יום רביעי, 4 במרץ 2015

מועדפי פברואר 2015

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מוצרים שניסיתי והחלטתי לאמץ לתמיד, חלק מהמוצרים הרבה מכן מכירות, וקניתי במקרה ואני ממש שמחה שזה קרה. אז הנה המוצרים והפרטים בהמשך...







טוב, אז נתחיל לדבר על המוצרים עצמם:


*בלחיצה על שם המוצר תגיעו לאתר שאני הזמנתי ממנו, במידה ואין קישור, המוצר נקנה מחנות בארץ ואציין את שמה בסוגריים.

1. אתחיל משימר של TheBalm שרובכן מכירות, ה  - Mary-Lou Manizer, מכל השימרים שניסיתי זה בהחלט האהוב עלי, אני משתמשת בו הרבה פעמים גם כצללית והוא נראה מדהים! נשמר כל היום (והימים שלי 
א ר ו כ י ם...)
באמת שאין לי מספיק מילים לתאר אותו, גם הצבע שלו מושלם - לא וורוד מדי ולא זהב מדי, המרקם מאוד נעים וכמובן הברק מהמהם!
בקיצור, אין מה לפרט פה יותר מדי, כמו שאמרתי כולכן מכירות אותו ולמי שלא מכירה ממליצה בחום.

2. ספריי לייבוש לק של Flormer (נקנה בחנות החברה בקניון עזריאלי - תל אביב) - האמת קניתי את הספריי כדי לייבש לק מאט כי מייבש רגיל עושה ברק וזו לא היתה המטרה, חייבת להגיד שאני לגמרי מרוצה ממנו, מייבש את הלק יחסית מאוד מהר והיתרון הכי גדול שלו הוא שלא משאיר מריחות על גבי הלק (מכירות שהמייבש מתחיל קצת להתייבש בעצמו ואז אחרי ששמים אותו הוא קצת מושך את הלק ונהיה מין גלים? ולפעמים הוא עושה גם בועות? מקווה שזה לא קורה רק לי חחחח).

יש לו ריח נעים ולא מעיק, לא נשאר דביק על הידיים, השתמשתי בו כבר הרבה פעמים (ועדיין לא עושה סימנים של להיגמר), היתרון שלו מול מייבש רגיל הוא שמייבשים עצמם נוטים להתייבש ממש ממש מהר ואני מוצאת את עצמי זורקת מיכלים חצי מלאים לפח (וכולנו יודעות שמייבש זה לא עסק זול במיוחד) בקיצור, לגמרי ממליצה עליו.

3.. מוצר שלישי בקטגוריית הלקים זה המייבש לק (Insta Dri Anti Chip Top Coat) והמחזק ציפורניים (Advanced Hard as Nails - Natural) של Sally Hansen. בעבר השתמשתי במייבש ומחזק של  Chic, מאוד אהבתי אותם אבל כמו שציינתי קודם המייבש היה נזרק לפח אחרי שימוש של חצי בקבוק (אני שמה לק פעם-פעמיים בשבוע), ב Black Friday האחרון החלטתי לנסות את המוצרים האלו (קניתי אותם באתר BlueScandal), בינתיים מרוצה ביותר, יש לי את שניהם מאז נובמבר ובינתיים אין סימנים לשינוי במרקם בשניהם.

המייבש מדהים!!!! מייבש מאוד מאוד מאוד מהר, הלק לא מתקלף הרבה זמן (מחזיק מינימום 3 ימים ולרוב מחזיק לי גם שבוע) והוא גם נותן ברק מאוד יפה.
המחזק גם ממש טוב, נותן מין כיסוי עבה יחסית לציפורן ואני כן שמתי לב שהציפורניים יותר חזקות כשאני שמה את הלק הזה.

4. אחרי שסיימנו עם קטגוריית הציפורניים נמשיך לפנים, והמוצר שאני רוצה להמליץ עליו הוא הפודרה לאזור שמתחת לעיניים - high definition undereye setting powde של חברת Elf.

החלטתי לקנות פודרה מיוחדת לקיבוע הקונסילר כי פודרה רגילה הייתה קצת כבדה מדי לאזור עדין כמו העור מתחת לעיניים והתחלתי לחפש בפורומים וביו טיוב המלצות.
כשהזמנתי אותה (מאתר iHerb) לגמרי לא הייתי סגורה עליה בעיקר בגלל המחיר שלה (כן, כן, מחיר זול עושה אסוציאציה של מוצר פחות איכותי... אבל בסדר, למדתי את הלקח חחח), חייבת להגיד שלגמרי הופתעתי לטובה, היא מחזיקה מצויין, גרוסה דק דק ונכון שיש בה מעט ניצנוץ אבל הוא לגמרי לא בולט ונותן זוהר לעיניים ומבהיר מעט את האזור.
הפודרה מספיק בהירה כדי להתאים לבנות עם עור בהיר והכי הכי חשוב היא דיי נייטרלית (לא צהובה מדי ולא וורדה מדי).
אני שמה אותה עם מברשת setting brush של Real techniques או עם Beauty blender לח. (הלחות של הספוגית לא הורסת את הטקסטורה של הפודרה, היא מקבעת אותה הרבה יותר טוב מאשר המברשת, מה שכן צריך להשתמש בכמות טיפה יותר גדולה מזו עם המברשת).
שוב, ממליצה בחום, מוצר מעולה במחיר שווה ביותר.

5. בהמשך לפודרות ו Black friday קניתי לגמרי לגמרי במקרה את הפודרה Smooth Operator Finishing Powder של חברת Tarte באתר Glambot ׁׁ(למי שלא מכירה זה אתר שמוכר מוצרי איפור וטיפוח יד שניה, כמובן הכל עובר חיטוי לפני).

האמת, קניתי אותה כי נורא רציתי מוצר כלשהו של החברה (עכשיו זה נשמע לי נורא מגוחך) וכיוון שהם לא עושים משלוחים לארץ ישירות מהאתר והמוצרים שלהם לא בדיוק זולים (וגם לא רציתי לשלם אקסטרה לחברות שילוח) אז פשוט קניתי את הדבר הראשון שראיתי (שוב, לא ברור מה עבר עלי באותו רגע).
טוב, תקשיבו, היו לי המון פודרות בתפזורת, אני לא זזה בלי לפדר את המייק אפ שלי, אבל, זו הפודרה הכי הכי טובה שהייתה לי אי פעם!
בהתחלה כשקיבלתי אותה די התאכזבתי בגלל שהקופסא לא בדיוק גדולה וכשנגעתי בה היא הרגישה לי מוזר (כאילו חלקה מדי... כמו קמח כזה) והייתי בטוחה שזו תהיה אכזבת השנה בתחום האיפור ולכן לא מיהרתי לנסות אותה.
אבל, אחרי שניסיתי אותה בפעם הראשונה הבנתי שאני לעולם לא אחזור לפודרות הקודמות שלי (אני מדברת על פודרות בתפזורת כמובן), היא מחזיקה כל היום, המייק אפ בקושי זז (וכמו שאמרתי קודם הימים שלי רחוקים מלהיות קצרים, אני עם איפור בערך 12-14 שעות) והיא נעימה מאוווודדד על הפנים.
הפודרה באה בגוון שקוף בלבד ולכן תתאים לכל גווני העור. בהחלט אנסה בעתיד מוצרים נוספים של החברה.

6. מוצר נוסף שקניתי בלי לדעת עליו כלום אבל ממש שום דבר זה עפרון וג'ל לגבות של Pixi by Petra והוא נקרא natural brow duo בגוון natural brown (יש לי שיער בין בלונד כהה לחום בהיר) וזה נראה כך: 




העיפרון קיים בשלושה גוונים, הגוון שאני קניתי - Natural Brown, חום (Deep Brunette) ושחור (Soft Black).
כמו שניתן לראות מהתמונה מדובר במוצר דו צדדי שמכיל עפרון - הוא שטוח וממש נוח לצבוע איתו וג'ל לקיבוע הגבות.
הג'ל לא מקשה את השערות וזה מרגיש לגמרי טבעי, העיפרון נותן גוון מאוד טבעי לגבה והיא לא נראית "עשויה" מדי.
אני מודה שאני לא נוטה לצבוע את הגבות שלי פשוט כי אני לא מרגישה שיש בזה צורך (אני לא אוהבת גבות מאוד בולטות), אבל לפעמים אני כן מוסיפה קצת צבע כשאני משקיעה באיפור עיניים ורוצה להדגיש את הגבות.
בעבר הייתי משתמשת בצללית למטרה זאת אבל העיפרון הזה עושה את העבודה הרבה הרבה יותר טוב.
(בגלל שהוא נורא טבעי ובהיר יחסית לא רואים אותו בצילום על כך היד...)

7. המוצר הבא שגם נקנה סתם כי היה מבצע הוא קונסילר של Loreal, זה ה L'oreal true match concealer בגוון הכי בהיר שלהם. (אני קניתי בסופר פארם)
מכל הקונסירלים שיש לי נכון להיום, מבחינתי זה הכי טוב שיש, הוא אומנם לא נותן כיסוי מאוד גבוה כמו Mac pro longwear concealer אבל עם נשווה אותו ל Maybelline Fit me concealer אז בעיניי זה יותר טוב.
הוא נותן מין זוהר בריא כזה מתחת לעיניים והפנים נראות מוארות ורעננות מאוד, הוא גם מאוד קליל אבל עם זאת עושה את העבודה. מבחינת רמת כיסוי הייתי אומרת שזה קל עד בינוני פלוס.

8. מוצר אחרון חביב בא מתחום השיער, לדעתי לא הרבה מכירים אותו בארץ (למרות שקניתי אותו פה, בחנות דרך היופי), מדובר ב Osis Dust It Mattifying Powder של חברת Schwarzkopf
בעצם מדובר באבקה לבנה שהופכת לשקופה (לכן מתאימה לכל צבע שיער) אשר מפזרים קרוב לקרקפת וזה מקנה נפח ונותן תחושה של שיער מלא יותר. 
כיוון שלא בורכתי ברעמה מרשימה במיוחד של שיער (יש לי שיער גלי-מתולתל, תלוי ביום) אני תמיד מחפשת מוצרים שיקנו לי יותר נפח ורצוי כזה שיחזיק מעמד לכל היום, אז חיפשתי וחיפשתי והגעתי לסרטון שבזכותו גיליתי את המוצר.  (לסרטון לחץ כאן).
אני משתמשת בו גם לשיער פזור (עם או בלי פן) וגם כשאני אוספת ורוצה קצת יותר נפח, אני מודה שאני לא משתשת בו המון כי אני משתדלת באופן כללי להמעיט בשימוש בתכשירים לשיער אבל מבין מוצרים דומים שניסיתי זה בהחלט עושה את העבודה. 

זהו לבינתיים, מקווה שנהניתם ונתראה בפוסט הבא,
XOXO,
Lena 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה