יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

Korean magic CC cream

הי לכולם,


בפוסט הזה אני רוצה לדבר על שני מוצרים חדשים שהתחלתי להשתמש לפני כמה זמן ומאז... חיי העור שלי קיבלו משמעות אחרת.
זוכרים כמה חפרתי שאני אוהבת מייקאפים מכסים ועמידים?


הסיפור הוא כזה...
לפני כחצי שנה הזמנתי קופסת "הפתעות" עם דוגמיות של מוצרי קוסמטיקה קוריאנית ולא היה לי מושג מה אני הולכת לקבל שם. קיבלתי את הקופסה ועל מרבית המוצרים הכל רשום בקוריאנית (מיותר לציין שברובם הגדול עוד לא השתמשתי כי אין לי מושג מה זה ואני מתעצלת/שוכחת לבדוק), עממה, היו שני מוצרים שמיד הבנתי מהם, BB cream ו -  CC cream!
האחד היה של חברה Purito שממנו לא ממש התלהבתי, הוא עשה לי גוון עור גווייתי משהו והוא גם כבד בטירוף ומרגיש לי כמו שפכטל והשני היה של החברה Tonymoly שלגמרי במקרה הגיע בגוון #2 Natural Beige שהיה לא פחות ממשולם. (על המוצר ניתן לקרוא כאן, באתר שקניתי ממנו הוא לא במלאי ולכן מצאתי לינק אחר שניתן להזמין דרכו. צריך לקחת בחשבון שבאתר שאני הזמנתי ממנו המשלוח חינם, באתר השני לא).
המוצר השני שייך לחברה Secret Kiss, וזה ה V Line Lift Up CC Cream SPF50/PA או במילים אחרות CC cream.
על המוצר הזה גיליתי מיוטיוברית מקסימה שאני מאוד מאוד אוהבת והיא מדברת לא מעט על קוסמטיקה קוריאנית, היא כל כך המליצה עליו, אז אמרתי שאין מצב שאני לא קונה אותו. (היוטיוברית דוברת רוסית בלבד, אם תרצו את הקישור לערוץ שלה תרשמו לי בתגובות)


אתם בטח שואלים את עצמכם מה כל החפירה הזאת? אז ככה, יש לי עור רגיל עם נטייה למעט ברק באזור הטי בחודשי הקיץ הלחים, אבל בחורף........... זה סיפור אחר לגמרי, הפרסומת ישראל מתייבשת? זה עלי!! כל מייקאפ שאני מנסה נראה עלי פאצ'י, מדגיש יובש, אין לי טיפה ברק בפנים, בקיצור זוועה.
אני באופן אישי לא אוהבת את כל המייקאפים הקלילים האלו שנותנים זוהר וכו' כי לרוב הכיסוי שלהם בינוני מינוס ואחת עם אדמומיות כמו שלי לא יכולה להרשות לעצמה כיסוי פחות מבינוני פלוס פלוס.


זכרתי שאי שם בקיץ ניסיתי BB/CC cream אז באחד מימי השישי הקרים, כשהתעוררתי עם עור יבש במיוחד החלטתי לנסות אותו (יש לי חוק, אני לא מנסה מוצרי בסיס/כיסוי חדשים באמצע השבוע, רק בימי שישי כי זה יום קצר ואפשר להסיר אם לא אהבתי או לתקן מתי שצריך).
ניסיתי והתאהבתי!!!!!!


הגיע הזמן לדבר תכלס:

המוצר הראשון שאני מאוד מאוד מאוד מאוד אוהבת שייך לחברה Tonymoly הוא נקרא: bcdation spf30 pa++  (bb+cc+foundation). זה בעצם שילוב של CC + BB cream ופאונדיישן.
על המוצר:
הוא נותן כיסוי מעולה, גלואו לעור (הרבה גלואו), עמיד מאוד... בקיצור מושלם.
אני מפדרת אותו עם פודרה מינרלית של מאק בגוון Light plus שנותנת לי עוד זוהר (כולי זוהר בחורף הזה...) וכל היופי הזה שורד יום שלם.
גוון:
לצערי הרב קיימים רק שני גוונים ושניהם בהירים, האחד עם תת גוון וורוד (Pink baige #1) והשני עם תת גוון צהוב (Natural baige #2). לשם השוואה, אני גוון NC15 במאק ומתאים לי גוון מספר 2.
מחיר:
אני קניתי מיכל של 50 גרם במחיר של 16.40$, לדעתי מחיר סביר בהחלט ועוד כשמדובר במוצר כזה טוב.
קיים גם במיכל 30 גרם.
הערות חשובות:
1. חשוב לי להדגיש שוב שיש לי עור רגיל ובחורף נהיה יבש ולכן המוצר הזה מאוד התאים לי, הבאתי אותו לחברה שיש לה עור שומני וזה לא התאים לה לכן, לא ממליצה למי שיש עור שומני.
2. יצא מוצר דומה שאמור להיות משודרג יותר טוב יותר מהגרסה שיש לי, אין לו גוון ספציפי ואמור להתאים לכל גווני העור. בנוסף אמור לתת יותר כיסוי וזוהר. ניתן לקרוא על השוואות נוספות כאן.
כיוון שבכל זאת מדובר במוצר קוריאני וכידוע קוריאנים לא בדיוק שזופים אז אני מאוד בפסק שזה אכן יתאים לכל הגוונים, מקווה להזמין אותו בקרוב ואז אוכל לדעת יותר טוב.




המוצר השני שאני רוצה לדבר עליו שייך לחברה Secret kiss, והוא נקרא V Line Lift Up CC Cream SPF50/PA
על המוצר:
כמו המוצר הקודם, גם זה נותן כיסוי גבוה, אם נשווה בין השניים אז לזה יש כיסוי טיפ טיפה (אבל ממש טיפה) פחות גבוה מהשני, אבל שכבה נוספת פותרת את העניין אז אל דאגה, כמובן הגלואו (גם פחות מאשר לקודם), והעמידות.
מכסה יפה מאוד את האדמומיות.
שוב, כמו תמיד משתמשת בפודרה המינרלית של מאק (אני די מכורה לפודרות... בקרוב פוסט אמפטיז אז תוכלו לראות עד כמה ההתמכרות שלי קשה).
גוון:
למוצר הזה אין גוון, הוא נראה לבן אבל מיד במגע עם העור מתקבל הגוון הרלוונטי. הטענה היא שזה מתאים לכל הגוונים אבל לדעתי זה לא יתאים לבנות בהירות ממנו ובעלות גוון עור מעל לבינוני. אולי עד מאק NC25-30 במקסימום.
לי יש תת גוון בין ניטרלי לצהוב (שניהם מתאימים לי), למוצר יש תת גוון צהוב, כך שיושב עלי מצוין, הבאתי לנסות לחברה שיש לה תת גוון וורוד וזה לא התאים לה.
מחיר:
קיים רק באריזה של 30 מ"ל, אני שילמתי מחיר מבצע של 6.82$, המחיר המלא לפי האתר בקישור הוא 8.02$.




בפוסט הזה אני רוצה להתחיל במנהג חדש של FAQ, אני אנסה לחשוב על מקסימום שאלות שהיו עולות לי לו אני הייתי קוראת את הפוסט, אם אהבתם את הקונספט ותרצו שאמשיך תרשמו לי בתגובות :-)


1. האם אני ממליצה על המוצרים? כן, מאוד מאוד אמוד
2. מה בתכלס ההבדל ביניהם? הסיקרט קיס פחות דואי וטיפונת פחות מכסה (אבל אם משתמשים בפודרה שנותנת תוספת כיסוי אז אין לזה באמת משמשעות, גם כמו שאמרתי בפוסט, שכבה נוספת פותרת את זה) מאשר הטוני מולי.
3. איזה מהם עדיף? לא יודעת, אני אוהבת את שניהם וארכוש אותם שוב. אין לי שום העדפה וגם במחיר הזה שווה ביותר.
4. חסרונות? כן, הגוונים, מאוד מרגיז שאין עוד גוונים. למרות שסיקרט קיס אמור להתאים את עצמו לגוון העור, בפועל הוא עדיין מוגבל לסקלת הגוונים הבהירים יחסית וגם רק לאלו שיש להם תת גוון צהוב.
5. האם מתאים לעור שומני? לא, שני המוצרים לא יתאים לעור שומני או לעור מעורב שומני.
6. האם יתאים לעור יבש? כן, מעור רגיל עד יבש שניהם מושלמים.
6. האם ניתן להשתמש רק בהם ללא תוספת מייקאפ מעל? ברור! על מה אני מדברת כבר שעה?...
7. האם שולחים לארץ? כן, יש קישור בפוסט לשני המוצרים.
8. האם מכסה אדמומיות? כן.
9. מה רמת הכיסוי שלהם? מבינוני עד גבוה, תלוי כמה שמים.
10. עם מה מניחים את ה cc cream? מברשת, ביוטי בלנדר... יו ניים איט!

אם יש לכם עוד שאלות שהייתם רוצים שאענה עליהם, תרשמו לי בתגובות :-)
זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena





6 תגובות:

  1. אהבתי את הקונספט של FAQ
    בהחלט חסר בבלוגים אחרים

    השבמחק
  2. מעולה, התכנון הוא להמשיך עם זה :-)

    השבמחק
  3. אוהבת את הרעיון של FAQ בהחלט יש צורך לכך.

    השבמחק
  4. קיבלתי בעבר דוגמית של bcdation מאיביי בתקופה של עור יבש בחורף ואהבתי אותו מאוד. הוא עדיין בויש ליסט שלי.
    ואהבתי את הרעיון של FAQ

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם התחלתי מדוגמית והתאהבתי, הפסקתי להשתמשת לחלוטין בכל המייקאפים שלי (הוא עד כדי כך טוב חחח).
      תודה רבה! בהחלט אמשיך עם השאלות תשובות גם בפוסטים הבאים 3>

      מחק