יום שבת, 7 בפברואר 2015

מברשות איפור חלק א: מברשות למייקאפ.




הי לכולם,
ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מברשות למייק אפ.
את המברשת המייק אפ הראשונה שלי הכרתי אי שם בשנת 2007 כשעוד הייתי תלמידה בקורס איפור, המעבר מספוגית למברשת לא היה חלק ולקח לי די הרבה זמן להתרגל לרעיון אבל אחרי שלמדתי את כל השיטות לא הבנתי איך לא עשיתי את זה קודם.
כיום קיימות בשוק המון מברשות למייקאפ, וקשה מאוד לבחור.
אז איך בכל זאת בוחרים מברשת? אז ככה, קודם כל נשאל את עצמנו מה המטרה של המברשת? ברור שהמברשת אמורה למרוח את המייקאפ אבל, איך את רוצה את המייק אפ שלך? קליל יותר? מכסה יותר? איזה סוג של מייק אפ יש לך? האם זה מייק אפ מינרלי?  נוזלי? או בכלל קרם? 

*בלחיצה על שם המוצר תגיעו לאתר שאני הזמנתי ממנו, במידה ואין קישור, המוצר נקנה מחנות בארץ ואציין את שמה בסוגריים.

רמת הכיסוי לא תלוי רק במייקאפ עצמו אלא גם בצפיפות של המברשת, ככל שהמברשת צפופה יותר הכיוסי יהיה גבוה יותר ולהפך.
כן, לכל אחד כזה יש מברשת אחרת, ואני פה אנסה קצת לעשות סדר בבלאגן.
ישנן כמה חברות מאוד מפורסמות של מברשות, ניסיתי כמה סוגים וזה המקום שבו אני רוצה להמליץ על מה שאני אישית הכי התחברתי אליו (ולא, זו לא המברשת של סיגמה).
שמעתי על סיגמה בערך לפני 7 שנים ומאז רציתי לשים את ידיי על המברשת המפורסמת שלהם ה F80.
אבל, מאז עברו הרבה מים בנהר ובגלל המשלוח הנורא יקר שלהם לא יצא לי להזמין את המברשת עד ל
black Friday האחרון.
בינתיים, גיליתי חברה אחרת, שעושה דיופ למברשות של סיגמה, זו חברה שנמכרת ב ebay ויש לה אפילו כמה המלצות בקרב יוטיובריות, מדובר בחברה שנקראת Jessup.



לחברה אין אתר, היא מוכרת את המוצרים שלה בעיקר דרך
ebay  והופתעתי לגלות מחיר ממש נמוך לכמות מאוד גדולה של מברשות ולכן החלטתי לנסות ומקסימום לא אוהב אותן אבל בגלל מחירן הנמוך זה לא הדאיג אותי במיוחד.
הזמנתי סט של 4 מברשות למייקאפ (דיופ ל
f80, f82, f84, f86) ו4 מברשות קונסילר (שהן הגרסה המוקטנת של מברשות המייקאפ).
שתי המברשות המועדפות עלי אלו הדיופ של f82  ו- f84 (שגם מאוד מתאימה גם להצללות רטובות) המברשות דחוסות מאוד, נותנות כיסוי מעולה לפנים עם כמות די קטנה של מייקאפ, הן מושלמות מבחינת הקוטר שלהן בדיוק בגודל הנכון והידית שלהן לא ארוכה מדי כך שלבעלות משקפיים שבינינו לא תהיה בעיה עם המראה.
בסיכומו של דבר, שתי המברשות המועדפות עלי אלו הדיופ של f82  ו- f84 (שגם מאוד מתאימה גם להצללות רטובות)  את הדיופ של f80 אהבתי הכי פחות כי היא רכה מדי ולא דחוסה מספיק והייתי לגמרי מוותרת על כל מברשות הקונסילר, עד היום השתמשתי רק באחת מהן.
 כמו שאמרתי קודם, לא ציפיתי ליותר מדי אבל הופתעתי לגלות מברשות מעולות!!! לא נשרה מהם אפילו שערה אחת והמייקאפ נראה מעולה על הפנים, עד היום אלו המברשות הכי טובות שלי.
כמובן שלא הסתפקתי רק במברשות האלו, במקרה ראיתי יוטיוברית שמשתמשת במברשת: The buffer airbrush finish bamboo foundation brush של חברת Tarte .(צערי המברשת לא נמכרת יותר מאיפה שהזמנתי) ,החברה מבטיחה שמהברשת עושה אפקט של air brush. מדובר מברשת עם קוטר גדול יחסית אבל ההנחה של המייקאפ איתה אכן מעולה.
גם המברשת זאת מקבלת ממני לייק גדול, לא מדבור במרשת זולה אבל מאוד מומלצת. בהחלט ארכוש מוצרים נוספים של החברה. (לצערי הם לא עושים משלוחים לארץ ישירות מהאתר, את המברשת הזו קניתי דרך
ebay).




לאחרונה נכנעתי ללחצים והחלטתי לנסות את המברשות של real techniques, אז קניתי את ה expert face brush וה stippling brush.
מה
expert אני די מרוצה למרות שהייתי שמחה אם הייתה טיפה יותר גדולה עם ידית יותר קצרה (משקפיים אמרתי?), ההנחה של המייק אפ איתה די נוחה, לא משאירה סימני מריחה ועושה כיסוי טוב.
עם ה
stippling אני לא מורחת מייקאפ, הכיסוי שהיא יוצרת הרבה יותר קליל ממה שאני אוהבת אבל גיליתי שאני מאוד אוהבת להשתמש בה לסומק קרם וסומק אבקה, מתאימה גם להצללות רטובות בגלל שהקוטר שלה קטן יחסית.



מברשת אחרונה חביבה (בינתיים חחחח) שיש לי היא מברשת של Sigma, מבחינתי זה היה סוג של הגשמת חלום וסוף סוף הזמנתי ב Black Friday האחרון את ה f80 האגדית.
היו לי המון ציפיות מהמברשת, מבחינתי היא היתה אמורה להיות לא פחות ממושלמת אבל לצערי די התאכזבתי ממה (בהשוואה למברשות אחרות שיש לי).
קודם כל השערות שלה נושרות, לא משהו מטורף אבל תמורת המחיר ששילמתי ציפיתי לאיכות טובה יותר במיוחד שזה לא קרה לי בשאר המברשות שלי שהן הרבה יותר זולות מזו.
היא לא דחוסה כמו שציפיתי ולכן אני נאלצת לשים כמות גדולה יותר של מייקאפ, אני לא יודעת אם הייתי חושבת ככה אם לא היה לי למה להשוות אבל זו בהחלט המברשת האחרונה שאני לוקחת אחרי שכל השאר ממתינות לשטיפה.




אחרי שחפרתי על המברשות, אני לא יכולה שלא להזכיר את האחת והיחידה שאין לה תחליף אבל בקלות יכולה להחליף את כל מברשות הפנים והיא ספוגית ה BeautyBlender, אין לי מספיק מילים לתאר כמה אני אוהבת את הספוגית הזאת, אם היו אומרים לי לבחור רק רק מוצר אחד להנחת מייק אפ נוזלי או מוצק, פודרה וקונטור שמותר לקחת לאי בודד, אז BB היא המנצחת האולטימטיבית שלי.
אני יודעת שזה היה קצת ארוך, מקווה שהפוסט עשה קצת סדר, כל מה שרשום זו דעתי האישית מהתנסות עם מוצרים, ברור לי לחלוטין שיהיו אנשים שלא יסכימו איתי. 

אני לא עשיתי השוואה בין
Jessup לבין Sigma בשאר המברשות פרט ל F80 רק כי אין לי את השאר, אבל אני גם לא בטוחה שארכוש פשוט כי ה Jessup מאוד טובות וכאשר אקנה עוד מברשות אני מעדיפה לקנות של חברות אחרות שאותן טרם ניסיתי למשל של Zoeva, הבלוגרית Shanaaaxo , המברשות של Wayne Goss, Antonym, Charlotte Tilbury, Rae Morris וכו'.

מקווה שנהנתן ונתראה בפוסטים הבאים,
XOXO,
Lena

2 תגובות:

  1. יופי של פוסט. גם אני רכשתי בעבר מברשות של Jessup אבל לא יצא לי לבדוק אותן, דווקא בגלל המברשות של סיגמא. זו הזדמנות לשלוף אותן מהאחסון ולבדוק. ד"א, גם בעיני אין תחליף לביוטי בלנדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! איזה כיף :-)
      אני באמת מאוד מאוד אוהבת את המברשות האלו, המרשת של סיגמה (F80) היא האחרונה בתור אצלי אחרי שאני מסיימת להשתמש בכל ה Jessup.

      מחק