יום ראשון, 10 בינואר 2016

מוצרים שסיימתי חלק ב' - מוצרי איפור

הי לכולם,

בפוסט הזה נמשיך את הסקירה על המוצרים שסיימתי והפעם מוצרי איפור.
כמו שאמרתי בפוסט הקודם היו לי כל כך הרבה מוצרים, שנאלצתי לחלק את הסקירה לשני חלקים: טיפוח ואיפור.
כמו שאתם בטח רואים בתמונה, הרוב הגדול של איפור אצלי זה הפודרות, אז מזה בדיוק נתחיל:



פודרות:
1. MAC - Mineralize skinfinish natural או במילים אחרות פודרה מינרלית של מאק.
את הפודרה קניתי בימי המבצע שהיו באלקיל באביב האחרון, מאז כבר סיימתי 3 והתחלתי את הפודרה הרביעית שלי!!!! זה פשוט לא נתפס הכמות הזאת...
אין לי מילים לתאר כמה הפודרה הזאת טובה, אני משתמשת בגוון Light plus והיא מתאימה מעולה לגוון העור שלי. כיוון שלא מדובר בפודרה שקופה אלא עם גוון, היא מוסיפה אקסטרה כיסוי לבסיס ואני יכולה להרשות לעצמי להשתמש במייקאפים קלילים יותר או במקרה שלי אני משתמשת ב CC cream קוריאניים.
מעבר לזה הפודרה נותנת עוד קצת כיסוי (קליל ולא משהו מטורף כמו למשל הפיקס פודרה שלהם), היא גם מחליקה את הפנים ומעניקה גלואו. מעולם לא היתה לי פודרה אחרת שהיא לא מט אז לצערי אין לי למה להשוות, אבל אחריה הפנים לא נראות מט אלא יש להם מין זוהר בריא כזה שאני מאוד אוהבת. כיוון שיש לי יש עור רגיל וכעת (בחורף) הוא אפילו יבש, הגלואו הזה לגמרי במקום.
לא תתאים לאנשים שיש להם עור שומני, במקסימום רגיל - מעורב.
ברור שאקנה אותה שוב ושוב (לפחות עד שאמצא משהו טוב יותר).
2. הפודרה השניה שסיימתי היא   MAC Studio fix powder plus foundation. לפני שגיליתי את הפודרה המינרלית, הייתי משתמשת בפודרה הזאת. אם כבר, אז זו בכלל לא פודרה אלא סוג של מייקאפ דחוס, אבל מעולם לא שמתי רק אותה, כי לבד היא לא נתנה לי מספיק כיסוי. הייתי משתמשת בה מעל מייקאפ של מאק (גם מהסדרה של סטודיו פיקס) כדי להוסיף לרמת הכיסוי שלו.
למען האמת, זמן קצר לפני שעברתי לפודרה מינרלית, כשהייתי משתמשת בה, היא  התחילה להרגיש לי קצת כבדה מדי, אבל כיוון שאז עוד לא מצאתי לה תחליף ראוי אחר, המשכתי להשתמש בה. הגוון שלי הוא C2 הוא התאים לי בול! זה הגוון היחיד שהתאים לי בצורה פשוט מושלמת ולא משנה באיזה מייקאפ השתמשתי.
עדיין נשארה לי אריזה שכבר התחלתי ואני משתמשת בה בעיקר לתיקונים בהמלך היום במידה ויש צורך, היא פשוט מעולה לזה.
האם אקנה שוב? אני לא חושבת, קצת יקר לקנות פודרה במחיר כזה לתיקונים בלבד ולמטרה השניה כבר מצאתי לה תחליף נהדר (ראה סעיף 1).
3. המוצר השלישי הוא מייקאפ פודרה של שיסיידוSun Protection Compact Foundation, הייתי משתמשת בגוון SP20 שזה הכי בהיר שנמרכ בארץ.
אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל...
אז נתחיל מזה שאני השתמשתי בה לאורך 12 שנים עם עוד מייקאפים אחרים בין לבין (בעיקר בחורף) ובתקופה שהיה נמכר במחיר של 99 ש"ח בסופר פארם הייתי קונה סטוקים (או לפחות מה שהיה במלאי כי הרבה לא היה נשאר ממנה). מדובר בקומפקט מייקאפ פודרה במרקם רך וקטיפתי ועם כיסוי מדהים!!!! מרגיש נפלא על העור, עמיד, מחליק, מכסה כל מה שצריך וניתן לבנות מכיסוי בינוני לגבוה. הייתי משתמשת בה בעיקר בקיץ בגלל שלחורף היה מעט יבש וגם בגלל מקדם הגנה 30.
קיים גם בגרסא רגילה (ללא מקדם הגנה) ומבחינת המרקם אין ביניהם הבדל בכלל (חוץ מהמחיר...)
לצערי הרב (מאוד אמוד), הפסיקו להביא את הקופמפקט לארץ (surprise surprise) אבל ניתן להמשיך לקנות באינטרנט או את הגרסא הרגילה במחיר מלא בחנויות הפארם.
4. Rimmel Stay Matte Pressed Powder -כמו במקרה של מאק גם פה סיימתי קצת יותר ממה שמופיע בתמונה ואם לדייק אז 2 ועכשיו השלישית בשימוש.
מדובר בפודרה מעולה במחיר דראגסטור! היא אמורה לתת כיסוי מט והיא אכן עומדת בהבטחות שלה. אני קניתי את זאת שללא גוון (translucent-010). היתרון העיקרי שלה זה המחיר הנמוך, יחסית לתמורה מאוד גבוהה שמקבלים.
בנות שסובלות מעור מבריק - תנסו אותה, אולי זו האחת שלכן. (לא בטוחה אם זו התשובה לבנות עם עור שומני מאוד אבל אלו שיש להן עור מעורב יהנו ממנה בוודאות)
האם ארכוש אותה שוב? בוודאי, אחרי שאסיים את שתי האריזות החדשות שיש לי :)
5. עדיין עם הפודרות אבל הפעם פודרה לעיניים של elf. היא מעולה! קודם כל היא שקופה שזה כבר יתרון (תתאים לכל גוון), יש לה אומנם מעט גליטר אבל הוא לא נראה על הפנים אז לא מהותי (בגרסא החדשה שנמכרת כבר אין את הגליטר הזה אז הבעיה נפטרה), היא עדינה ונעימה מאוד מתחת לעיניים והיא עולה רק 3 דולר!!! צריך עוד סיבות כדי לקנות אותה?
אני סיימתי אחת (היא אומנם קטנה אבל לקח לי זמן לסיים אותה (עוד 5 שהזמנתי בדרך אלי, רק שיגיעו כבר ואז אעביר אותם למיכל גדול יותר כדי שיהיה יותר נוח). על מנת להניח אותה מתחת לעיניים אני משתמשת במברשת סומק של elf שגם היא עולה 3 דולר והיא מצויינת להנחת פודרה מתחת לעיניים או להילייטר (קטנה מדי לסומק) או המברשת Your Finish/Perfected, Setting Brush של Real Techniques.
באחד הסרטונים של קייטלין לייטס היא אפילו השוותה אותה לפודרה של לורה מרסייה - Secret Brightening Powder ואמרה שאלף כמעט דיופ לפודרה השניה ויש ביניהן בקושי הבדלק.
לא ניסיתי לעשות בייקינג עם הפודרה הזאת, אלא כפי שאמרתי אני מניחה אותה בתפיחות עם מברשת, לא בטוחה שתתאים לזה כי היא שקופה לחלוטין.
6. מוצר אחרון חביב בקטגוריה זו, אבל הפעם מדבור בברונזר של MAC מקולקציית Hey sailor, הברונזר בגוון Soft sand. אחד הברונזרים היפים שיצאו למאק, גוון מושלם לבהירות עור, הגיע בתת גוון קר ללא פיגמנט כתום חזק כמו שקורה להם ברוב המקרים.
כשהבנתי שהוא מושלם וחזרתי לקנות עוד, לצערי הרב לא היה אותו יותר במלאי וגם לא מצאתי אותו בשום מקום (גם לא באיביי).
מאז עברו הרבה מים בנהר ומצאתי לו הרבה תחליפים אבל הוא עדיין ישאר אחד הברונזרים היפים שלי.




מייקאפ וקונסילר:1. MAC studio fix fluid - מייקאפ עמיד של מאק, אני בגוון NC15. אין הרבה מה להגיד עליו, רוב האנשים מכירים אותו. אמור להיות עמיד ומכסה, עם מקדם הגנה SPF 15.
בכוונה כתבתי אמור כי הכיסוי שלו לא גבוה במיוחד, יותר לכיוון בינוני, כדי להגיע לכיסוי גבוה הייתי משתמשת בפודרה מאותה הסדרה שדיברתי עליה בסעיף 2 בקטגוריית הפודרות.
לגבי עמידות לא היה משהו מיוחד.
אני אישית לא מתלהבת ממנו, לדעתי יש טובים יותר, מכירה אנשים שמאוד אוהבים אותו כך שזה מאוד אינדיווידואלי. שמתי לב שרוב המייקאפים של מאק שניסיתי לא מדהימים עלי (עמידות/כיסוי) וגיליתי אחרים טובים מהם.
בנוסף יש את עיניין המשאבה שצריך לקנות בנפרד, אומנם עולה 25 ש"ח וניתן להעביר אותה למיכל הבא, אבל עדיין קצת מרגיז.
2. Estee Lauder double wear maximum cover camouflage foundation (אני בגוון Creamy vanilla)
תקופה מאוד ארוכה המוצר הזה היה ההוליי גרייל שלי, לדעתי הוא הרבה יותר טוב מהדאבל וור הקלאסי. ההדלים הבולטים ביניהם הם: למקסימום קאבר יש כיסוי הרבה יותר גבוה עם כמות חומר הרבה הרבה הרבה יותר קטנה (צריך ממש טיפה כדי לתת כיסוי מעולה לכל הפנים), הוא הרבה יותר קרמי ומתקבע פחות מהר (בעיניי זה יתרון כי ניתן לטשטש אותו טוב יותר, אם משתמשים בקונטור והילייטר נוזלי - ניתן לטשט הרבה יותר בקלות), נותן מראה פחות מט (לא יתאים לבנות עם עור שומני, יתאים לאלו שיש להן עד עור מעורב וגם נראה טוב על עור בוגר - הבאתי לאמא שלי והיא ממש אהבה אותו), מרגיש פחות כבד על הפנים.
לדעתי זה מספיק יתרונות כדי להעדיף אותו אבל זו דעתי האישית, אני כבר מזמן הפסקתי להשתמש בדאבל וור הרגיל. 
עם כל היתרונות יש לו חסרון אחד בולט - קיים במעט מאוד גוונים יחסית לדאבל וור הרגיל, הגוון שלי נחשב לבהיר ועם זאת הוא עדיין טיפה כהה עלי.
בגלל הכיסוי המאוד גבוה שלו אני מקבעת אותו עם פודרה שקופה בלבד.
האם אקנה שוב? בינתיים סיימתי כבר 2, מתכננת קניה חוזרת כשאדלל מעט את מלאי המייקאפים שכבר יש לי.

3. LA girl pro concealer - קונסיר מאוד זול אך איכותי. המוצר פשוט מעולה! מגוון מאוד רחב של צבעים כולל קורקטורים, כיסוי מצויין אך עם זאת אינו כבד ואינו מורגש, עמיד ולא זז.
האמת, הוא לא באמת נגמר לי, הוא פשוט התקלקל. אני מודה שאני לרוב לא מקפידה על תאריכי תפוגה של מוצרים קוסמטיים (מנסה להקפיד רק במסקרות) וממשיכה להשתמש עד שאני רואה שיש שינוי כלשהו במרקם/ריח/צבע וכו'. במקרה הזה היה שינוי במרקם, הוא פשוט התפרק. אני לא יכולה להגיד שאני מאוד מאוכזבת רק כי המוצר באמת מאוד זול ואין לי בעיה לקנות אותו שוב.
האם אקנה? די בוודאות שכן, רוצה גם את הקורקטורים.


בשמים:לפני שאתחיל לפרט על בשמים תנו לי להסביר לכם משהו עלי. הרבה לפני התמכרות לאיפור, ואפילו לפני התמכרות לנעליים (יש לי תקופות בחיים), הייתי מכורה לבשמים (לא שהיום זה לא ככה). 
אין ולא היה דבר כזה שאקנה אותו בושם פעמיים, אין אצלי בושם אחד ואין דבר כזה ריח אחד שאני אוהבת, לרוב יש לי מעל 8 בשמים שונים במקביל. 
מתי אני מספיקה להשתמש בכולם? הפתרון שלי מאוד פשוט, תמיד מונחים על השידה שלי בין 3 ל 4 בשמים, כל כמה זמן אני מחליפה ביניהם לבין אלו שנמצאים במגירה בשביל לרענן את הריחות. בנוסף, יש לי בשמים לקיץ ובשמים לחורף.
שימו לב, אני אוהבת ריחות מתוקים אז אם זה לא הכיוון שלכם, יש מצב שהפרק הזה לא יעניין אתכם.
דבר נוסף, אין לי מושג איך להסביר ריח מעבר לטוב/לא טוב, מתוק/חמוץ, אני פשוט אעתיק מהאתר ממה הוא מורכב ואנסה להסביר איכשהו למה הכוונה.
זהו, נחזור לבשמים שסיימתי...
1. Ricci Ricci by Nina Ricci (הקישור הנו לאתר שממנו אני כבר שנים קונה בשמים, רוב המחירים זולים יותר מהפארמים וחלק מהבשמים אף זולים מהמחיר בדיוטיפרי גם אחרי הנחות ומבצעים).
זוכרים מה שאמרתי קודם שאני לא קונה אותו בושם פעמיים, אז מתוך עשרות בשמים שהיו לי בחיי, זה אחד הבשמים הבודדים שאני קונה כל פעם שנגמר לי. 
הריח שלו מ ד ה י ם!!!! 
לפי התיאור באתר (מהקישור): "ריצ'י ריצ'י או דה פרפיום הוא בעל ניחוח המיועד לנשים זוהרות ועירוניות. הוא מורכב ברגמוט, פצ'ולי וילגום."
זה ריח מתוק אבל מתוחכם, קשה שלא לשים לב אליו במובן החיובי של המילה. לא היו אנשים שלא אהבו אותו.
הריח נשאר עמיד להרבה שעות. אני אוהבת אותו לכל העונות ולכל שעה ביום.
2. Me by Lanvin (באתר שאני קונה בו הוא לא נמצא, לכן מצאתי קישור אחר באינטרנט, אני אישית לא מכירה את החנות).
את הבושם הזה הביאה לי חברה שקנתה אותו ואז החליטה שהיא לא אוהבת אותו יותר. אני דווקא התחברתי לריח, הוא די מתוק אבל לא אוניברסלי כמו הקודם. אני לא יודעת מה המרכיבים שלו אבל לא כולם מתחברים אליו.
אם אנסה לתאר את הריח אז אני חשובת שיש לו ריח פירותי - פרחוני מתוק.
אני לא הולכת לקנות אותו שוב (לא כי הוא לא טוב בעיניי, אלא כי הוא פשוט לא מספיק מיוחד כמו הקודם).


אחר:
1. מסקרה  Rocket של מייבילין - אחת המסקרות דראגסטור המועדפות עלי. אני באופן כללי מאוד ביקורתית למסקרה ולא משנה אם זה עממי או יוקרה. (את הסקירה שלי על מסקרות יוקרה כבר קראתן?)
מעט המסקרות שאני יכולה להגיד שהתחברתי אליהן.
אם משאר מוצרי האיפור יש לי מגוון רחב של פריטים, אז במקרה הזה המצב הפוך. עכשיו זה תקופה של שיא מסקרות פתוחות ומדובר סך הכל ב 4 ובשבילי זה המון (2 מתוכן כבר על סף סיום).
אני מאוד אוהבת אותה למראה טבעי יותר, לדעתי גם אם רוצים לא ניתן להגיע למראה דרמטי. את המסקרה הזאת קניתי בצבע חום בשביל לעדן את המראה עוד יותר.
היא בכלל לא מתפוררת או נוזלת מתחת לעיניים, מאוד קל להסיר אותה אפילו עם מים ללא מסיר.
האם אקנה שוב? כן, כשכל השאר יגמרו, לא יכולה שיש לי כל כך הרבה מסקרות פתוחות.
2. il.makiage Perfect finish setting spray - לא פרפקט ולא פיניש. לא עושה כלום.
אפילו לא הגעתי לרבע של הקבוק מרוב שלא מצאתי לו שימוש. לא הרגשתי שהוא מקבע משהו, גם כשניסיתי להתשמש בו על צלליות כדי לקבל אפקט "רטוב" או אינטנסיבי יותר כמו עם הפיקס + של מאק, זה פשוט לא עבד והיה קשה להניח את הצללית על העפעף.
בקיצור, בזבוז של כסף.



