יום שבת, 10 באוקטובר 2015

Love you, love you not - summer 2015

הי לכולם,


בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מוצרי הקיץ שאהבתי והפכו למועדפים וכאלו שפחות.
החלטתי להפוך את הפוסט לעונתי כי הבנתי שברמה חודשית פשוט אין לי מוצרים מועדפים וכאל שהם ממש לא כי לוקח לי זמן לגבש דעה לגבי המוצר.

בפוסט הזה אני אדבר על הרבה מוצרים אז ראו הוזהרתם, חפירה לפניכם (נו, אחת ל 3 חודשים אז מותר, לא?).







למען הסדר הטוב, אני מתחילה את הפוסט ממוצרים שאהבתי ולקאת הסוף אדבר על כל המוצרים שהתאכזבתי מהם.

1. Beauty blender - מה אפשר להגיד על הביוטי בלנדר שעוד לא אמרו עליו? זה אחד המוצרים שההייפ סביבו מוצדק ביותר, מדובר באחת הקניות הכי טובות שלי אי פעם ואני לעולם לא אוותר עליו.
יש לי כמות מכובדת של מברשות מייקאפ מכל צורה אפשרית אבל בחודשים האחרונים זנחתי לחלוטין את האוסף כולו ואני משתמשת אך ורק בביוטי בלנדר.
אני שמה איתו את ה BB קרם, מייקאפ, קונסילר, הצללות/הבהרות רטובות (במידה ואני עושה), בקיצור כל מה שרק אפשר.
הוא מושלם, כמו שאמרתי זה אחד המוצרים שאני לא אוותר עליו לעולם!
קצת לגבי הניקיון שלו:
אני שוטפת את הביוטי בלנדר רק לפני השימוש ולא אחרי (פשוט כי אין לי זמן לזה בבקור והסיבה שממש חשוב לי לשטוף לפני השימוש זה כל האבק (שלא חסר לנו) שמצטבר עליו במהלך היום...), אני משתמשת בחומר שמיועד לו (ניסיתי סבונים אחרים והגעתי למסקנה שהם לא עושים עבודה מספיק טובה כמו חומר ניקוי שלו (דיברתי עליו בפוסט "איך לנקות מברשות איפור")

תמונה מהאינטרנט


2. Clinique super city block SPF 40 - בתור אחת שיש לה עור בהיר ואלרגיה ל Oxybenzone (חומר פעיל שנמצא ברוב תכשירי ההגנה), היה לי קשה מאוד למצוא מוצר עם מקדם גבוה.
באחת קבוצות האיפור בפייסבוק המליצו לי על המוצר הזה ואני לא מפסיקה להתלהב ממנו.
דבר ראשון, הוא לא מכיל את החומר שרשמתי למעלה וזה כבר הישג בפני עצמו, דבר שני, יש לו מקדם הגנה גבוה במיוחד (40, קיים גם ב 20) וזה מאוד חשוב לי.
למרות המקדם הגבוה שלו, הקרם ממש לא מכביד על הפנים ואין תחושה של "מקדם הגנה" והוא גם ללא ריח אז זה רק מוסיף נקודות למוצר.
אני שמה אותו על קרם לחות לפני המייקאפ, אין הבדל בעמידות של המייקאפ עם או ללא המוצר כך שהוא לא משפיע לרעה וזה מה שחשוב.

4. First aid beauty face cleanser - כבר דיברתי על המוצר הזה בפוסט First aid beauty kit אז אני לא ארחיב עליו יותר מדי, לדעתי זה תרחיץ פנים להסרת איפור אחד הטובים שהיה לי, הוא לא מייבש את העור ומסיר כל סוג של איפור.


5. שמן רחצה של "סבון של פעם" בריח Majestic - אני באופן כללי מאוד אוהבת מוצרים של "סבון של פעם", אפילו כתבתי עליהם פוסט: "להתפנק עם סבון של פעם", רוב הסבונים שלי (כן סבונים ולא סבון כי אני משתמשת בו זמנית ביותר מסבון אחד, אוהבת לגוון עם הריחות) הם משם אבל עם כל האהבה שלי ויש הרבה ממנה אני לא חושבת שלחברה יצאו אי פעם מוצרים עם ניחוח יותר טוב מאשר הניחוח בסדרה Majestic.
לצערי הרב מאוד מאוד מאוד זו היתה סדרה במהדורה מוגבלת לכבוד ראש השנה 2014 ואין להשיג את המוצרים מהסדרה יותר, נשארו לי רק פילינגים (כן, קניתי 3...) וסבון שעליו אני מתקמצנת במיוחד פשוט כי זה הבקבוק האחרון שלי (מתוך 3 שקניתי).
הלוואי והסדרה היתה נכנסת לליין קבוע, אני חושבת שלעולם לא הייתי קונה שום מוצר אחר.
אני לא יודעת איך לתאר את הריח, הבנתי מהמוכרות שהוא על בסיס הדרים ווניל אבל הוא לא מרגיש פירותי, הוא מתוק אבל נעים ולא מכביד, בשבילי, כל פעם שאני משתמשת במוצר מהסדרה זה כמו ארומטרפיה.
האמת פניתי באמצעות הפוייסבוק לחברה ואמרו לי שלא יהיו יותר מוצרים מהסדרה כי היא מראש היתה במהדורה מוגבלת, תהיה אחת חדשה לכבוד ראש השנה הקרב ובא... טוב, נו... מקווה שהריח טוב באותה רמה או לפחות אי שם קרוב יחסית.




9. (Flora by Gucci (edt - אחרי שאני כותבת רק על איפור וטיפוח הגיע הזמן גם לדבר על בושם.
הבושם הזה זה אחד מהבשמים האהובים עלי כבר הרבה שנים (בשבילי לקנות בושם יותר מפעם אחת זה דבר די חריג) ולאחרונה אני נוטה להשתמש בו יותר ויותר (בתור אחד שכמות הבשמים שלה נספרת במספר דו ספרתי לא אציין איזה, זה באמת לא דבר רגיל).
לדעתי הוא מתאים לכל עונות השנה, הריח שלו נעים ביותר, עמיד, רענן, המתיקות שלו בדיוק במידה הנכונה כדי שגם אנשים שלא אוהבים בשמים מתוקים יוהבו אותו, הריח שלו פרחוני אבל לא פרחוני מדי הוא גם טיפה חמצמץ אבל לא יותר מדי, בקיצור הכל מאוזן בצורה מושלמת.
יש לציין שהריח של edt שונה מ edp, אני באופן אישי מעדיפה את ה edt (העמידות שלו לחלוטין לא נפגעת מהעובדה שזה טואלט לא פרפיום).



11. עדשות מגע יומיות של Zeiss - לא יודעתי אם בלוג יופי זה המקום להמליץ על עדשות מגע, אבל, אני כל כך מרוצה שהייתי חייבת.
אני עם משקפיים מגיל 9 ולראשונה התחלתי להרכיב עדשות בגיל 14, בשנים אחרונות אני סובלת מעיניים סופר רגישות מה שגרם לי להפסיק עם עדשות וגם להתאפר פחות באזור העיניים.
בגלל הרגישויות שלי, הרופא עיניים אמר שאם אני מתעקשת להמשיך להרכיב עדשות (מדי פעם) אז מותר לי עדשות יומיות בלבד. כבר שנים שאני מחליפה חברה אחת באחרת, מחליפה סוגים שונים (הידרו ג'ל ורגילים) ועדיין כל הזמן היו דומעות לי העיניים או שהייתי מרגישה אי נוחות והייתי צריכה להוציא אותם אחרי 3-4 שעות מקסימום.
לאחרונה החלטתי לנסות את העדשות של Zeiss שבמחינתי זו היתה עוד חברה ברשימת חברות שטרם ניסיתי. מאז קניתי אותם פשוט גליתי עולם!
כבר כמה ימים הולכת כל יום עם העדשות ואני איתם כל היום, ולא רק זה, אני גם מתאפרת ולא קורה שום דבר!
אני לא יודעת אם זה רק העדשות או שנרגעו לי כל הרגישויות (שמעתי פעם שכל 7 שנים עקב שינויים שהגוף עובר גם אלרגיות ורגישויות משתנות) אבל סוף סוף מצאתי עדשנות נוחות שלא מגרות את העיניים ולא מציקות כשממצמצים והכי חשוב - אין לי בעיה להתאפר איתם.



12. סומקשל Milani בגוון Luminoso  - קניתי אותו כי הושפעתי מהיוטיוברית האהובה עלי, מי אם לא האחת והיחידה - Nikkietutorials.
בעיני זה אחד המוצרים הכי טובים שקניתי בגלל המלצה ביוטיוב.
נתחיל מזה שהמחיר שלו סופר משתלם - 8.49 $, הצבע שלו מאוד יפה - גוון קורל שימרי.למרות שהוא שימרי אבל לא מנצנץ שזה סופר חשוב! אני מאוד לא אוהבת נצנצים במוצרי איפור שלי.
הוא פיגמנטי בדיוק במינון הנכון כך שלא יצא כתמי על הלחיים.
ממליצה מאוד במיוחד לבנות עם עור בהיר, שוקלת להזמין צבעים נוספים מהסדרה.

פודרה מינרלית של Mac בגוון Light Plus - מחפשת פודרה שנותנת glow וכיסוי קל? זו פודרה בדיוק בשבילך. לא מדוברת בפודרה שקופה, יש לה מעט גוון וצריך להתאים אותה לפי צבע עור. בנוסף לזה שהיא מוסיפה טיפה כיסוי למייקאפ, היא מחליקה את העור ויוצרת מראה חרסינה יפה עם מעט זוהר (זה לא שימרי או מבריק, אבל, בהחלט לא מאט). לדעתי הפודרה תתאים מאוד לבנות עם עור יבש בגלל הזוהר שהיא מוסיפה ופחות לבנות עם עור שומני. יש לי עור רגיל עם טיפה שומניות באזור ה T והיא נראית עלי מצויין, לא הפסקתי להשתמש בה מאז שקניתי (בערך תקופה של 4 חודשים)


צללית בגוון Heroin של Illamasqua - על המוצר עצמו דיברתי בפסוט שכתבתי על מוצרי אילמסקה חדשים שקניתי, מלכתחילה הצללית נקנתה כדי להשתמש בה להצללות (בהשפעת הסרטונים של Nikkietutorials), מכל המוצרים שיש לי למטרה זו זה אחד המושלמים להצללות (על השני בסעיף הבא), המרקם של הצללית נהדר ומאוד קל לטשטש אותו, כמובן ניתן להשתמש בה גם כצללית (בסופו של דבר זה היעוד שלה) והיא מעולה גם כצללית טשטוש.
ממליצה בחום לכל הבהירות שבינינו.

7. theBalm - Bahama mama - במקום השני אחרי Heroin שדיברתי עליו קודם, נמצא הברונזר בהמא מאמא.
למרות היותו ברונזר אני משתמשת בו להצצלות מכמה סיבות:
א. הוא מאט לחלוטין.
ב. התת גוון שלו קר
ג. בתור ברונזר הוא כהה לי מדי אבל עם שמים מעט חומר הוא מתאים בול להצללות.
ד. מאוד קל לטשטש ונראה מאוד טבעי, קיבלתי עליו ים מחמאות ואחד המוצרים המוצלחים להצללות.

אם היו שואלים אותי האם עדיף את הרואין או בהמא מאמא אז לי אישית מאוד קשה לי לבחור, אני לא מוכנה לוותר על אף אחד מהם. אבל, אם אם ממש חייבים לבחור אז הייתי בוחרת לפי הגיון הבא: אם גוון העור שלך מאוד בהיר - כמו שלי או בהיר יותר (אני NC15 במאק) ותת גוון קר (ורוד) (למרות שאני לוקחת NC הגוון עור שלי נוטה יותר לכיוון הנייטרלי) אז לכי על הרואין, אם את בגוון שלי או יותר כהה ותת גוון חם (צהוב), אז הייתי ממליצה על הבהמא מאמא.


13. Smashbox Step by Step Contour Kit  - על המוצר הזה אני כותבת כאחרון במועדפים כי חלק ממנו אני מאוד אוהבת וחלק פחות.
כמו שידוע הוא מורכב משלוש פודרות בגוונים שונים שמיועדים ל: הצללות, ברונזר והבהרות.
נתחיל ממה שאני כן אוהבת בו.
אני מאוד מאוד אוהבת את הפודרה הבהירה שלו, זה אחד הגוונים הכי טובים שהיו לי לצורך הבהרה ובתור אחת שיש לה גוון עור בהיר, מאוד קשה לי למצוא מוצר שיהבהיר לי את העור עוד יותר (לפני שקניתי את הסט של סמאשבוקס, הייתי מבתשמת להארות בפודרה Skin weightless powder foundation בגוון 00 - Albaster של בובי בראון)
אני אוהבת לשים אותה מתחת לעיניים אחרי שאני מסיימת עם האיפור, היא נותנת מוסיפה אור וגם רמת הכיסוי שלה לא רע בכלל ומצליח להסתיר כל מה שהקונסילר פספס.
בנוסף אני שמה אותה במצח (מרכז ובין הגבות), הסנטר והאף (בקיצור בכל מקום שזה מיועד לו).
עלי ממש רואים את ההבדל עם וללא הפודרה.

לגבי הגוון הבא בסדרה אני כל הזמן בהתלבטויות ואני מדברת על הגוון השמאלי ביותר שנועד להצללות.
מצד אחד, הפיגמנט שלו סופר מרוכז שזה דבר טוב אבל, מצד שני, מאוד מאוד קשה לטשטש אותו ואם בטעות מניחים על המברשת טיפה יותר מדי הוא פשוט הופך לכתם מלוכלך על הפנים שלא ניתן להסיר בשום צורה (נשאר רק להסיר את כל האיפור ולהתחיל מהתחלה).
למדתי לשים כמות מזערית של חומר, לטשטש בטירוף ואז אם צריך כל פעם להוסיף עוד טיפה כדי לא להיות עם פנסים בפנים.
אומנם הצבע שלו מעולה אבל לדעתי קשה לעבוד איתו ולא חסרים מוצרי הצללה אחרים הרבה יותר טובים ממנו.

המוצר שאני הכי לא אוהבת בסדרה זה הברונזר.
כמו הפודרה להצללות גם הברונזר מרוכז מאוד וקשה לטשטוש.
לדעתי הוא כתום מדי (לפחות לגוון העור שלי) ולפעמים אם מניחים אותו בצורה שהיא פחות ממשולמת או אם במקרה אם הפנים לא מספיק מפודרות, הוא הוא פשוט דבק ונהיה כתמי מה שהופך את פעולת הטשטוש למשימה בלתי אפשרית . לכן, זה המוצר שאני הכי פחות משתמשת בו מהשלישיה.

כאשר קונים את הקיט מקבלית גם מברשת זוויתית שאמורים להשתמשת בה, אני בכוונה כותבת אמורים כי אני לא מבינה איך אפשר לעבוד איתה (ונסיתי יותר מפעם אחת). הוא מפזרת את החומר בצורה לא אחידה וכתמית, הצורה שלה ממש לא נוחה, היא לא דחוסה מספיק (להבדיל מ 168 של מאק או הזוויתית של זואיבה או סיגמא) והגודל שלה לא מוצלח בלשון המעטה (היא יותר מדי קטנה).
לברונזר היא בגלל לא מתאימה בגלל הגודל וגם כמו שרשמתי קודם לדעתי היא לא מפזרת את החומר אחיד, אם כבר אז הייתי משתמש בה לפודרה הבהירה - שם קשה לטעות.

לא הייתי ממליצה להשתמש באותה מברשת להכל, להצללות הייתי הולכת על המברשות הבאות:127 של זואיבה, F40 של סיגמא או 168 של מאק, את הפודרה הבהירה אני אוהבת לשים עם מברשת סומק של elf או setting brush של Real techniques (שתיהן במידה מושלמת להבהרות מתחת לעיניים) וברונזר - כל מברשת ברונזר שאתן אחת אוהבת.
לסיכום לגבי הפלטה - היא לא תתאים לבנות עם עור כהה, לבנות עם עור בהיר עד קצת פחות מבינוני היא סבבה מבחינת הגוון של ההצללה ומעולה בגלל הפודרה הבהירה אבל לא הייתי ממליצה לשלם כמעט 200ש"ח בשביל פודרה פיצית.
אני ממשיכה להשתמש בה רק כדי להצדיק את הקניה וכמובן בגלל הפודרה הבהירה (אם מישהי מכירה גוון דומה תרשמו לי בבקשה בתגובות כי אין לי מושג במה אשתמש כזאת תגמר לי).



14. Jeanne Piaubert deopil deodorant - עם כל האהבה שלי למוצרי יוקרה, אני לא נוטה לקנות דיאודורנט יוקרתיים אבל פעם אחת התפתיתי וקניתי דאודורנט שאחרי הנחה עלה לי 90 ש"ח.
אלו היו ה 90 שקלים המבוזבזים ביותר אי פעם. אני באמת לא מבינה על מה שילמתי כך כך הרבה, דיאודורנט מפארם עושה עבודה הרבה יותר טובה (אם אני קונה באפרם אז אני תמיד הולכת על ליידי ספיד סטיק ג'ל ואם אני קונה טבעי אז רק דיאודורנט של Tom's שאותו אני קונה ב iHerb (ניתן לקרוא עליו בפוסט "קניות ב iHerb")
הוא פשוט לא עושה כלום, אני לא מסתובבת הרבה בחוץ אלא נמצאת בעיקר במקומות ממוזגים ועדיין הרגשתי לא נעים במהלך היום כאילו לא שמתי שום דבר, בסוף החלטתי להשתמש בו רק כשאני בבית ועם הזמן גם את זה הפסקתי לעשות וכרגע הוא מונח על השידה וכואב לי לזרוק אותו לפח. (בסוף זה יקרה)


15. שמפו יבש - Fresh dry shampoo clean breaze- אומנם מעולם לא היה לי שמפו יבש אבל קראתי מספיק ביקורות וראיתי מספיק סרטונים כדי להבין שהשמפו הזה פשוט לא עושה כלום חוץ מלהפיץ ריח.
לא בורכתי ברעמת שיער עשירה והוא גם די דק אבל ציפיתי לפחות למשהו!
אני תמיד חופפת את השיער אחת ליומיים אבל לפעמים אני מדלגת על יום ואז יש צורך ברענון קטן ולצורך כך קניתי את השמפו היבש.
כמו שאמרתי קודם, לא השתמשתי מעולם בשמפו יבש אבל ציפיתי למשהו, לפחות שהשיער יהיה פחות שמנוני או יסתדר יותר טוב.
שום דבר מזה לא קרה.
לסיכום, מאוכזבת מהמוצר... נו, מילא, לפחות הריח נעים.





זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena

8 תגובות:

  1. פלטת הקונטור של סמאשבוקס מאכזבת בעיקרה בגלל התמורה הלא נאותה למחיר המוגזם. אין ספק שגוון הקונטור מוצלח אם משתמשים במברשת טובה ולא בצעצוע שסמאשבוקס ראו לנכון לצוות לפלטה.
    בנוגע לבהמא מאמא, זאת שלמות בהתגלמותה - מוצר הקונטור המושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש ככה, המברשת של סמאשבוקס פשוט בדיחה, ציפיתי להרבה יותר מחברה מסוג זה. אם את אוהבת את בהמא מאמא המדהים את בטוח תאהבי את הרואין של אילמסקה - מ ו ש ל ם!!!

      מחק
  2. אני מ ט ו ר פ ת על לומינוסו. זה מוצר הדראגסטור הטוב ביותר בעולם.
    פוסט מעולה! נהניתי לקרוא 3>

    השבמחק
  3. תודה מקסימה!!! לימונוסו מדהים!!!!!!!! אם הייתי צריכה לתת לו שם הייתי קוראת לו Magic :-)

    השבמחק
  4. אני מחכה שתקציב האיפור יחזור (אני כרגע בהפסקת קניות) ואז אני אקנה לי את לומנסו בוודאות :]

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם בעוצר! מחזיקה אצבעות שאצליח לעמוד בו עד Black Friday :-)
      אחרי שתקניתי אותו לא תביני איך היית בלעדיו, מאחלת לך לקבל אותו בקרוב!

      מחק
  5. פוסט מושקע! דווקא אני הסתדרתי עם המבקשת של סמאשבוקס , כלומר משתמשת בה בדרך לעבודה וזה מסתדר לי בלי כתמים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! איזה כיף שהסתדרת איתה, הרווחת מברשת. אני לא יודעת אפילו איפה שמתי אותה חחחח
      ניסיתי פעם אחת והבנתי שזה לא ילך בינינו :-)

      מחק