יום שבת, 14 בנובמבר 2015

Hyped end mascaras - does it really worth it

הי לכולם,


בפוסט הזה אני רוצה לדבר על כמה מסקרות "היי אנד" (יוקרה) שיש ברשותי היום.
האם הן באמת כל כך טובות וכדאי להוציא עליהן סכומי עתק? או שהן כמו כל מסקרה דראגסטור רגילה?







הרבה השנים השתמשתי במסקרה אחת בלבד (Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Lengthening Mascara), לאחרונה החלטתי לרעות בשדות זרים ולנסות עוד כמה סוגים (כתוצאה מהמלצה או רכישה ספונטנית) כדי לראות אם יש טובות ממנה ואולי אני מפסידה את מסקרת המאה.
להפתעתי הרבה, גיליתי מסקרה כזאת!!! מי שכבר רוצה לדעת את הסוף יכולה לקפוץ ישר לסיכום :-)


לפני שאתחיל, קצת אפרט מה זה מסקרה טובה בעיניי:
- דבר ראשון, יש לי ריסים ארוכים ומעוגלים באופן טבעי אז כל מסקרה עושה לי "יפה" ולרובן אין באמת מה לחדש לי או לשנות, ולכן אני תמיד מחפשת את ה"וואו" ולא סתם צביעת ריסים.
- דבר שני, לא יודעת למה בדיוק, אבל כמעט כל מסקרה עושה לי שחור מתחת לעיניים לאחר כמה שעות, בין אם אני צובעת או לא צובעת את הריסים התחתונים, לכן זה קריטריון נוסף למסקרה שנחשבת טובה בעיני.
- דבר נוסף, זה אופן ההסרה שלה, אני אוהבת כשמסקרה יורדת בקלות ורצוי עם מים בלבד (אני לא משתמשת במסיר מיוחד לעיניים. את כל האיפור שלי, כולל איפור עיניים מסירה עם שמן מיוחד או תרחיץ פנים) וכמובן לא צריך לשפשף שעה את העיניים (מה שגורם להיווצרות קמטים מיותרים באזור רגיש זה) ובטח שלא לקום למחרת עם עיניי פנדה וזה עוד אחרי עבודת הסרה קשה יום לפני.
*מסיר איפור יחיד בו אני לפעמים משתמשת להסרת כל האיפור (במקום השמן או התרחיץ פנים) כולל עיניים הוא הביודרמה, היחיד שלא גורם לי לצריבה בעיניים, משאיר תחושב נעימה בפנים ולא מייבש את העור.


אתחיל מהמסקרה הוותיקה ביותר שלי, אני נאמנה לה כבר כ 4 שנים...
1. Estee Lauder - Double Wear Zero-Smudge Lengthening Mascara - היא עומדת בכל הקריטריונים שציינתי למעלה. היא מאריכה, נותנת נפח (אבל מצד שני לא עושה מראה דרמטי מדי כך שאם רוצים ללכת על טבעי זה אפשרי בחלט, מוסיפים עוד שכבה ומקבלים את הדרמה), בכלל לא נמרחת, יורדת בקלי קלות עם מים בלבד... אז מה יש לא לאהוב בה? היא מעולה, לא סתם משתמשת בה כל כך הרבה זמן.
המסקרה מורכבת ממין שיערות כאלו שכשמורידים אותה היא לא נוזלת אלא יורדת בגושים קטנים שלא רואים אותם בזמן שהיא על הריסים. (במהלך היום מקסימום היא יכולה מעט להתפורר ואז פשוט מנקים את הפירורים מתחת לעיניים).
מההיכרות שלי, או שמאוד אוהבים אותה (כמוני) או שבכלל לא, לא ראיתי שיש מישהו באמצע.
לא משנה איזו מסקרה תהיה לי, אותה אני לא אפסיק לקנות.


2. Marc Jacobs - BeautyO!Mega Lash Volumizing Mascara - קניתי אותה בספורה בקיטים שלכבוד החגים. הקיט כלל מסקרה, עפרון שחור (מזעזע) ואודם (מהמם!).
היו לי לא מעט ציפיות מהמסקרה ולצערי הביטוי "גודל הציפיה כגודל האכזבה" מתאים לפה בצורה מדויקת. אין לי מילים לתאר עד כמה אני מאוכזבת ממנה.
קודם כל, המסקרה הייתה יחסית יבשה. אני לא יודעת אם זו הפורמולה שלה, או שפשוט ככה אני קיבלתי אותה, אבל כשניסיתי לשים על הריסים היו מין גושים קטנים כמו פירורים וגם החומר עצמו על המברשת פושט הרגיש יבש.
לא הרמתי ידיים והחלטתי להמשיך איתה לאורך כל היום... (חבל מאוד...).
בערך אחרי כ4 שעות, שמתי לב שנהיו לי עגולים שחורים מתחת לעיניים מהמסקרה שהחלה להתפורר, ממש ראו על הריסים חלקים חסרים של מסקרה! כזה דבר עוד לא קרה לי...
לפחות במבחן ההסרה היא עמדה יפה (נו בטח, חצי ממנה פשוט התפוררה לי במהלך היום, מה נשאר כבר להסיר???).
לרוב אני מנסה לא להיות קיצונית בתגובות שליליות, אבל המסקרה נוראית, במיוחד ביחס למחיר שלה (26$), אם הייתי צריכה לדרג, הייתי נותנת לה ציון 2 מתוך 10 (אני חושבת שאפילו 0 מתאים לפה... מנסה לא להיות קיצונית מדי...).



3.  Dior - Diorshow Iconic Overcurl Mascara - את המסקרה גיליתי בזכות חברה ואני מודה לה על זה עד היום.
וואו!!! איזו מסקרה מדהימה!!!!!!! מושלמת, ציון 10 מתוך 10. כל מי שהמלצתי לה עליה אמרה שזו המסקרה הכי טובה שניסתה. בנות, לכו ותנסו, היא פשוט עושה פלאים.
זוכרות שאמרתי בהתחלה שהריסים שלי ארוכים גם ככה אז הציפיה שלי ממסקרה זה יותר מסתם צבע ולרוב המסקרות אין מה לחדש לי? אז זה לא המקרה.
לא ידעתי שמסקרה יכולה לתת כל כך הרבה נפח ופשוט לעשות מראה ריסים דרמטי ומהדהים כמו זאת. מבטיחה לכן שברגע שתנסו אותה, המילה הראשונה שתצא לכן מהפה תהיה: "וואו".
אם אפרט לפי הקריטריונים שציינתי קודם בפוסט אז היא נראית מצוין על הריסים, לא זזה מילימטר מהמקום, העיניים נקיות ללא פירור אחד! וכמובן יורדת מעולה ובקלות (שמן להסרת איפור או תרחיץ פנים).
אם ממש אצטרך לחפש חסרון אז יש לי משהו, אבל לא יודעת אם אפשר לקרוא לו חסרון: עם המסקרה הזאת תגיעו רק לאפקט דרמטי, היא בטוח שלא עושה מראה טבעי, אז אם זה מה שאתן אוהבות או שבא לכן ביום מסוים על מראה טבעי ורגוע, אז זו לא מסקרה בשבילכן. אבל אם את אוהבת דרמות, במיוחד בריסים, לכו ותקנו אותה!
אני קניתי את המסקרה בדיוטי פרי, עלתה באופן משמעותי יותר זול מאשר בחנויות הפארם בארץ. (מחירה בדיוטי פרי לפי האתר הוא 32$)

*למי שאוהבת לעשות קניות בדיוטי פרי (או קונה הרבה עבור אלו שמזמינים ממנה מוצרים מהדיוטי - כמוני למשל) ממליצה לכן לעשות את המועדון שלהם, עם הזמן מקבלים מועדון גולד ועל כל 800$ רכישה מקבלים 100$ הנחה לקניה הבאה (לתוקף ההנחה ולתנאים לקבלת כרטיס גולד יש לבדוק באתר דיוטי פרי). (ממש לא מנסה לקדם את המועדון שלהם, המלצה אישית מניסיון שלי, היה כיף לקבל 100$ הנחה בקניה האחרונה שלי)


4. Too faced better than sex mascara - הסיפור שלי עם המסקרה הזו קצת מורכב... נתחיל מזה שאני מאוד רציתי אותה בגלל כל הייפ שהיה סביבה, קראתי תגובות של הרבה בנות והדעות היו מאוד מנוגדות, או שמאוד אהבו או שלא אהבו בכלל.
כשהייתי בספורה בפראג, שאלתי את המוכרת על המסקרה והיא אמרה שהיא לא ממליצה בכלל (איזה כיף שיש מוכרים שאומרים את האמת על מוצרים או לפחות את דעתם הכנה ולא מנסים למכור רק כדי לקבל יותר עמלות) ולא מבינה ממה המהומה בכלל, לכן לא קניתי. לפני כמה זמן קיבלתי אותה מחברה ונורא שמחתי על ההזדמנות לנסות אותה.
כאשר שמתי אותה לראשונה, הייתי בטוחה שמצאת דיופ לדיור (קצת קשה לקרוא דיופ למוצר שמחירו די דומה לשני, אבל תזרמו איתי בקטע הזה), המראה שהיא עשתה לריסים שלי היה זהה בין שתי המסקרות והכל היה מושלם עד ש... היא נוזלת ועושה שחור מתחת לעיניים! אבוי!
מאוד התאכזבתי מזה, המסקרה באמת עושה ריסים מאוד מאוד יפים עם המון דרמה, חבל מאוד שהיא לא מספיק עמידה ועושה עיגולי פנדה במהלך היום...


לסיכום:
אני בטוחה שדי בקלות אפשר להבין מה המסקרה המומלצת שלי. נכון להיום אמשיך עם דיור המדהימה למראה סופר דרמטי ועם אסתי לאודר המצוינת ליום יום או למראה יותר רגוע.
שתיהן מקבלות ציון 10 על העמידות (לא קל לעבור את המבחן הזה אצלי), על המראה אין מה להוסיף, מדהים! וכמובן ההסרה שלהן פשוט חלום.
יש יותר מושלם מזה?
אם כן, תרשמו לי את ההמלצות שלכן בתגובות, אשמח להתנסות במסקרות אחרות.


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena



10 תגובות:

  1. פוסט מצמרר ביותר!! הורסת כל פעם מחדש! המסקרה של אסתי לאודר בהחלט מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!!!!
      את חייבת לנסות את המסקרה של דיור! היא מ ו ש ל מ ת !!!!

      מחק
  2. Love this post! Mascara is a girls best friend ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. Thank you!
      I definitely agree with you, mascara makes a huge difference

      מחק
  3. פוסט מהמם!! ❤️ כיף לקרוא

    השבמחק
  4. כיף לקרוא את הפוסטים שלך!! בהחלטטט הולכת לרכוש את הדיור באשמתך!! ד.א ניסית את השפתונים שלהם מסדרת דיוריפיק? Diorific..תנסי את מספר 013.. אני הזמנתי אבל טרם יצא לי לנסות..התלהבתי כי זה צבע אדום מהמם ונמרח מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. אין יותר כיף מלשמוע שמישהו קונה מוצר בהמלצתי! אני בטוחה שתאהבי, אחרי שתנסי תגידי לי מה דעתך!
      אני בהחלט אנסה את השפתונים, רשמתי ב wish list שלי 3>

      מחק
  5. חייבת לומר שהמסקרה של טו פייסד באמת שנויה במחלוקת אבל אני אישית מאוד אוהבת אותה, מעניין אותי לדעת מה גרם לה לנזול ככה :\ זה מעולם לא קרה לי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי לב שמסקרות שיורדות בגושים (כמו זאת של אסתי ודיור) ולא ״נוזלת״ כששוטפים במים, לא משאיר לי שחור וכאלו ש״נוזלות״ משאירות. החברה הביאה לי את טו פייסד אמרה שגם לה זה עושה שחור מתחת לעיניים. אני מניחה שזה תלוי במבנה העין והריסים...
      בטן פייסד הדעות מאוד מנוגדות, או שאוהבים או שלא.

      מחק