וואו! לא מאמינה שסיימתי עם הפוסט ועכשיו סוף סוף יכולה לזרוק את כל הערמות לפח (פרט למאק כמובן - באק טו מאק וזה...)

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena

15 תגובות:

  1. וואו
    הרבה מוצרים
    שמחה שבגרסא החדשה של הפודרה מאלף אין את הנצנצים, תירכש בעתיד

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח כן, אגרתי תקופה :-)
      הפודרה בגרסא החדשה מושלמת (נגיד מושלמת עד כדי כך שהגרלן שלי פחות בשימוש עכשיו)

      מחק
  2. אהבתי את הבלוג! איזה כיף לך לסיים כ"כ הרבה מוצרים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! 3>
      לסיים זה הכי כיף, מרגישה שעשיתי השקעה טובה, אבל מה שיותר כיף זה לזרוק את כל הכמויות של המוצרים הריקים, מרגישה שהתפנה לי ארון ;-)

      מחק
  3. אהבתי את הבלוג! איזה כיף לך לסיים כ"כ הרבה מוצרים...

    השבמחק
  4. ווואוו פאן! אני לא חושבת שאי פעם ראיתי את הפאן של המוצרים שלי חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח זה אכן מאוד מרגש :-)
      אני רואה את הפן רק בפודרות וברונזרים, לצערי את הפן של הצלליות עוד לא יצא לי להכיר, אפילו לא מרחוק ;-)

      מחק
  5. יואו כמה מוצרים! הפודרה המינרלית של מאק מאוד מסקרנת אותי..מקווה שהעור שלי לא שמן מדי בשבילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח כן, אני מסיימת כמויות אסטרונומיות של איפור, במיוחד פודרות!
      אני ממש מקווה כי היא מושלמת, בקיץ העור שלי יותר לכיוון מעורב ואני ממש אהבתי אותה.

      מחק
  6. אין עלייךךך!!! מתאהבת בפוסטים שלך כל פעם מחדש, פוסט מעולה יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!!!! תמיד שמחה לקרוא את התגובות שלך 3>

      מחק
  7. הפוסטים שלך נותנים לי בוסט להכניס את עצמי ברצינות לפרוייקט הפאן גם בתחום האיפור :) מוצרי טיפוח יותר קל, אבל הסיפוק גדול יותר כשרואים את הפאן בצלליות D:

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהפוסטים שלי מדרבנים אותך לסיים מוצרי איפור 3>
      לגמרי מסכימה איתך, כשמוצרי איפור וצללית בפרט נגמרים, אין יותר טוב מזה :-)
      טיפול הרבה יותר קל לסיים מאיפור...

      מחק
  8. הלוואי עלי לסיים פודרות בקצב כזה ;) פודרה מחזיקה אצלי נצח פחות או יותר...
    כנ"ל גם לגבי בשמים, האמת. וכדאי שאני אגביר את הקצב כי אני תמיד חוששת שהבשמים יתקלקלו לפני שאני אספיק באמת להשתמש בכולם

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי הייתי יודעת למה אני מסיימת את הפודרות בכמויות מסחריות כאלו, לא מרגישה שמתמשת יותר מאחרות, מוזר...
      בשמים אצלי מחלה, אני מתקלחת בבושם ;-)

      מחק