יום ראשון, 29 במרץ 2015

סקירה על Beauty box של Lookfantastic

הי לכולם,

בפסוט הזה אני רוצה לדבר על Lookfantastic Beauty box שזה קופסת ההפתעות שהזמנתי מהאתר Lookfantastic.
בעצם, מדובר בקופסה שמכילה מוצרי איפור וטיפוח של מוצרים שנמכרים באתר , לפי הקונספט המקובל של כל הקופסאות מהסגנון הזה, לא יודעים מראש אילו מוצרים מקבלים בקופסה.

בעבר היה לי מנוי לגלוסי בוקס וזה ממש כיף לקבל כל חודש הפתעה חדשה אבל אחרי כמה חודשים ביטלתי אות כי לא הרגשתי שאני מקבלת תמורה לתשלום עבור המוצרים. (בגלל סוג, גודל המוצר כו')
לפני כמה חודשים ראיתי פרסומות ופוסטים על הקופסה של Lookfantastic ומאוד הסתקרנתי אבל בגלל שכבר הייתי בסיפור הזה פעם אחת לא ממש מיהרתי להזמין.

אחרי ראיתי את התגובות למוצרים של קופסת מרץ באתר של החברה החלטתי שהפעם אני מזמינה גם. (חשוב לציין שלא כל הקופסאות אותו הדבר(בדרך כלל יש 2 גרסאות) כך שלא יודעים איזו קופסה מקבלים.

אז זאת הקופסה וככה היא נראית:

הקונספט של הקופסה הוא שהיא מכילה תמיד 6 מוצרים שלא יודעים מראש מה הם יהיו (אם מחכים עם ההזמנה לאמצע החודש כבר יש תגובות על המוצרים באתר או בבלוגים של בנות שכבר קיבלו אותה אז ככה אפשר "לרמות" ולראות אם המוצרים שווים או לא ורק אז להזמין), כאשר מוצר אחד תמיד בגודל מקורי והשאר מוקטן, שווי כל המוצרים בקופסה מעל 45 פאונד והעלות שלה בפועל היא 15 פאונד (כלומר, משלמים 15 ומקבלים מוצרים שהשווי המקורי שלהם הוא מעל 45).

בנוסף, ישנה אופציה באתר לעשות מנוי ל 3 חודשים ואז מקבלים הנחה של 5 פאונד, 6 חודשים ומקבלים הנחה של 15 פאונד או 12 חודשים ומקבלים הנחה של 45 פאונד.

*חלק מהמוצרים כבר ניסיתי אז אני אכתוב מה דעתי עליהם ועבור מוצרים שאנסה בעתיד אני אוסיף אחרי זה עדכון לפוסט.

טוב, בואו נראה מה קיבלתי בקופסה (רמז: אהבתי!)

והנה כל המוצרים שהיום בקופסה:



1. המוצר הראשון שרואים כאשר פותחים את הקופסה היא המברשת Wet brush, אני בטוחה שהרוב יודעים במה מדובר, זו בעצם מברשת שניתן לסרק איתה שיער רטוב או יבש והיא יודעת להתמודד עם הקשרים בשיער מבלי לתלוש אותו.
המברשת הגיע בגודל קטן ולא בגודל המקורי שלה והיא מאוד קלה. לדעתי זה דווקא יתרון כי אפשר לשים אותה בתיק או לקחת לטיולים והיא לא תתפוס הרבה מקום.

מה בפועל: אומנם אין לי רעמת שיער מפוארת במיוחד אבל יש לי שיער מתולתל וקשרים לא חסרים לי, הסירוק אכן היה קל ולא נתלשו שיערות תוך כדי, המברשת רכה מאוד אך עם זאת עושה את העבודה.

המחיר שלה באתר: 7.99 פאונד למברשת בקטנה או 11.99 פאונד לגודל הרגיל.



2. המוצר הבא שממש קפץ לעין זה קרם למיצוק העור (גוף ולא פנים!) של החברה Bliss שנקרא FATGIRLSLIM.
*כיוון שהמוצר אינו זמין במלאי באתר, הקישור למוצרי החברה ולא למוצר הספציפי.

**לדברי החברה לא מדובר במוצר אשר מיועד לירידה במשקל או הצרת היקפים.

זהו בעצם בקרם שנועד למצק את העור, החברה טוענת כי אחרי השימוש 87% ראו שהעור נהיה מוצק יותר, 85% ראו הצרה בהיקפים ו 73% שמו לב כי חלה ירידה בהופעה של צלוליטיס. 
(* רשום כי מדובר בתוצאות שדווחו מבדיקות קליניות בלתי תלויות אשר בוצעו במשך 28 יום).

הוראות שימוש: לשים את המשחה פעמיים ביום ולעסות במשך 20-30 שניות כדי ליצור זרימת דם לאזור.

המוצר הגיע בגודל מוקטן (56.7 גרם) כאשר הגודל המקורי הוא 170.5 גרם. (לדעתי הגודל שהגיע מכובד ביותר, ממה שכבר ניסתי לא צריך כמות גדולה מה שאומר שזה הולך להספיק לדי הרבה זמן).

מה פעול: בינתיים ניסיתי אותו פעמיים (בערב ובבוקר), לא דביק, אין לו בישום חזק כך שמבחינתי זה יתרון, אפשר להשתמש בכמות קטנה מהמוצר בכל פעם.
כמובן בינתיים לא ראיתי שום שינוי אבל יש שם מספיק כך שניתן להשתמש פרק זמן ארוך יחסית וככה אדע אם זה אכן נותן תוצאות או לא.

המחיר של 56.7 גרם הוא 10.40 פאונד, המחיר המקורי (לא לפי Lookfantastok, לא מצאתי את המוצר באתר למרות שראיתי אותו שם בעבר, להערכתי פשוט אזל מהמלאי. נכנסתי לאתר של החברה ולכן המחיר לקוח משם) לגודל של 170.5 גרם הוא 36 דולר.


סליחה מראש על האיכות, צולם בתאורת לילה עם איפון 4...


3. מוצר נוסף שמאוד סקרן אותי זה השפתון לחות של Cowshed שנקרא Lippy Cow (לא הבנתי כל כך את העניין עם השם אבל אם יש מישהו שמבין את ההומור ומתנדב להסביר לי אז תרגישו חופשי חחח ).
*כיוון שהמוצר אינו זמין במלאי באתר, הקישור למוצרי החברה ולא למוצר הספציפי.

נתחיל מזה שאני סובלת תמיד מיובש בשפתיים לכן, אני נורא ביקורתית לשפתוני לחות למיניהם, אני משתמשת היום ב Naturalip שעשוי מחומרים טבעיים בלבד. בפוסט שלי My all time favorites דיברת עליו ורשמתי שמוצרים שמכילים וזלין עושים עבודה הפוכה והם מייבשים את השפתיים מה שגורם לנו לשים עוד ועוד.
השפתון הזה מכיל מוצרים טבעיים ושמנים אתריים וחלק מהרכיבים אורגניים.

מה בפועל: מדובר במוצר מוקטן (5 מ"ל) כאשר המוצר המקורי מכיל 12 מ"ל, לדעתי הגודל סביר ביותר ולא קטן בכלל, בהתחלה אפילו הייתי בטוחה שזה הגודל המלא.
בינתיים מאוד אהבתי את השפתון, עושה שפתיים רכות ומחליק את העור (לא נשאר שאריות של עור יבש אם אתן מבינות למה הכוונה- גם לכן קורה שאתן נושכות את השפתיים אחרי ששמים שפתון לחות? הפעם לא קרה לי...)
מניחה שאקנה גם בעתיד כאשר אקנה עוד ממוצרי האתר (רק שיחזור למלאי...)

כמו בחלק מהמוצרים האחרים גם הפעם המוצר לא במלאי ולכן המחיר לקוח מאתר אחר (Feelunique), שם המחיר לשפתון בגודל של 12 מ"ל הנו 5 פאונד. (אני מניחה שהמחיר זהה לשני האתרים)


רכיבים
4. המוצר הבא זה עפרון צללית של Nudestix שנקרא Magnetic eye colour, הצבע שקיבלתי בקופסה נקרא Gilt שזה צבע זהב מאוד יפה.
מדובר במוצר שהגיע בגודל מקורי.

מה בפועל: עדיין לא ניסיתי את המוצר פרט ל Swatch שעשיתי על היד.
ממה שראיתי מדובר בצללית (עפרון) מאוד רכה, פיגמנטית מאוד! (העברתי על היד מריחה אחת בלבד) וגם עמידה. (אחרי כמה דקות, כאשר רציתי להסיר את העיפרון עם האצבע לא הצלחתי בכלל, זה אפילו לא זז מילימטר ונשאר בדיוק כמו ששמתי אותו, לבסוף הצליח לי  רק עם מסיר איפור - Bioderma, ).
מקווה שגם על העיניים יהיה מעולה באותה מידה.

מחיר העיפרון 24 פאונד.



5. עיפרון נוסף שהיה בקופסה הוא עיפרון עיניים שחור של החברה Lord ַ& Berry וזה ה - Silk kajal eye pencil בצבע שחור.
המוצר הגיע בגודל מוקטן.

מה בפועל: גם הפעם טרם ניסיתי את המוצר פרט ל Swatch שעשיתי על היד, ממה שראיתי מדובר בעיפרון שחור רך ופיגמנטי מאוד. אני חושבת שיהיה קל לטשטש אותו ולעשות מראה מעושן אבל כמו שאמרתי עוד לא ניסיתי אז אעדכן בהמשך מה דעתי עליו.

מחיר העיפרון 10 פאונד.




ה Swatch של שני העפרונות:

6. המוצר האחרון שהיה בקופסה שייך לחברת NUXE וזה ה Nuxellence detox.
קיבלתי מוצר מוקטן בגודל 15 מ"ל כאשר הגודל המקורי שלו הוא 50 מ"ל
האמת לפני שבדקתי באתר במה מודבר לא היה לי מושג למה הוא מיועד כי לא ממש רשום עליו וגם אין הוראות שימוש, משום מה גם בחוברת המוצרים שלהם לא רשום עליו כלום :-(
ממה שקראתי עליו זה קרם לילה אנטי אייג'ינג שמיועד לכל הגילאים ולכל סוגי העור, הוא אמר לעזור בחידוש התאים כאשר התוצאה היא עור רענן וזוהר.
בהוראות השימוש האתר רשום ששמים בלילה ללא או לפני קרם לחות.

מה בפועל: אין לי מושג... כמו שהבנתם לא ניסיתי, אנסה בקרוב ונראה.

מחיר המוצר לכמות של 50 מ"ל הוא 47 פאונד. (לא זול הייתי אומרת...)



אמרתי קודם שקופסה באה עם חוברת שמפרט על המוצרים והמחיר שלהם, אז ככה זה נראה:




לסיכום:
בהחלט תכולה מאוד מכובדת ושווה לגמרי את המחיר (15 פאונד ומשלוח חינם), הגודל של המוצרים המוקטנים סביר בהחלט ואפילו יותר מכך, להבדיל מגודל המוצרים ששמים בארץ בקופסאות דומות מדובר בכמות שאפשר להשתמש בה יחסית הרבה מאוד פעמים ולא גודל של דוגמית.
אני אפילו שוקלת לעשות מנוי של כמה קופסאות רק מקווה לא להתאכזב. (סביר להניח שזה לא יקרה עם מגוון המוצרים שהאתר מציע).

אם מישהו מתעניין לגבי מהירות המשלוח אז הזמנתי את הקופסה ב 09.03 וקיבלתי את המוצר כבר ב 23.03 שזה פרק זמן מכובד ביותר לשליחה מחו"ל.

מקווה שנהניתם, מוזמנים להשאיר תגובות,
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

2 תגובות:

  1. הקופסאות של לוק פנטסטיק תמיד היו מוצלחות.
    במיוחד הראשונות!
    תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אכן אהבתי ממש את כל המוצרים :-)

      מחק