יום שבת, 25 ביוני 2016

BECCA Becca x Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על הפלטה החדשה והמושלמת שלי: BECCA Becca x Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette.
אני לא יכולה לתאר במילים את ההתלהבות שהיתה לי כשקיבלתי אותה בדואר, היא כל כך יפה!!!
לא תאמינו אבל לא נגעתי בפאן עד שסיימתי לצלם כי רציתי צילומים מושלמים ועם פאנים חדשים לחלוטין.




הפלטה מכילה 2 הילייטרים ו 3 סמקים.
תכולה של כל הילייטר הנה 5.4 גרם, 2 סמקים  (בגוונים Amaretto ו - Pamplemousse) בגודל 3.4 כל אחד וסומק נוסף בגוון Rosé Spritz בגודל 2.4 גרם.
לשם השוואה, הילייטר רגיל של בקה בגודל מלא מכיל 8 גרם וסומק בגודל מלא 6 גרם. מוצר מוקטן של בקה (סומק או הילייטר) מכילים 2.48 גרם.


כל הגוונים פרט לשמפיין פופ ייחודיים רק לפלטה ולא נמכרים בנפרד אך עם זאת יש לי סומק מינרלי של בקה בגוון Flowerchild שהגוון שאלו מאוד דומה ל Rosé Spritz רק פחות מבריק, אבל הוספתי מעליו מעט שמפיין פופ ויצא אותו גוון בדיוק!

כל המוצרים בפלטה מאוד פיגמנטיים ורכים (משהו שאופייני מאוד לבקה).

הילייטרים:
הילייטר ראשון הוא Champagne Pop בגוון אפרסקי מוזהב מאוד יפה, יתאים לרוב גוונים האור (שמעתי שעל גוון עור כהה נראה מעט אפרפר אז הייתי נמנעת מלהשתמש בו).
הגוון השני הוא Prosecco Pop, הגוון שלו הוא זהב בהיר, אמור להתאים לכל גווני העור (מבין ההילייטרים שברשותי לא מצאתי עבורו דיופ).

Champagne Pop

Prosecco Pop


מלמעלה למטה: Champagne Pop, Prosecco Pop


סמקים:
הסומק השמאלי ביותר הוא Rosé Spritz, הוא נחשב בקטגוריית לומינוס בלאש, כלומר יש לו ברק די חזק. הוא בגוון קורל-וורוד עם ברק זהוב.
כמו שאמרתי קודם, מאוד דומה ל Flowerchild (סומק מינרלי) של בקה במיוחד עם שמים מעליו את ההילייטר שמפיין פופ.
הסומק האמצעי הוא Amaretto, זהו סומק מינרלי (לעומת הקודם אין לו את הברק העוצמתי). לגוון עור שלי (בהיר מאוד), הייתי משתמשת בו כברונזר ולא בתור סומק, אבל לגווני עור כהים יותר לדעתי יתאים בתור סומק ניטרלי.
ג'קלין אמרה שזהו גוון שהיא בוחרת כשהיא לא יודעת באיזה סומק וכזה שמתאים לכל לוק.
הסומק השלישי, הימני ביותר זה Pamplemousse, גם הוא סומק מינרלי. הוא בגוון קורל-כתמתם מאוד בוהק, צריך ממש מעט ממנו כדי לא להיראות ליצן, הוא מאוד יפה ויקפיץ את האיפור.
אני באופן אישי מעדיפה גוונים כאלו של סומק כשהאיפור שלי ניטרלי.

Rosé Spritz

משמאל לימין: Amaretto, Pamplemousse

מלמעלה למטה: Rosé Spritz, Amaretto, Pamplemousse

למעלה: Flowerchild עם מעט Champagne Pop, למטה: Rosé Spritz


על הפלטה:
הפלטה עצמה מרגישה מאוד איכותית ויוקרתית, היא באמת יפה ומלאת שיק.
לא יודעת כמה אנשים מייחסים חשיבות לזה, אבל בתור אחת שמרכיבה משקפיים אני מאוד אוהבת מראה בכל מוצר איפור שאני משתמשת בו ורצוי ומראה איכותית שאוכל להיעזר בה לאיפור.
המראה בפלטה סופר איכותית, ממש רואים בה כל פרט קטן, היא מאוד גדולה ונוחה, אני בטוחה שאשתמש בה לא מעט גם ללא קשר לשימוש במוצרים בפלטה.

סיכום:
לא בטוחה שבמקרה הזה אפשר להמליץ על מוצר כי הוא במלאי מוגבל ולא ניתן להזמין אותו און ליין, אני יודעת שיש עדיין מלאי בחנויות בספורה ארה"ב, אז למי שיש גישה בהחלט הייתי הולכת וקונה אותה.
אני מאוד מרוצה שקניתי אותה וכבר רואה שהיא תשמש אותי לא מעט.
לא בטוחה אם הייתי לוקחת אותה איתי לטיולים כי מוצרי אבקה של בקה מאוד רכים ושבריריים, אז הייתי מאוד נזהרת איתה וכמו כן צריך להיות ממש עדינים עם המברשת כדי לא לקחת יותר מדי חומר בדיוק מאותה סיבה. (המוצרים כמעט מתפוררים ממגע חזק מדי).

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena

2 תגובות: