יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

Bye bye redness

הי לכולם!


אם קראתם את הפוסטים הקודמים שלי, אז בוודאי שמת לב שאמרתי המון פעמים שאני משתמשת במייקאפ עם כיסוי גבוה כי יש לי גוון עור לא אחיד או ליתר דיוק אדמומי.
אני סובלת מאדמומיות בלחיים (שמופיעה ונעלמת מתי שבא לה ללא קשר לנסיבות) כל החיים ומאז שהתחלתי להשתמשת באיפור חיפשתי מוצרים שיעשו עבודת הסוואה טובה ויסתירו את כל ה"סומק" הטבעי שלי.
לפני כמה חודשים ראיתי סרטון שבמקרה דיבר על הסתרת אדמומיות ובו הכרתי את מוצר הפלא: Bye bye redness מאת IT Cosmetics.





*התמונה מהאינטרנט



קצת על המוצר, למי מיועד ומה מטרתו: אם את סובלת מאדמומיות, פצעים, פצעונים כו' וברצונך להסתיר אותם אבל את לא רוצה להשתמש במייקאפ כבד עם רמת כיוסי גבוה או קונסילר/פריימר ירוק (לי באופן אישי לא עוזר בכלל ורק מרכיש לי כמו שפכטל על העור) - המוצר הזה בדיוק בשבילך.
בעצם מדובר בקורקטור או מתקן גוון מאוד מרוכז ופיגמנטי אשר מעט מאוד ממנו נמצליח להסתיר אדמומיות על כל הפנים. ניתן להשתמש בו נקודתית על איזור ספציפי או לחלופין על כל הפנים (מה שאני עושה בדרך כלל).


אופן השימוש: קודם כל אני מכינה את הפנים לאיפור עם קרם, סרום וכו' (כל אחת והשגרה שלה) ולאחר מכן שמה את Bey bey redness. במקרה הזה אני מעדיפה להניח עם אצבעות ולתפוח את החומר על הפנים (מנסה לא למרוח כי מריחה מורידה חומר ותפיחה מניחה אותו וככה נוצר כיסוי גבוה יותר), ניתן גם להשתמש במברשת או ספוגית אבל צריך לקחת בחשבון שיתבזב ממנו יותר (מיכל פיצי, לא חבל? הסברים בהמשך...). לעיתים (בעיקר שישי או יום חופש) אני לא שמה שום דבר מעליו, בכל יום אחר ממשיכה להתאפר כרגיל: מייקאפ, פודרה וכו'.



תחושה על העור - צריך שכבה מאוד דקה כדי שיעשה את העבודה, הוא מייבש מאוד מהר. לא מרגישים אותו לחלוטין ואם לא שמים מעליו את המייקאפ אז גם אין צורך לפדר (אני לא מאמינה שאמרתי אז זה כי אני מכורה לפודרות אבל זה אכן כך)



האם המייקאפ נשאר עמיד? בהחלט כן. דבר ראשון בזכות הקורקטור ניתן להוריד משמשעותית ברמת הכיסוי ובכמות המייקאפ, דבר שני, רמת עמידות האיפור עולה בכמה וכמה רמות.
*אני לא משתמשת בפריימר בחיי היום יום ולכן לא יודעת מה התוצאה בשילוב שלו ו Bey bey redness יחד. לדעתי גם אין צורך כי הקורקטור עושה עבודה נהדרת בהארכת חיי האיפור


גוונים, סוגי עור ולמי מתאים: המוצר מגיע בגוון אחד בלבד. בהתחלה הוא נראה לי יותר מדי צהוב והייתי בטוחה שהוא לא ישתלב עם גוון העור שלי (MAC NC 15), הופתעתי לטובה כשראיתי שהוא משתלב נהדר עם גוון העור, הצליח להסתיר אדמומיות ונראה מאוד טבעי.
לדעתי יתאים לבנות בגוון עור כמו שלי עד בינוני (אולי טיפה יותר כהה מבינוני), לא יתאים לבנות עם עור מאוד בהיר מאוד או בינוני פלוס. לכל השאר יהיה מעולה.
מבחינת סוג העור - יש לי עור רגיל אשר מעט נוטה לשומניות באזור ה T, המוצר משתלב נהדר, אינו מייבש ואינו הופך את העור לשומני יותר במהלך היום,להפך, עוזר לאיפור להיות עמיד יותר.
אני מעריכה שיתאים לכל סוגי העור במידה וההכנה לאיפור היתה בהתאם.


גודל ומחיר: 32 דולר לפני מיסים ל 11 מ"ל מוצר.
כשקיבלתי אותו, לא תיארתי לעצמי שהמיכל כל כך פיצי ולא הבנתי לכמה ימים זה אמור להספיק לי, חייבת להגיד שדי התבאסתי מהגודל אבל מהר מאוד הבנתי שמה שקובע זה האיכות ולא הכמות.
השתמשתי במעט מאוד חומר לכל הפנים וזה עשה עבודת כיסוי נהדרת!


הזמנה ומשלוח: אני הזמנתי את המוצר דרך חברה שטסה לארצות הברית, היא קנתה אותו ב Ulta.
לצערי הרב לא ניתן לקנות מוצרי החברה באתרים שעושים משלוח לישראל (פרט לגלאמבוט אבל לרוב קשה מאוד להשיג דרכם את המוצר הספציפי הזה).
אפוציה יחידה היא להזמין דרך אתר החברה או Ulta (ניתן גם דרך Amazon אבל במחיר גבוה הרבה יותר ממחירו המקורי אז מאוד לא משתלם) באמצעות חברת שילוח (לפרטים נוספים על חברות השילוח ניתן לקרוא בפוסט: "המדריך המלא לשימוש בחברות שילוח").


לסיכום: אחת הקניות המוצלחות שלי בתקופה האחרונה, בהחלט אקנה שוב. ממליצה בחום לכל מי שסובלת כמוני  מאדמומיות וגוון לא אחיד בפנים.


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena







2 תגובות: