יום שני, 5 באוקטובר 2015

Worth the splurge - Filmstar Bronze & Glow by Charlotte Tilbury

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המוצר שרציתי להשיג יותר משנה, הוא היה במקום הראשון ברשימת ה wish list שלי כל כך הרבה זמן שכמעט והתייאשתי אבל, לפתע נפלה הזדמנות לחלקי והזמנתי אותו כאשר טסתי לפני מספר שבועות לגרמניה.
אני עדיין לא מאמינה אבל זה קרה! ה Filmstar Bronze & Glow  של Charlotte Tilbury סוף סוף ברשותי והוא לא פחות ממושלם...
למי שלא מכירה מדובר באחד המוצרים הנחשקים של Charlotte Tilbury, כל יוטיוברית ובלוגרית ששמה את ידייה עליו לא מפסיקה לשבח ולהלל אותו, אז אחרי כל מה ששמעתי עליו שאני לא אקנה?!








מהרגע שנוגעים במוצר, הדבר הראשון ששמים לב אליו זו האריזה (היא עשויה כולה מתכת), הכל נראה ומרגיש יוקרתי, אז לפחות בכל מה שקשור בעטיפה/אריזה מקבלים תמורה מלאה למחיר.

במה בעצם מדובר?
זהו סט של קונטור והיילייטר שמיועדים לביצוע חיטוב הפנים והברקות.

גוונים:
המוצר מגיע בשני גוונים - הגוון שאני קניתי מתאים לעור בהיר עד בינוני, קיים גם בגוון כהה יותר לבעלות עור בגוון בינוני-כהה. (מההתרשמות שלי ומצפייה בסרטונים וסקירות על המוצר, הגוון הכהה יותר מתאים לבנות בעלות גוון עור הרבה מעבר לבינוני שאנחנו מכירים. מרבית הסקירות בוצעו ע״י בלוגריות או יוטיוברית אפרואמריקאית או לטיניות מאוד שזופות. בנוסף גם ניתן לראות שגוון ההיילייטר כתום וזה לא יתאים לגוון עור בינוני)
הקונטור מגיע בגוון חום דבש בהיר עם תת גוון מעט חם (שימו לב, למרות שמדובר על תת גוון חם הוא מאוד יפה בתור קונטור כי הוא לא הופך לכתום על העור)  - הוא יוצר "צל" מושלם שנותן השליה של חיטוב על הפנים. גוון העור שלי בהיר (mac nc15) והצבע מתאים לי בצורה מושלמת.
ההיילייטר הנו בצבע שמפניה -זהוב בהיר עם הברקה יפה ועדינה שנראת מעולה על עור הפנים מבלי להדגיש פגמים בעור. הצבע שלו נייטרלי (לא וורוד מדי ולא צהוב) ולכן יכול לתאים לרוב גווני העור.

אופן ההנחה ועם איזו מברשת:
את הקונטור שמים כמו כל קונטור אחר, ההנחה שלו נוחה מאוד, ממליצה להניח מעט מאוד חומר בשכבות עד שמגיעים לתוצאה הרצויה בגלל שהוא מאוד פיגמנטי אך למרות זאת הוא אינו כתמי בכלל.
אני מניחה את הקונטור עם מברשת זוויתית (לדוגמה מברשת זוויתית של Zoeva או Mac 168) אך למי שרוצה להשלים את הסט ניתן לרכוש מברשת יעודית שנקראת Powder & Sculpt brush שמבטיחה לעשות עבודת חיטוב מושלמת לפנים.

מחיר:
המחיר נע באזור ה 350 ש"ח, אני הזמנתי מאתר Net-A-Porter עם משלוח לגרמניה והמחיר כולל מיסים ומשלוח יצא 340 ש"ח. (האתר לא שולח מוצרי איפור וטיפוח לארץ אלא רק אביזרים, ניתן לבצע הזמנה מאתר Nordstrom אך חשוב לקחת בחשבון שהמשלוח שם מאוד יקר).

שורה תחתונה:
מבחינתי קונטור והיילייטר נמצא בחשיבות באותו מקום כמו המייקאפ כי שניהם מהווים בסיס לאיפור ואם אחד מהם לא נראה טוב זה יכול להרוס את כל הלוק, לכן אני מאוד בררנית בבחירת המוצרים האלו.
לדעתי מדובר באחד הקונטור/היילייטר הטוב שיש לי בכל הבחינות: צבע, מרקם, גימור, איכות, אריזה, נוחות הנחה וכו'.
זה לא סוד שהמחיר שלו לא בדיוק זול אז השאלה היא האם הוא שווה את ההשקעה? לדעתי כן, בהחלט שווה את זה, עד כדי כך שווה שאני שוקלת לקנות גם את המברשת ועוד מוצרים נוספים של שארלוט.

והנה עוד כמה התמונות שממחישות את כל השלמות הזאת:



זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena

10 תגובות:

  1. אני לגמרי מריירת על הפלטה הזו!
    יום יגיע וגם היא תהיה שלי.. תתחדשי ותהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. ברגע שקניתי אותה הרגשתי שאין יותר לאן לשאוף חחחחחח (דקה אחרי זה רציתי עוד מוצרים איפור אבל פרט שולי). היא מהממת, מחזיקים אותה ביד וזה מרגיש כמו טכשיט.
      מאחלת לך לקנות אותה בקרוב!!

      מחק
  2. את מגרמניה או מהארץ?! התבלבלתי חח
    אני מחכה ליום שאקנה את הפלטה הזו! כה מרהיבה!!:]

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אני מהארץ, הייתי בגרמניה בחגים (היה כל כך כיף!!!), הזמנתי אותו לשם. חייבת להודות שהתרגשתי מהפלטה יותר מאשר מהטיול :-)

      מחק
  3. אבל למה אין תמונה שלך איתו? נראה מדהים

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אכן רעיון לא רע, בהזדמנות (בקרוב) אצלם את עצמי איתו או שפשוט כבר אפרסם את הלוקים שאפרתי לאחרונה והשתמשתי בו :-)

      מחק
  4. זה המוצר היחידי שבבעלותי שני חושבת שאם ״יעלם״ אני אצטרך לוותר על אוכל לחודש ולקנות אותו שוב, משלוח יקר מח״ול או לא. פשוט מוצר מדהים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך מסכימה איתך! אם הייתי צריכה להשאיר ברשותי רק מוצר אחד אז זה היה זה. מ ו ש ל ם!!!!! אפילו האריזה מושלמת, תענוג להתסכל עליה ולהחזיק אותה :-)

      מחק
  5. ואי הוא נדירררררר..אפשר לשדוד אותך? כל כך יפה!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח מבינה אותך, כל פעם שאני מחזיקה את האריזה ביד אני לא מאמינה שזה שלי :-)

      מחק