יום ראשון, 31 במאי 2015

התחדשתי: המוצרים החדשים שלי מ Illamasqua


הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המוצרים החדשים שהם הגם הראשונים שלי שקניתי מחברת Illamasqua.
כבר המון זמן חשקתי בכמה דברים שראיתי ביו טיוב (אלא מה...) ועם זאת משום מה לא יצא לי לקנות, אולי זה בגלל המחיר או אולי כי לא ראיתי המון ביקורות...

כיוון שבין אם אני קונה או לא אני רשומה כמעט לכל אתר קניות אפשרי רק כדי שאוכל להתעדכן על מבצעים וככה יום אחד קיבלתי הודעה שבאתר יש 20% הנחה על כל המוצרים ובנוסף בקניה מעל 50 פאונד המשלוח חינם!
גם 20% וגם משלוח חינם - איון מצב שאוותר.

להלן המוצרים שקניתי:






איך אפשר להתאפק בפני היופי הזה? איך???

1. המוצר הראשון שהייתי חייבת להזמין זה צללית בגוון Heroin שמשמש כקונטור מדהים!!!!
יש לה צבע מושלם (חום-אפור קר), המרקם רך, פיגמנטי בטירוף, וניתן לטשטש אותו בקלות. נכון להיום הקונטור הכי טוב שלי. (על מוצרים נוספים שאני משתמשת בהצללות ניתן לקרוא כאן)
על הצללית גיליתי מאחת והיחידה Nikkietutorials (ניתן לקרוא עליה בפוסט שכתבתי על Makeup YouTube gurus מומלצים ).
לאורך תקופה מאוד מאוד ארוכה היא השתמשה אך ורק בצללית הזאת וכיוון שגוון העור שלנו דומה החלטתי שאם לה יש אותה אז גם אני חייבת אחת באוסף שלי. (לצורך הדוגמה אני משתמשת בגוון מייקאפ NC15 של MAC או 150 בסדרת ה Colorstay של Revlon)

ככה נראה הסווטש:


שימו לב שהמוצר מאוד מאוד פיגמנטי ולכן צריך לשים כמות מאוד קטנה אחרת יהיה קצת קשה לטשטש, עדיף לשים מעט להוסיף כל פעם קצת.
אני ממליצה להשתמש במברשת זוויתי כמו ה 168 של MAC, כתבתי על מברשות דומות בפוסט הזה.

* חשוב: צבע הצללית באתר החברה שונה מאוד ממה שהוא במציאות, באתר הצללית נראית גוון חום שוקולד חם אבל במציאות היא אפור - חום קר.

2. המוצר הבא הוא גם המלצה מיוטיובר, מדובר בפריימר Hydra veil.
על הפריימר שמעתי מלא אחר מאשר הסוקר הסדרתי Gossmakeupchat שגם עליו רשתי בפוסט שלי על Makeup YouTube gurus מומלצים.

* בסרטון הוא אמר שהמוצר מכיל הרבה בושם, אני אישית לא הרגשתי ריח מבושם באופן חריג.

מדובר בעצם בפריימר ג'ל, כאשר מערבבים אותו הוא משתנה במרקם שלו, בעזרת כפית פיצית שמצורפת למיכל עצמו לוקחים טיפה מהחומר ושמים באזור ה T.
ברכיבים שלו לא ראיתי שהוא מכיל סיליקון וזה מה שהיה הכי חשוב לי. (לא כל כך אוהבת תחושה של סיליקון על הפנים במיוחד בקיץ מעבר לזה שזה לא הכי בריא שיש).

לפני ערבוב

מיד אחרי ערבוב

3. המוצר האחרון זה סט שמכיל 5 צלליות, קונטור בקרם, סומק והיילייטר - Multi facet palette - semblance
כמובן שלא יכולתי להסתפק "רק" בשני מוצרים כשיש 20% הנחה והייתי חייבת לקנות עוד משהו.
כיוון שמרבית המוצרים לא זולים בכלל חיפשתי פלטה של צלליות. מדובר בפלטה מקולקציה ישנה יחסית ולכן היא הייתה ב 50% הנחה שעליה קיבלתי עוד 20% והמחיר יצא משתלם ביותר!

רק דבר אחד שפקששתי, קניתי בטעות פלטה לעור כהה ולא עור בהיר ולכן ההיילייטר לא מתאים לי (תוך כדי כתיבת הפוסט החלטתי שאני אנסה אותו כצללית קרם) אבל מלבד זה שאר המוצרים למעט הסומק כמעט זהים.

היילייטר (שבמציאות יותר כהה) וסומק
שורה שמאלית בפלטה מלמעלה למטה: קונטור קרם (הוא נראה קצת מבריק בתמונה אבל במציאות הוא מושלם), צללית בגוון שמפניה, צללית בגוון ברונזה.

צללית לגבות (יש לי שיער בצבע בלונד כהה והצבע היה מושלם עלי,  לדעתי הוא די אוניברסלי), צללית בגוון ורוד עתיק וצללית שחורה.
סך הכל מאוד מאוד מרוצה מהסט וממליצה עליו בחום. (רק להבדיל ממני בכל זאת כדאי להזמין גוון מתאים).

כיוון שבאתר אף פעם אין הנחות, כל מי שרוצה בכל זאת לקבל הנחה בעת רכישה יכולה לעשות זאת אם תבצע הזמנה ביום ההולדת שלה.
על מנת לקבל את ההנחה יש להירשם לאתר ולהזין את תאריך הלידה, יום לפני יום ההולדת מקבלים מייל עם קוד אישי שתקף ל 14 יום ומקנה הנחה בגובה של 15%. לפרטים נוספים ניתן לקרוא כאן.

במידה ואתם רוצים לראות על מוצרים נוספים של החברה, ממליצה בחום על היוטיוברית Jamie Genevieve  שמדברת בעיקר על המוצרים של IIlamasqua ובמקרה היא גם המאפרת שעובדת בחברה.

נ.ב

כמובן שעשיתי wish list לקראת יום ההולדת הקרוב, אם תרצו לראות אותו תרשמו לי בתגובות :-)


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena


3 תגובות:

  1. הווו הסווטצ'ים האלו הרטיטו את ליבי, אילמאסקה פשוט חברה נהדרת :]

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך ב 100%, מאוהבת במוצרים של החברה, יש להם קונטור חדש שנכנס לרשימת הוויש ליסט העתידית שלי :-)

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק