יום שני, 29 ביוני 2015

Caudalie - טיפוח מפנק בניחוח צרפתי

הי לכולם!

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מוצרי טיפוח של חברה צרפתית מעולה Caudalie.
כמו שכתבתי בפוסט על המוצרים המעולים של Emma Hardie, אני מאוד אוהבת לקנות קיטים, ככה אפשר לנסות כמות גדולה יותר של מוצרים בלי לפשוט רגל (בערך...)

הפעם קניתי 3 קיטים (בדיוק בגלל זה רשמתי קודם "בערך") של החברה הצרפתית Caudelie, כמעט לא היו מוצרים שחזרו על עצמם מלבד קרם פנים (הוא כל כך טוב שאין לי בעיה לקבל אותו בסיטונאות).

ועכשיו למה שמעניין באמת - הסקירה על כל המוצרים שקניתי.



לפני שאתחיל לפרט על כל המוצרים רק ארשום שכל מוצרי החברה אינם מכילים את החומרים הבאים:
פרבנים, שמן מינרלי, מוצרים מהחי, פנוקסיאתנול (חומר משמר), פרפין (או וזלין כפי שמוכר בארץ למרות שוזלין זה בכלל שם של מותג tar מוצריה מבססים על פרפין רך), צבעים מלאכותיים, SLS, פתאלטים (במקום שאפרט מה זה להלן קישור לויקיפדיה) וחומרים מהחי.




למקור התמונה לחץ כאן

טוב, הגיע הזמן לדבר תכלס...

כל המוצרים מהתמונה למעלה, הם בעצם מחולקים בין 3 קיטים שונים:

1. Caudalie Must Have Set (לא קיים במלאי באתר שהזמנתי ממנו ולכן הלינק המצורף מפנה לאתר חלופי)





מימין לשמאל: חלב פנים, שפתון לחות, קרם ידיים, אלקסיר, קרם פנים

Caudalie Beauty Elixir 30ml  
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
מדובר באלקסיר (לא מצאתי תרגום מתאים למילה הזאת בעברית, נראה לי שאפשר להגיד שזה משהו בין מי פנים מרגיעים לבין מים טרמליים) שמטרתו להרגיע את העור ולהחזיר לו חיונית, מתאים לאנשים שמעשנים (ככה רשום באתר, לא להרוג את השליח...),פריימר לאיפור, גברים יכולים להשתמש בו כאפטר שייב וכו'.  
בעצם האלקסיר אמור להכין את העור לכל מה שבא אחריו שבמקרה שלי זה כל הקרמים והאיפור אבל ניתן גם לשים אותו באמצע היום כדי לרענן את הפנים אז אני מניחה שזה גם משמש כסוג של מיים טרמליים.

מה בפועל?
יש לו ריח די חזק של מנטה וגם מרגישים את זה על העור (יש מין תחושה קרירה כזאת אחרי שמתיזים), סה"כ די נעים, שמתי אותו בימים החמים לפני הקרם פנים והקרירות רק עשתה טוב לעור שלי, לא ניסיתי אותו באמצע היום אבל לא חושבת שזה יכול להזיק לעמידות האיפור.

הבקבוק שמגיע בערכה די גדול,אני שמה 2-3 התזות בכל פעם (לא משתמשת כל יום) אז נראה לי בקצב הזה יספיק ליחסית הרבה זמן. 

Caudalie Lip Conditioner 4g 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
שפתון נגד יובש, מכיל 99% רכיבים טבעיים. הדבר הכי חשוב שלא מכיל פרפין (גורם ליובש).

מה בפועל?
מאוד רך ונעים, ריח טבעי ומתקתק מעט, עושה תחושה נעימה והכי חשוב עוזר לשפתיים יבשות ומשאיר אותך רכות להרבה זמן.
אני די בטוחה שאבצע רכישה שלו בעתיד, אני קונה שפתונים כאלו בכמות מסחרית בגלל היובש התמידי שאני סובלת ממנו

Caudalie Hand and Nail Cream 30ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
קרם ידיים וציפרוניים, מכיל נוגדי חמצון מעניק לחות ומכרך את העור.

מה בפועל?
ריח מדהים!!!!!!! לא יכולה להפסיק לשים אותו. משאיר ידיים רכות ונעים בטירוף, בקיצור מכורה אליו קשות.
הכמות שהגיע בערכה מאוד מכובדת אז בינתיים לא נגמר לי, ברגע שיגמר בטוח אזמין לי עוד אחד.

Caudalie Gentle Cleansing Milk 30ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
חלב פנים שמיועד לניקוי הפנים והסרת איפור.

מה בפועל?
חלב פנים מעולם לא היה חלק משגרת הטיפוח שלי, אני מסירה של האיפור של עם שמנים שמיועדים לכך ולכן הדעה של לא ממש אובייקטיבית (כיוון שאני לא משתמשת אין לי למה להשוות אותו).
סך הכל הסיר את האיפור לא רע בכלל (אני משתמשת לרוב בבמייקאפ עמיד וכיסוי גבוה -  Estee Lauder - Double wear maximum cover) למרות שאחרי שעברתי עם מי פנים היו שאריות אבל אני מניחה שזה לא בדיוק חריג, לא ייבש לי את העור ויש לו ריח ממש נעים. (עדין, טבעי ולא מבושם מדי).

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet 10ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
לקרם יש השפעה מיידית וארוכת טווח לריכוך והרגעת העור, הוא מפעיל מחדש מנגנוני הלחות של העור ומחזיר את מקורות המים שלו. העור נהיה חזק יותר, מרגיש רך יותר ונעים יותר.

מה בפועל?
בול מה שרשום למעלה!
אחד הקרמים הכי הכי טובים שניסיתי אי פעם!!!! אני מאוד ביקורתית כלפי קרם פנים לא משנה מה המחיר שלו. מרבית הקרמים אני לא אוהבת כי הם לא מרגישים לי נעימים על העור ואני מרגישה כאילו סותמים לי את כל הנקבוביות (במיוחד בקיץ בימים הקשים זה בכלל סיוט).
יש לי עור די רגיש ולפעמי אדמומי אז הרבה קרמים גם גורמים לי לתחושת צריבה. כמובן יש גם את עניין הריח, כמו שכבר אמרתי בערך מיליון פעם אני ממש לא אוהבת בישום חזק בטיפוח שלי (מלבד סבון).
בקרם הזה יש את כל מה שאני אוהבת, בעיניי הוא מושלם ואני בטוחה שאקנה אותו כשיגמר.
החיסרון הכי גדול בו זה המיכל הפיצי שלו, רק 40 ml, קיבלתי בכל ערכה  ml 10 וזה אומר שיש לי בבית 30 ml סה"כ, זה יחסית מעט לשימוש יומיומי אם אין עוד חלופות.
אבל זה לא מה שיעצור אותי! בעיניי הוא לגמרי שווה את זה ואת המחיר שלו.



2. Caudalie Travel Kit



מימין לשמאל: חלב פנים, ג'ל רחצה, שמן גוף, קרם פנים.


Caudalie Divine Oil 15ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
שמן לגוף, לשיער ולפנים, תפקידו לרכך ולהעניק לחות לעור, מורכב משמן ענבים, סומסום, היביסקוס וארגן שמכילים אנטיאוקסידנטים, העור נשאר רך ונעים עם ריח פרחוני מתקתק.

מה בפועל?
OMG!!!!! הוא כל כך טוב!!!!! 
אני לא יודעת ממה להתחיל? מהריח? מהתחושה? טוב, נתחיל מהריח - כשראיתי סרטון על השמן הזה באתר של החברה , בעלת החברה תיאורה את הריח הזה כריח של ריביירה צרפתית. מודה שלא הייתי בריביירה צרפתית אבל אני מתארת לעצמי שככה בדיוק היא מריחה.
הריח מצד אחד מעט מתקתק, מצד שני פרשי, מרגיע, נעים, כזה שאי אפשר להפסיק להריח.
אני באופן אישי אוהבת ריחות מתוקים ולכן רציתי לבדוק האם רק אני אוהבת את הריח או גם אחרים בעלי העדפה לריחות רגועים יותר? מה שקרה הוא שלא היה אדם שלא אהב את הריח הזה! 
מיציתי על הריח אז נעבור לתחושה - מדהימה! לא מייבש, לא משאיר תחושה שמנינית, אחרי ששמים אותו, העור מרגיש מלא לחות ולחלוטין לא דביק,שומני או חלקלק או כל דבר אחר שלרוב מרגישים אחרי ששמים שמן גוף.
ברור שאקנה עוד, אלא מה??

Caudalie Gentle Cleansing Milk 30ml 
זה אותו חלב פנים מהערכה הקודמת, אין לי מה להוסיף אז פשוט תחזרו כמה שורות למעלה :-)

Caudalie Vinosource Moisturising Sorbet 10ml
גם עליו כתבתי כבר, נראה לי ששיבחתי אותו מספיק, לא? 

Caudalie Thé Des Vignes Shower Gel 30ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
הסבון שבערכה -  "פרח הגפן", מכיל אלוורה, לא מערער את רמת החמצון (PH) הטבעית של העור, העור נשאר רך וגמיש. מועשר בניחוח ורדים לבנים ופלפלון דמוי-אלה (זה התרגום שמצאתי ל Rose Pepper).

מה בפועל?
ריח מאוד רענן ונעים (טיפה מזכיר בושם לגברים, אבל ממש טיפה), נשאר גם אחרי המקלחת.
לחלוטין לא מייבש את העור, בגלל שהסבון ללא SLS יש לו פחות קצף מאשר לסבון רגיל אבל לי זה ממש לא מפריע, לא הרגשתי שמנקה פחות טוב מכל סבון אחר.
המיכל הספיק לי בדיוק ל 3 שימושים, כבר הוספתי את הסבון בגודל מלא לרשימת ה wish list שלי. 


3. Caudalie Vinosource Moisture Essentials Set


מימין לשמאל: קרם פנים, מים טרמליים, סרום פנים


Caudalie Vinosource S.O.S. Thirst Quenching Serum 30ml
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
הסרום באופן מיידי מעניק לחות ומשאיר את העור רך. מתאים לכל סוגי העור, מרקם קליל ו oil free. מכיל מי ענבים שמטרתו להוסיף לחות לעור וחומצה היאלורונית שהמטרה שלה היא להחזיר לעור את רמת המים הטבעית לו.

מה בפועל?
שמה לפני קרם לחות, מאוד נעים, לא רגישים על העור ולא מכביד בכלל.
יש לי עור רגיל אז קצת קשה לי להגיד עד כמה זה יכול לעזור במקרה של עור יבש.
סה"כ מאוד אהבתי.

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet 10ml
פעם שלישית גלידה  חחחחחח :-)
בקיצור, כבר רשמתי כמה אני אוהבת את הקרם הזה, תגלגלו למעלה אם פספסתם.

Caudalie Grape Water 75ml
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
מי ענבים אורגניים כאשר המטרה שלו היא לתת לעור לחות. מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. משתמשים בו בכל שעות היום כדי להחזיר הרגשה נעימה לעור.

מה בפועל?
עדיין לא ניסיתי אותו, אני מניחה שזה כמו כל סוג של מים טרמליים, לא?
מבטיחה לנסות ולעדכן אבל אם ניסתם, תעדכנו בתגובות!





בנוסף קיבלתי במתנה את המסיכה Caudalie Glycolic Peel 25 ml 
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
המסיכה אמורה להעניק זוהר לעור הפנים תוך כדי פילינג עדין. מתאימה לכל סוגי העור.

מה בפועל?
אהבתי את המסיכה, אהבתי את הריח שלה -יש לה ריח רענן.
לא מייבשת את הפנים (יש לי עור רגיל שנוטה למעט שומניות באזור ה T אבל זה תלוי במזג אויר). סה"כ אחלה מוצר והדוגמית מספיקה לזמן מכובד.
לא יודעת אם אקנה שוב אבל לא כי המוצר לא טוב אלא כי ארצה לנסות סוגים אחרים של מסיכות ואני לא אוהבת כשיש לי יותר מדי אריזות פתוחות של מוצרי טיפוח. (עוד סיבה טובה לקנות קיטים)



*הערה: כיוון ששכחתי לצלם את הסטים לפני שהוצאתי את כל המוצרים, התמונות לקוחות מהאינטרנט.

