יום שבת, 31 באוקטובר 2015

המוצרים שלי לסתיו/חורף 2015

הי לכולם,

איזה כיף שהתחיל החורף (נו טוב, סתיו...), ביום שבו מתחיל לרדת גשם, מצב הרוח שלי משתנה ב 180 מעלות ואין מאושרת ממני. אבל... לא הכל וורוד בעונה הקרה והגשומה, בעיקר בכל מה שקשור בעור שלי.
אני לא אתן לקור להרוס לי את מצב הרוח, בשביל זה יש לי פתרונות ומוצרים שהם מוצרי החובה שלי לעונה זו.
לא רק יובש וקור מגדירים את העונה הנפלאה הזו אלא גם ריחות וצבעים, בואו לקרוא על כל ההמלצות שלי לחורף/סתיו 2015.







1. אני אתחיל מהדבר החשוב ביותר, מוצר שאני קונה בסטוקים, נמצא בכל פינות הבית וזרוק בכל תיק וזהו כמובן הליפ באלם.
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני סובלת תמיד מיובש בשפתיים. במקרה שלי זה לא קשור לכמות המים שאני שותה (אני שותה קרוב ל 2 ליטרים מים ביום), פשוט השפתיים שלי תמיד דורשות תשומת לב של ליפ באלם בכל ימות השנה ובחורף בפרט.
קיימים בשוק המון שפתוני לחות, אבל רובם מכילים פראפין- חומר אשר משווק כחומר מרכך, אבל זה לא בדיוק נכון. מוצרים שמכילים וזלין או פראפין (שזה החומר הנפוץ ביותר במוצרי "לחות") בעצם מייבשים את השפתיים במקום ללחח אותם זה גורם לנו להשתמש בו שוב ושוב, אבל בפועל אין בזה שום תועלת. לכן, אני תמיד מחפשת מוצרים שלא מכילים חומרים אלו אלא מבוססים על מוצרים טבעיים כמו שעוות דבורים. להלן מספר שפתונים שאני מאוד אוהבת וממליצה עליהם בחום:
נטורליפ - נמכר בסופר פארם ומחירו כ 10 ש"ח (בממוצע), אחד הבאלמים השימושיים אצלי. (הפסקתי לספור אחרי החמישי כמה קניתי, אין מצב שלא יהיה בכל תיק/מגירה וכו')
- Caudalie Lip Conditioner - באלם לחות מדהים (כבר הספקתי לסיים אחד מהם וקניתי שיהיה לי עוד כמה), מאוד נעים על השפתיים, תחושה חמאתית ורכה. ניתן להשיג באתרים: Feelunique ו Lookfantastic
 - Cowshed Lippy cow - באלם מעולה, כבר סיימתי את השני ומתכננת להזמין עוד, ממליצה עליו בחום. ניתן להזמין באתר Feelunique.
- Burt's Bees Tinted Lip Balm - באלם מעולה עם גוונים מהממים. מאוד חמאתי ומעניק גוון מאוד יפה לשפתיים, יחסית לבאלם מאוד פגמנטי,
נותן תחושה של רכות ומרכך את השפתיים מאוד מהר ולהרבה זמן. 100% טבעי ולא מכיל חומרים משמרים.
גוונים מומלצים: Petunia, Pink blosso, Rose


2. המוצר השני החשוב ביותר הוא ללא ספק קרם ידיים. לצערי אני סובלת מיובש קיצוני בידיים החל מתחילת הסתיו (כן, הסיוט כבר החל) ועד כמעט סוף האביב.
בדיוק כמו שיש לי שפתוני לחות בכל מקום, יש לי כמעט אותה כמות של קרם ידיים. להלן רשימה של הנבחרת המומלצת:
 - Caudalie Hand and Nail Cream - אחד הקרמים היותר טובים שיש, מיד לאחר המריחה, העור הרבה יותר רך והכי חשוב, היובש לא חוזר אחרי ששוטפים את הידיים. ניתן להשיג באתרים Feelunique ו Lookfantastic.
 - קרם ידיים עם לבנדר של לבידו - אחד הוותיקים אצלי, בלי להגזים משתמשת בו קרוב ל 6-7 שנים. גיליתי מוצרים של החברה במקרה באחד מטיולי עבודה לצפון, נכנסתי לחנות טבע שהייתה מעוצבת יפה ואהבתי את האריזה... כמה שטחי מצדי :-(
קרם מומלץ מאוד, במיוחד כשמדובר בחברה ישראלית. זהו במוצר טבעוני והחברה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים!
- קרם ידיים של סבון של פעם - קיים בכמה ניחוחות, לדעתי אין הבדל במרקם בין ניחוח אחד לשני.
מאוד נעים על העור ולא שומני מדי, אבל מצד שני משאיר עור רך ונעים אחרי השימוש. עוד חברה ישראלית מצוינת, כמו הקודמת, גם פה לא מבוצעים ניסויים על בעלי חיים.


3. בושם בריח חורפי - בתור אוהבת בשמים (והרבה) אני תמיד בעד להפריד בין ריח של חורף לריח של סתיו.
אם בקיץ אני אוהבת ריחות קלילים ורעננים אז בחורף זה ההפך הגמור - ריחות מתוקים או כבדים יותר, כשמריחים אותם, יש תחושת חמימות ואני ישר מדמיינת בחוץ גשם ואת עצמי בבית עם חימום :-)
להלן ההמלצות שלי, לצערי אין לי כישרון בתיאור ריחות מעבר לנעים או לא נעים (מקסימום יכולה להגיד מה מתוק ומה לא).
 - Bon Bon by Viktor & Rolf ו - Eau De Lacoste Sensuelle by Lacoste - שני הבשמים האלו הם מה שאני קוראת להם "ריח טעים", יש להם ריח מתוק אבל לא חונק, הייתי קוראת לו פשוט יאמי :-)
 - Chanel Mademoiselle - אחד הפייבוריטים שלי מהאוסף, הבושם של שאנל הרבה יותר אוריינטלי אבל עדיין על הצד המתקתק. הוא טיפה כבד ולכן לדעתי הרבה יותר מתאים לחורף.

4. קרם גוף - היובש הקיצוני שלי נשאר "רק" בידיים", אבל קרם גוף הוא מוצר חובה לחורף. השילוב של כלור, רבנית, מים חמים וטמפ' נמוכה פשוט לא עושים לי טוב ולכן אני דואגת להצטייד בקרם או שמן גוף.
כמו שאני אוהבת בשמים עם ריח מתוק, חמים ונעים, אז גם בקרם גוף אותו סיפור ולכן, כל הקרמים שאני ממליצה עליהם (פרט לאחד), בעלי ריח מתוק.
להלן מספר המלצות בקטגוריה זו:
 - קרם קרם גוף ארומתרפי של לבידו עם פטשולי וניל חמאת שיאה ושעוות דבורים - אחד האהובים עלי! מעבר לריח המצוין, הוא עושה עבודה נהדרת ומלחח את העור אך עם זאת לא נשאר שמנוני ודביק. נספג מהר ומשאיר עור רך ונעים.
אגב, למי שפחות מתחברת לריח כה מתוק, יש עוד אחד שאני מאוד מחבבת והייתי משתמשת בו כמה שנים ברצף עד ש"קצת" נמאס מהריח שלו, זה הקרם עם פרחי הדרים, חמאת שיאה ושעוות דבורים. הוא הרבה פחות מתוק, יש לו ריח פרשי של הדרים.
 - קרם/סורבה מאת "סבון של פעם" בריח לבנדר תפוח - מודה שהשילוב של הריחות נשמע קצת מוזר, אבל הוא כל כך טוב! הוא הכי חורפי שיש. הריח נשאר יחסית להרבה זמן, מותיר את העור רך ונעים.
 - Caudalie Divine Oil - כבר דיברתי כל כך הרבה על השמן המעולה הזה, אין לו תחליף... מדהים. הריח, המרקם, הלחות, התחושה... הכל. ניתן לקנות באתרים Feelunique ו Lookfantastic


5. אודם בצבע חורפי/סתוי - כמו שיש לי חלוקה בין בשמים לחורף ולקיץ, ככה גם גוונים של אודמים.
מכל אודמי החורף שלי בחרתי 4 אודמים שלדעתי מייצגים הכי טוב את החלוקה הזאת. שניים מהם כהים שאני אוהבת למראה דרמטי ושניים בהירים שמתאימים לימים בהם אני מעדיפה מראה עדין יותר.
אודמים כהים ודרמתיים:
D for Danger של MAC - גוון שזיף כהה עם תת גוון קר, מרקם מט. האודם די עמיד ולא דורש הרבה תיקונים.  אוהבת להשתמש איתו בעפרון שפתיים של MAC בגוון Beet.
Hot Mama של IL Makiage - אודם אדום עם תת גוון חם, המרקם שלו די מאט. כדי להוסיף לו עוד יותר חמימות ולגרום לאודם להיות יותר חום אדום, אהבת לשלב עם עפרון שפתיים Sangria של Bobbi Brown.
(*בתמונה עם הסווץ' האודם יותר מזכיר באלם, אבל הוא אטום על השפתיים)
אודמים בהירים ועדינים:
Syrup של MAC - אודם שבשכבה ראשונה נראה כמו באלם לשפתיים, בגלל המרקם המבריק שלו (Lustre), אבל אחרי מספר שכבות הופך לצבע ורוד סגול מדהים עם תת גוון קר.
לרוב לא משתמשת בעפרון שפתיים עם גוונים בהירים, אבל אם הייתי רוצה להפוך את גוון האודם ליותר כהה ויותר עמיד, הייתי הולכת על עפרון שפתיים של MAC בגוון Edge to edge.
Call the hairdresser (מי חושבת על השמות האלו??) - האודם עם תת גוון חם, אבל לדעתי מתאים הרבה יותר לחורף/סתיו מאשר לקיץ. גם הוא, כמו הקודם מהסדרה Lustre (לא יודעת במדויק מהי ההגדרה המדויקת, אבל לי נראה כמו גימור סאטן (מעט מבריק) חצי שקוף), כמו הקודם, נראה כמו באלם אחרי שמורחים שכבה אחת, אבל עם שמים מספר שכבות הצבע נהיה יותר ויותר עשיר ופיגמנטי.



זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

6 תגובות:

  1. שמתי עין על די פור דנגייר, אבל יש לי כ"כ הרבה אדומים שאין לי מה לקנות עוד גוון אדום. אגב, הלוואי שסירופ היה אטום יותר, הוא כזה מהמממממממם!

    השבמחק
    תשובות
    1. די פור דיינג'ר כל כך מיוחד! תנסי, מבטיחה לך שאין מצב שאת מוותרת, יש לי ים אודמים, אבל כמוהו יש רק אחד. זו היתה אהבה מהסווץ' הראשון :-)
      מסיכמה לגבי סירופ, חסר לו מעט פגמנט, בשכבה ראשונה מרגיש כמו באלם ואז צריך לשים עוד כדי שיהיה פחות שקוף והצבע על כך יפה!!!

      מחק
  2. הולכת לרכוש את סירופ בעקבותייך, אני לא מאמינה שאין לי אותו באוסף!! פוסט נפלא, שוקלת להתנסות במוצרים של קודלי ❤

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך!! 3>
      מאוד מחמיא לי שקנית את האודם בעקבות הסקירה שלי :-)
      בטוחה שתהני מקאודלי, ממליצה להתחיל מקיטים ולא ממוצרים בגודל מלא.

      מחק
  3. כמה שאני אוהבת את הפוסטים שלך! כל פוסט ופוסט יותר מוצלח מהשני, ממש נהנתי לקרוא ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!!! תמיד כל כך כיף לקרוא את התגובות שלך, מחממות לב כמו תמיד 3>
      אני גם מאוד אוהבת את הפוסטים שלך :-)

      מחק