והמשלוח חינם (הזמנתי דרך האתר Feelunique, הקישור בלחיצה על שם המוצר).


תמונה מהאינטרנט...


רכיבים:


3. שמן קוקוס - את השמן הספציפי הזה (של החברה Now foods) קניתי בקישור הזה, אין סיבה מיוחדת למה קניתי דווקא אותו, פשוט קראתי תגובות באתר ובשקלול של תגובות + מחיר + כמות,החלטתי לקנות של החברה הנ"ל.
מדובר במוצר שהוא 100% שמן קוקוס, (אם אני לא טועה השמן הספציפי הזה מיועד רק לשימוש קוסמטי) לכל מי שלא אוהבת ריח קוקוס (ומסתבר שיש די הרבה כאלו), אז, לשמן קוקוס אמיתי לא אמור להיות ריח בכלל.
אני משתמש בו גם להסרת איפור גם כשמן גוף וגם כמסכה לשיער (שמה על הקצוות בערך חצי שעה לפני חפיפה).
הוא הרבה יותר שומני וכבד מהשמנים הקודמים, לחורף היה מעולה אבל אני די בטוחה שבקיץ אני לא הולכת לעשות איתו הרבה שימוש פרט לשיער.
אחרי ששוטפים את הפנים כן נשארת תחושה קצת שומנית, אבל שוב, כמו שאמרתי בחורף העור שלי אקסטרה יבש אז זה לגמרי לא הפריע לי אלא בדיוק להפך, הפנים שלי נראו בריאות ומלאות לחות אחרי זה.

לסיכום: מאוד אוהבת את השמן, כמו שאמרתי משתמשת בו לא רק לפנים, גם אם להשתמש בו רק כמסיכה לשיער מומלץ ביותר.




תמונה מאינטרנט



רכיבים:


*אופן השימוש בשמן (תקף לכל המוצרים שרשמתי למעלה): משתמשים על פנים יבשות, שמים את החומר על היד ומתחילים לעסות בעדינות את הפנים, האיפור מתחיל להתפרק תוך כדי, לאחר מכן שוטפים עם המים וסיימנו!

* לכל בלי העיניים הרגישות, יש לי עיניים מאוד מאוד רגישות ואני משתמשת בשמנים גם להסרת איפור עיניים, לי אישית לא גרם לגירויים, צריבה או דמעות.

4. המוצר הבא שאני רוצה לדבר עליו זה תרחיץ לניקוי פנים של Zum Face, קניתי אותו באתר iHerb.
בעיקרון זה תרחיץ שמורכב משמנים אתריים שונים (בעיקר לימון וגרניום אבל מכיל גם שמן קוקוס, שמן זית, חוחובה ויטמין E וגליצרין צמחי - משתמשים בו בעיקר בקוסמטיקה טבעית כמלחח וחומר משמשר טבעי) לעומת המוצרים האחרים שדבירתי עליהם הוא לגמרי לא מרגיש כמו שמן.
השתמשתי בו בינתיים רק בחורף, די ייבש לי את הפנים אז בינתיים מונח בצד עד שיגיע הקיץ ואיתו גם הלחות.
מהשימוש שכן עשיתי בו, הסיר את כל האיפור אבל הייתי צריכה לשים מלא סרום או קרם לחות אחרי זה.
לדעתי לא מתאים לבנות עם עור יבש.

לסיכום: מוצר ממש טוב להסרת איפור, החיסרון הגדול שלו שהוא די מייבש את העור ולא מתאים לבנות עם עור יבש, כיוון שלי יש עור מעורב אני לגמרי הולכת להשתמש בו בקיץ.




רכיבים:


5. תחליב ניקוי לפנים של Sukin וזה ה Sukin Sensitive Cleansing Lotion.
האמת, כשהזמנתי את המוצר התבלבלתי בין תחליב רחצה לפנים לבין התחליב לחות ובהתחלה מאוד התבאסתי מזה אבל אני לגמרי מאוהבת במוצר הזה.
מדובר בתחליב ניקוי לפנים שמיועד לעור רגיש אשר מכיל שמנים ותמציות טבעיות (מלפפון, אלו ורה, תמצית שתמן וורדים, חוחובה ואבוקדו), התחליב אמור להסיר איפור ורשום שצריך לשים אותו על עור פנים לח ולאחר מכן להסיר עם בד כותנה רך או מגבת רכה. אני פשוט שטפתי עם מים בלי הבד או המגבת וזה לא ממש הסיר לי את האיפור (משתמשת במייקאפ עמיד), אני לא יודעת אם התוצאה הייתה שונה אם כן הייתי פועלת לפי הוראות השימוש...
בכל מקרה, מה שכן מאוד אהבתי זה את התחושה שנשארת על העור אחרי זה, אין לי מילים לתאר כמה העור נהיה נעים!
אז במקום להסיר איתו את האיפור אני משתמשת בו כדי לשטוף את הפנים שלי בסוף היום בימים שבהם אני לא מתאפרת (בעיקר שישי שבת) כי בכל זאת צריך להוריד את כל הלכלוך שהצטבר.
השתמשתי בו גם כשהייתה לי פריחה והפנים ממש שרפו לי מכל דבר אחר שניסיתי, (כמובן לא התאפרתי אבל כן הקפדתי ללכת לישון עם פנים נקיות) וזה המוצר היחיד שלא גרם לי לשום תחושת צריבה בעור והשאיר את העור מאוד נעים (ככל הניתן לפחות יחסית למצב שהייתי בו...), הדבר האחרון והכי חשוב, לחלוטין לא ייבש לי את העור!

לסיכום: מאוד אוהבת את המוצר אם לא למטרת הסרת איפור אז לפחות לניקוי הפנים, בטוח אקנה שוב כשיגמר ובעתיד רוצה גם לנסות את הקרם לחות של החברה.






רכיבים:








6. מוצר אחרון הוא פילינג של החברה Jason והוא נקרא Brightening Apricot Scrubble Pure Natural Facial Wash & Scrub.
לרוב אני משתמשת בסוכר עם שמן זית או שמן קוקוס לפילינג (מאוד מאוד בעדינות כי סוכר יכול לשרוט את העור) אבל התחשק לי לנסות משהו אחר אז קניתי את זה.
נתחיל מהחיובי, עושה פילינג מעולה, משאיר פנים חלקות ונעימות, ריח מישמיש עדין ולא מציק ומספיקה כמות די קטנה מהחומר לכל הפנים.
השלילי - הפילינג מכיל אלכוהול, אני אישית לא אוהבת כשמוצרי הטיפוח שלי מכילים אלכוהול כי הוא מייבש את הפנים ולעור רגיש לא מאוד מומלץ... (אני יודעת שיש הרבה בנות שמשתמשות במי פנים שמכילים אלכוהול לניקוי יסודי של הפנים, פשוט לי אישית זה פחות מתאים ולכן מבחינתי זה שלילי).
כיוון שאני משתמשת בו בערך פעם בשבוע אז זה לא נורא.

לסיכום: עושה עבודה ממש טובה, משאיר תחושה נעימה, כפי שציינתי מכיל אלכוהול אז בעיניים זה חסרון.


תמונה מאינטרנט


רכיבים:
לצערי היה ממש קשה לצלם את הרכיבים אז מצאתי תמונה מהאינטרנט שמראה פחות או יותר מה יש בו


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם ונתראה בפוסט הבא,
XOXO,
Lena






4 תגובות:

  1. משום מה שמן קוקוס נמצא בוייש ליסט שלי ותמיד הוא מתפקשש לי בכל הזמנה מאייהרב.. באסה איתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. ברגע שהספרית שלי אמרה שהוא עוזר לשיער יבש הזמנתי בלי לחשוב פעמיים, ומשם כבר הסטוריה חחחח.
      מאוד ממליצה כי יש לו הרבה מאוד שימושים :)

      מחק
  2. פוסט מצוין! הקישור לשמן קוקוס מפנה למוצר אחר, אשמח לקבל קישור למוצר באייהרב. תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!!! איזה כיף לשמוע :-)
      ממש מצטערת על הבלבול עם הקישור ותודה שהערת את תשומת לבי, הנה הקישור הנכון ואני תכף אעדכן גם בפוסט:
      http://www.iherb.com/Now-Foods-Coconut-Oil-100-Natural-7-fl-oz-207-ml/516#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=coconut%20oil&rc=2682&sr=null&ic=10

      מחק