יום שבת, 7 בפברואר 2015

ברונזר, הצללות ומה שביניהם




הי לכולם,
ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על ברונזר והצללות ועל ההבדלים בין השניים.
מאז שנחשנו להרגלי האיפור של קים קרדשיאן נכנס מושג חדש-ישן לתודעת הכלל, והוא הצללות.
ההצללות יכולות לעזור לנו ליצור תווי פנים חדים יותר או כאלו שהיינו רוצים שיהיו לנו גם בלעדיהם, הם מחטבים אותנו, עושים לנו הרמות במקומות הנכונים וחוסכים כמה שקלים לניתוחים פלסטיים.
יש כמה דברים שהם לא לגמרי ברורים בכל הנושא הזה, ופה בא הפוסט הזה לנסות ולעשות קצת סדר בבלגן.
*בלחיצה על שם המוצר תגיעו לאתר שאני הזמנתי ממנו, במידה ואין קישור, המוצר נקנה מחנות בארץ ואציין את שמה בסוגריים.

ברונזר – אבקה מבריקה או מט למטרת יצירת מראה שזוף במקומות הגבוהים בפנים – לדוג'  מצח.
הברוזנר מגיע בגוונים חמים (זהובים-חמים) במרקם מבריק ומרקם מט.
לעומת זאת ההצללה נעשית עם סוג אחר לגמרי של מוצר, לרוב נקרא Contouring  או Sculpting משהו (Contouring kit / palette/ powder  וכו').
הצללה באה מהמילה צל והמטרה שלו היא לתת צל שיגרום לאותו אזור להיות יותר שקוע ושמים את ההצללות בשקע הפנים כמו למשל מתחת לעם הלחי או בצדי האף או מתחת לשפה התחתונה (כדי לגרום לה להיראות תפוחה יותר),


אז כדי לעשות הצללות לא משתמשים בברונזר כיוון שהוא בגוונים חומים חמים מדי למטרה זו אלא במוצרים שמיועדים להצללות שהם לרוב בגוון קר ונוטה לאפור והכי חשוב חייב להיות מט לחלוטין.
צריך לשים כמות קטנה יחסית של חומר ולבנות איתה את "הצל" במקום הרצוי באמצעות מברשות מתאימות (ניתן לקרוא על כך בפוסט: מברשות איפור חלק ב': מברשות ברונזר והצללות)
חשוב לציין שאין בעיה לשים גם הצללה וגם ברונזר, זה לא סותר אחד את השני, הכל עניין של כמות ומיקום.
להלן המוצרים שאני משתמשת בהם להצללות:

1. Sleek - Seek contour kit 
המוצר מכיל קונטור ושימר, אני רכשתי את הבהיר ביותר ולטעמי הוא מעט חום מדי אבל החומר עצמו פיגמנטי מאוד חזק ולכן ניתן להשתמש במעט חומר ולטשטש. לאחר שאני שמה אותו אני בדרך כלל לא שמה ברונזר.
2. Nyx - Taupe 
מדובר במוצר שנמצא בקטגוריית הסמקים של החברה למרות שסומק הוא ממש לא, הוא לגמרי בצבע אפור ויוצר הצללה מאוד מאוד יפה. תמידה שמה גם ברונזר כדי להוסיף טיפה שיזוף בגלל הצבע האפור שלו.
לא ניתן להשיג את המוצר בארץ, אני הזמנתי מהאתר: http://bluescandal.com/
3. Bobbi Brown – Wheat
(נקנה בחנות החברה בקניון רמת אביב) מדובר בצללית שמאוד מתאימה להצללות, אופן השימוש שלה זהה לניקס, ההבדל היקרי הוא בצבע, הבובי בראון הרבה יותר אפור.
4. Maybelline Fit Me Anti-Shine Stick  
אני קניתי בצבע Soft Honey, מדובר בעצם במייק אפ סטיק, אני משתמשת בו להצללות רטובות.
לא ניתן להשיג את המוצר בארץ, אני הזמנתי מהאתר: http://www.lifeandlooks.com/



*חשוב לציין שהצבעים נראים הרבה פחות כהים על הפנים, על מנת שיראו בברור על היד שמתי הרבה יותר מהכמות שהייתי משתמשת בה במצב רגיל.

להלן כמה מהמוצרים אשר מיועדים להלצצות שאין לי אבל מקווה שיהיו לי בעתיד 
Natasha Denona - CONTOUR SCULPTING POWDER
Chanel Notorious Ombre Contraste / Sculpting Veil
Illamasqua – Disobay or Heroin – אחד מהם זה סומק והשני צללית.
 Mac - Taupe
Mac – Sculpt
Kevyn Aucoin - Sculpting Powder
Charlotte Tilbury - FILMSTAR KILLER CHEEKBONES
חלק מהמוצרים ניתן להשים בארץ וחלק לצערי לא 
כמובן קיימים עוד מוצרים רבים וטובים שלא דיברתי עליהם, כי כמה כבר מוצרים להצללות אפשר לקנות
מקווה שעזרתי לכן, אם יש לכן שאלות תשאירו בתגובות ואשמח להשיב לכן.
לפוסט בנושא הצצלות ניתן לקרוא בפוסט: החיפוש אחר הברונזר המושלם (לבהירות עור)

מקווה שנהנתן ונתראה בפוסט הבא 
XOXO,
Lena