הערה חשובה לגבי מחירים:
בדקתי את המחיר של המוצר בכמה מקומות מעבר לאתר שקניתי ממנו (Feelunique) כולל מחיר בספורה.
הכי זול לקנות את המוצרים באירופה במדינות בהם המטבע הוא יורו (מוצגת רשימה בכניסה לאתר), לאחר מכן באנגליה (אתר שקניתי ממנו לדוג') ולהפתעתי המחיר היקר ביותר היה בארצות הברית בספורה, הוא היה יקר באופן משמעותי. אפילו יחסית למחיר באנגליה לפני הנחה שיש מדי פעם באתר (לרוב עד 10%).
לכן, לא ממליצה לקנות את המוצרים בספורה, אם עושים משלוח לארץ אז עדיף באחד האתרים הבריטיים ואם טסים לאירופה לאחת המדינות מהרשימה שבה המטבע הוא יורו אז כמובן שם הכי זול.

דוג' להפרשי מחיר:

Caudalie Divine Oil 100ml 
1בלגיה (בחרתי מדינה לדוגמה מתוך הרשימה המוצגת באתר, לא ידוע לי אם המחיר כולל או לא כולל מע"מ) - 25 יורו (בערך 105 ש"ח)
2. אנגליה - 27 פאונג ללא הנחה או 24.9 פאונד לאחר 10% הנחה (בערך 159ש"ח או 143 ש"ח בהתאמה)
3. ספורה - 49 דולר -המחיר באתר לא מע"מ (בערך 184 ש"ח)

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet 40ml
1. בלגיה - 24.6 יורו (בערך 103 ש"ח)
2. אנגליה - 23 פאונד לפני הנחה או 20.7 פאונד אחרי 10%הנחה (בערך 136 ש"ח או 122 ש"ח בהתאמה)
3. ספורה  -  39 דולר -מחיר באתר ללא מע"מ (בערך 146 ש"ח ללא מע"מ)

גם עבור שאר המוצרים קיימים הפרשים, אלו היו רק שתי דוגמאות למוצרים שבחרתי באופן אקראי.



חשבתי לנכון לרשום גם קצת רקע על חברה שלדעתי לא ממש מוכרת בארץ, למי שמעניין אותו כל הנושא של רכיבים וניסויים בבעלי חיים פשוט תמשיכו לקרוא:

קצת רקע על החברה:

החברה נוסדה ב 1993 ע"י זוג אשר מתגורר בצרפת. הם התחילו לייצר את המוצרים מהכרם שבבעלותם אחרי שרשמו פטנט על הפקת פוליפינולים** מזרעי ענבים שמשמשים כבסיס לקו המוצרים שלהם.
החברה דוגלת בשימוש בחומרים טבעיים בלבד והמוצרים אינם מכילים חומרי מהחי (יש פירוט בתחילת הפוסט)


לגבי כל הקשור בניסויים על בעלי חיים - החברה טוענת כי אינה מבצעת ניסויים, אבל, כיוון שהיא מוכרת את מוצריה לסין, על פי החוק בסין כל חברה שרוצה למכור את המוצרים שלה שם חייבת לבדוק אותם על בלי חיים. אין תשובה רשמית מהחברה בנושא.

צילום מסך מהאתר של החברה בנושא ניסויים על בעלי חיים:
למקור התמונה לחץ כאן

מצרפים לינקים לאתרים בהם ניתן לקרוא עוד בנושא:
1. Does Caudalie test on animals
2. Beauty companies are losing their cruelty free designation for selling products to china


** פוליפנולים - הם תרכובות כימיות טבעיות, הם החלק הדומיננטי בנוגדני חמצון, אשר מיוצרות בתהליך טבעי בטבע. ה- Polyphenols ממלאים כמה תפקידים, האחד הוא בשמירה על הטבע, על צבעו וריחו של הצמח, והשני הוא לחיזוק בריאות האדם הפחתה בסיכונים בריאותיים. כיום, מקובל לצרוך תרכובת זו כתוספי מזון, או דרך מאכלים שונים, כמו תה, על מנת לחזק את הגוף ולשמור על אורח חיים בריא ומזין (http://www.palaisdesthes.co.il/pages/polyphenols)
מידע נוסף בנושא ניתן למצוא כאן.

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה